05 Ocak 2011

PASKALYALI PASTA

Sevgili Arkadaşım Berna'ya sabah kahvesine giderken Paskalya yapıp götürmüştüm. Orada konuşurken benim için değerli olan başka bir arkadaşım Sevgili Saadet hanım, aldığı Paskalyalardan nasıl pasta yaptığını anlattı.
Bende hemen yapıp denedim.
Bayat paskalyaların değerlendirilmesi bakımından da oldukça iyi bir öneri....




Paskalyaları dilimleyerek servis tabağına diziyoruz. Ben biraz nescafeyle ıslattım. Üzerine vanilyalı puding en üstünede çikolatalı sos yapıp ekleniyor. Soğutulup süslenerek servis yapılıyor....
Afiyetle

8 yorum:

birdutmasali dedi ki...

buna benzer bir tarifde bende var,
ne kadar eskilerden hemde..
ne iiyi ettinde aklıma getirdin nazlıcığım..
ellerine sağlık,
valla ne güzel afiyet olmuştur !! :)

sarımutfak-hande dedi ki...

değişikmiş denemek lazım ellerine sağlık

Armina dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim ablacığım. Aynı dilekleri ben de senin için diliyorum. Paskalyalı pasta pratik ve nefis bir pasta olmuş.

dokuzuncubulut dedi ki...

Paskalya çöreğini çok severim. Ama hemen yenmezse de çabucak bayatlar maalesef:((
Bayıldım bu tarife. Hem bayatlamış çörekler değerlenmiş, hem de nefis bir pasta olmuş. Ellerinize sağlık, Sevgiler.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Canıımm ellerine sağlıkk... Hiç yapmadım ben paskalya.. çok güzel görünüyor pastan:)

lezzet sarayı dedi ki...

nefis!!! pasta olsun çamurdan olsun değilmi ama...

CAFE PEPELA dedi ki...

Harika bir fikir!
Çok hoş görünüyor.Tiramisu tadında paskalya:)

NzlGl dedi ki...

---Nunucuğum
beğendiğinize sevindim ama sizin tarifte de aklım kalmadı değil
umarım bir ara paylaşırsınız:)))
sevgilerimle


---Umarım yapınca beğenirsin Handeciğim



---Teşekkürler Armina
öptüm canım


---Tazeyken bol bol yiyelim payatlarsada ikinci tarife geçeriz diye düşündüm sevgili aslı


---Sağol adaşım
canının istediği bir gün denersin umarım
sevgiler


---Pastasevere bir kişi daha desenize:)))))))


---Teşekkürler pepelacığım