19 Şubat 2011

KEŞİR SALATASI (Lezzet Dergisinden alınmıştır)

Geçen gün gelen arkadaşlarım için yaptım. Aşağı yukarı tarifler aynı ama yine de denemekte fayda var diye düşünüyorum




Malzemeler:

1 kg havuç

1 orta boy soğan

2 yemek kaşığı zeytinyağ

1 yemek kaşığı ceviz içi

yarım demet kıyılmış maydanoz

kırmızı pul biber

5 yemek kaşığı yoğurt

dereotu, tuzu

Yapılışı:

Havuçların kabuğunu temizleyip rendeleyin. İnce doğranan soğanı zeytinyağında soteleyin. Havuçları ilave edin kavurun. Ocaktan alın soğumaya bırakın. Soğuyunca diğer malzemeleri karıştırın . Üzerini düzeltin dereotu ile süsleyin.

Afiyet olsun....

8 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık mutlu hafta
sonları öpüyorum.

yemekbiraşk dedi ki...

adı keşirmiymiş bu salatanın :) hep yaparım ama bu ismi yeni duydum:) eline sağlık gülüm nefis olmuş..
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

---Sağol Deryacığım sizede iyi haftasonları diliyor ve çok öpüyorum canım


---Sonuçta beğendiğimiz bir salata değilmi Sevalim
seninde ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Lezzete Dair dedi ki...

Keşir salatasını lk defa duydum canım ama salata sever olarak ilk işim bu salatayı yapmak olucak.
ellerine sağlık.

Gülcan dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler.

mutfakcini dedi ki...

İsmi de kendi de cazip :) Ellerine sağlık.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

aaa çok severim ben bunu ellerine sağlık canım..yanlız ben soğan koymam mayonez koyarım kalorisi yükselsin kilolarıma kilo katsın diye:))