24 Aralık 2010

Yakında görüşmek üzere....

Gerçekten bende sizleri çok özledim.

Aslında artık blogumla başbaşa kalmak, sizlere yazı yazmak, çektiğim fotoğrafları yayınlamak, arada dertleşmek çok istiyorum.
Ama istemek yetmiyor zaman ayırmak gerekiyor.
İşte mesele de burada düğümleniyor zaten. Zaman bulmakta zorlanıyorum.
Günler kısa, hemen akşam oluyor. Çocuklar evde , kurs , bazı resmi işler, biraz (cık) sağlık sorunları, spor derken gün bitiyor.
'Bunlar bahane Nazlı istersen zaman bulursun' diyenleri duyar gibiyim. Size HAK veriyorum:)
vermesine de bütün bunları hatta daha fazlasını yapıp sizlerle birlikte olan nazlıya hala yetişemedim:(
Onun gibi olamadım henüz.

Umudum yılbaşından önce sizlerle olmak .....

Beni seven ve yorum bırakan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Unutmayın sevgimiz daima karşılıklı......

En azından sizden artık 'ARA ' istemiyorum:))))
Olabildiğince en kısa zamanda görüşmek üzere diyorum....


Sevgilerimle

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

İnşallah sevgili Nazlı..

Flame dedi ki...

Özledik ablacımmm, bekliyoruzzzzz..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Özletme kendini bu kadar lütfen :)

derya dedi ki...

Nazlıcım inşallah en kısa zamanda dönersin.2011 senesinin sana ve tüm
sevdiklerine başta sağlık ve tüm dileklerinizi vermesi dileğiyle öpü
yorum.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyoruz bizlerle olacağın günü sevgili adaşım:) Yinede senden haber almak güzel oldu.. öpüyorum..

bülbülünyeri dedi ki...

Tatlım,
öncelikle birazcık sağlık problemini hemen çözersin inşallah. Sağlıklı,
neşeli ve huzurlu olarak geri dönmeni bekliyorum.
Sevgiyle kal.

Yeşim dedi ki...

Çabuk dön ama tamammı :)))

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim çok sükür iyi olmana sevindim,seni bekliyorum özlettin kendini...