29 Ocak 2011

PAYLAŞILAN BİLGİSAYAR :))))

Sevgili Arkadaşlarım

Çok şükür hastalığı atlattım. Ama bu nasıl bir virüs ise gidip gidip geri geliyor. Eşim iyileşti derken tekrar hastalanır gibi oldu. Neyse ki bu virüsü toplayıp evden atmayı başardık:))))

Ama bu arada kızımın bilgisayarı yine ! bozuldu. Tabii anne-bilgisayarı el altında nasıl olsa:)))
Benim laptop adres değiştirdi hoooop onun odasında başucuna yerleşti. Ehh sabahtan geceye kadar onda olunca ben giremiz oldum:(
Ara sıra o tv seyrederken şöyle bir bakıp çıkıyorum.
Umarım kısa zamanda kendi bilgisayarı tamirden gelir. Herkes rahatlar.

Bu açıklamayı yaptıktan sonra dualarınızı bekliyor (kızımın bilgisayara çabuk tamirden gelsin diye)
sizlere güzel bir hafta sonu diliyorum
sevgilerimle

15 yorum:

Flame dedi ki...

Oooo ama u ize haksılık Nazlı abla :((

Evdekilere söyle itirazzz ediyoruzzz biz!!

Çok öptüm, geçmiş olsunnn..

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kuzucuğun bilgisayarı en kısa zamanda düzelir inşallah. İnsan onlara da kızamıyor. Bizler bu kadar bağımlıyız gençler ne yapsın?
Sevgiyle kal.

NarincE dedi ki...

Çocukların eline düştü mü, kurtarmak ne mümkün? Bir an önce tamir dileyelim.

birdutmasali dedi ki...

Bencce herkes iyi olsun,
sağlığı yerinde, huzuru tavm olsun da,
Pc eksik olsun :)
Çok geçişler olsun aileye ...
sevgiler- iyi tatiller.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bu arada sende dinlen Nazlı'cım, ara sıra isteniyor.
Geçmiş olsun, bunun adı keçi gribiymiş, inatla gelip gidiyor gibi yapıp gitmiyormuş:))
Bizde evler arası dolanıyor bu aralar.
Sevgiler...

derya dedi ki...

Canım Nazlım inşallah bir an önce bil
gisayar tamir edilir sende fazla özletmezsin kendini.Sağlığına dikkat et lütfen öpüyorum.

mutfakcini dedi ki...

bizde de kapanın elinde kalıyo bilgisayar :) Dua ediyoruz o halde,bilgisayar tanirciden çabuk gelsinnnn ;) İyi hafta sonları,sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

nazlımm her zaman dualarım seninle...
sevgiyle canım:)

Yeşim dedi ki...

Ah bu çocuklar nasılda sahipleniyorlar her şeyi:)))

YEMEK VAKTİ dedi ki...

çabuk gelir inşallah bilgisyar hatta hemen bugün gelsin aaaa:)

Cafe Pepela dedi ki...

Tez zamanda gelir inşaAllah! :)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ay ablacim çok sekersin,hadi insallah çabucak gelir tamirden belki de gelmistir böylece herkes rahatlar demi ama:))sevgilerimle.

Bayram Kombesi dedi ki...

Hem gecmis olsun(gecmis zaten :)) Hem de bilgisayarina en kisa zamanda kavusursun INSAALLAH.

Damak Tadı dedi ki...

Çok şükür virüsü dışarı atabildiniz..İnşallah bir daha geri dönmez..Tekrar geçmişler olsun..


Bilgisayarınız inş.en kısa zamanda geri döner..)

NzlGl dedi ki...

---Alevim benimde itirazım var ama galiba duyan yokk bizim evde:))))
çok öptüm canım


---Evet bu konuda çok haklısınız Birgül hanım
sabır deyip bekliyoruz:)))


---Sevgili Narince
aynen yazdığın gibi sabah erken alabilirsem ne mutlu bana yoksa yandım:))


---Teşekkürler Nuray hanım
birazda pc olsa iyi olur ama:))))


---Vallahi bende 'Keçiliği' bırakıp gitti herhalde Sevgili Nur hanım
sevgilerimle


---Deryacığım
özletmemeye çalışacağım ama nasıl yapacağım onu duşünüyorum
sevgilerimle


---Sağol mutfakcini halimden anladığına çok sevindim


---Canım sevalciğim
çok teşekkür ederim.


---Evet yeşimcim aynen


---Valla hala bekliyoruz canım ne gelen var ne giden


---İnşallah canım


---Bekliyoruz huriyem


---İnşallah bayram kombinesi inşallah:))
sevgiler


---Sevgili Gül hanım inşallah bir geri gelmez ama pek de güvenmemek lazım
teşekkür ederim sevgilerimle