28 Aralık 2010

SEVGİ VE TEŞEKKÜRLERİMLE......

20 Ekim 2010

_ Sevgili bayram kombinesi biraz geç oldu dönmem
teşekkürler , sevgiler

_Sevgili yemek bir aşk
ne güzel bir yorum böyle çok teşkkür ederim.

_ Alevim her zaman anladın beni , kocaman sevgiler

_Sevgili Mineciğim
özledim tariflerini dinlendim diyemem ama biraz daha iyiyim, sağol canım
sevgiler

_Sevgili bülbülün yeri
bende sizi , o güzel yorumlarınızı 'Sevgiyle kal' cümlesini çok özledim, teşekkürler

_Sevgili Deryacığım
epey bir uzun sürdü ayrılığımız , inşallah bundan sonra yine beraberiz,
herşey için teşekkürler , sevgiler canım

_Sevgili Aylinciğim
çok teşekkür ederim yorumun için , gelmeye çalışıyorum :))))

_Sevgili Gülcan
çok teşekkür ederim yorumun için, sevgiler

_Sevgili Nur hanım
bir bilseniz bende sizin yazılarınızı ne kadar çok özledim.

_Sevgili Yeşim
biraz uzun oldu biliyorum ama kendimi affettirmeye çalışacağım
sevgilerimle,

_Nurum
bende seni çok öpüyorum, teşekkürler güzel yorumun için

_Ah Huriyem
çok teşekkür ederim yorumun için. Biliyorum annemin hastalığında ne çok dua etmiştin. İnşallah gittiği yerde kabul olur duaların , sevgilerimle çok öptüm canım


_Sevgili Şükran hanım
gerçekten ihtiyaç vardı. Umarım bundan sonra bir daha olmaz:)
teşekkürler, sevgiler

6 Kasım 2010

_Bende sizi çok özledim sevgili bülbülünyeri

_Sevgili Adaşım
çok teşekkür ederim hem anlayışınıza hem desteğinize

_Ahh nunucuğum
neler neler kattınız bana sağolun varolun, iyiki varsınız

_Geldim , geldim Deryacığım çok öptüm seni

_Sevgili içimden geldiği gibi
Ödül için teşekkürler , sevgiler

_Sevgili yemekbiraşk
çok teşekkür ederim güzel sözlerin için İnan hergün aklımdaydınız
sevgilerimle

_Mineciğim
Eskisinden biraz daha iyiyim ama daha zamana ihtiyacım olacak sanırım
teşekkürler

_Huriyem
herşeyi oluruna bıraktım artık , hayırlısı bakalım, çok öptüm seni , kendine iyi bak canım

_İyi bayramlar sevgili bülbülünyeri

_Amin Deryacığım , teşekkürler

_Sevgili Nur hanım ,
teşekkür ederim, sevgilerimle

_Çok teşekkür ederim Zehra hanım
dönüyorum artık:))) inşallah
sevgiler

_Sevgili hdidem
bayram mesajınız için çok teşekkür ederim, sevgilerimle

_Teşekkürler sevgili Fatoş hanım

_Deryacığım
ne içten yazılmış bir mesaj bu
çok teşekkür ederim. Sevgilerimle

_Huriyem
aldım kabul ettim:)) Benden de sana kocaman sevgiler

_Sevgili Damak tadı
zaman en iyi ilaç gerçekten. Umarım daha iyi olacağım
sevgilerimle

_Vallahi haklısın Aylinciğim
hepsini anlatacağım :)) sizinle paylaşacaklarım birikti zaten
sevgilerimle canım

_Huriyem
sağol canım benim


24 Aralık 2010

_Sevgili Damak tadı
sevgilerimle

_Bende sizleri çoook özledim Alevimmmm

_Tamam Sevgili Elçinciğim
geldim geldim:)))))

_Çok teşekkür ederim Deryacığım
inşallah hepimize hayırlı olsun yeni yıl

_Adaşım
ne güzel beklenmek:))) Bekletmek olmaz artık değilmi:)))))

_Teşekkür ederim sevgili Bülbülünyeri
biraz sorunlar oldu ama üstesinden geldim çok şükür

_Peki Yeşimciğim söz:)))

_Huriyem bende hepinizi ayrı ayrı özledim inanki....


Hepsi biribirinden güzel ve özel yorumlarınız beni çok mutlu etti hatta doğru söylemek gerekirse şımarttı. Ne kadar alışmışım sizlere gerçekten bu yazmadığım zamanda daha iyi anladım. Burada sizlerle iletişimde olmak meğer hayatımın bir parçası olmuş. Dilerim bir daha böyle ayrılıklar yaşamayız.
Sıkıntılı günlerimde , acı günlerimde bana destek oldunuz, güç verdiniz, acımı paylaştınız, dostluk gösterdiniz.
Hepinizin bu zor günlerimi geçirmemde katkısı var.
Herşey için çok TEŞEKKÜR ediyorum. İyiki ben buradayım ve iyiki sizlerde buradasınız.


Sizlerden başka beni sayfama dönmeye teşvik eden Sevgili Aslım, 'Hadi Nazlı dön ve yaz bişeyler ' diyen 25 senelik arkadaşım, kardeşim Handan, ders sırasında blog sayfamdan bahsedip adresimi tahtaya yazdıran ve 'artık bloguna dönmelisin' diyen sevgili İngilizce hocam Işın hanım ve hayat desteğim canım kızım; işte buradayım.

SEVGİ VE TEŞEKKÜRLERİMLE......


Sönmez Mutfak - Nazlıgül

17 yorum:

n@zo dedi ki...

Hoşgeldin Nazlı Ablacığım..
Arayı kapatmak için sıkı çalışman lazım ;)
Öpüyorum çok..

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Hoşşgeeeelldiiiiinnnn:)))

NzlGl dedi ki...

- Nazomm
vallahi doğru gece gündüz çalışacağız artık:)))))

-Canım Adaşım
hoşbuldummmmmmmmm

Yeşim dedi ki...

Hoşgeldin Nazlıcığım:)
Burda hepimiz kocaman bir aileyiz artık dönmene sevindim:)

Gülcan dedi ki...

hoşgeldin abla biz seninle tanışmışmıydık. aman olsun tanışırız sorun mu demi sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok şükür Nazlıcığım zaman her şeye ilaç emin ol hiç bitmeyen gece olur mu çok öpüyorum seni sevgiler hoşgeldin tekrar...

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Hoşgeldiniz..:))
Ne güzel bir geliştir bu böyle,dilerim her daim böylesine neşe ve dolu paylaşımlarda buluşuruz..
Sevgilerimle..

birdutmasali dedi ki...

ohh ne güzell ne güzell
ŞİMDİ TÜM LAMBALAR YANDIMI NE ?
!! :)))))))))))
Hep ışıl ışıl olsun.....
mutlu mutlu :)

NzlGl dedi ki...

---Gerçekten öyleyiz Yeşimciğim
sevgilerimle


---Gülcanım tanışıyorduk tabii hemde sayfanı açtığından beri
kocaman sevgiler


---Mineciğim
çok teşekkürler canım bu güzel yorum için
sevgilerimle


---Zelihacığım
inşallah diyorum , sevgiler


---Nunucuğum
ışığınızdan örnek alıyoruz
güzellikler size ait
teşekkürler, sevgilerimle

Flame dedi ki...

Hoşgeldinnnnn..
İyi ki geldin..

yemekbiraşk dedi ki...

hoşgeldin nazlıcım..
bu aralar bende çok boşladım ama oluyor işte:)
sevgiler canım..

derya dedi ki...

Canımmmmm hoşgeldin şükür kavuştura
na nasıl özlemişim.İnşallah herşey
yolundadır öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Alevim
canım benim ,.....


---Hoşbuldum Sevalcim
şükür kavuşturana


-Canım Arkadaşım Deryacığım
bende seni çok özledim
sevgilerimle

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Hoşgeldin Nazlı'm,
ve teşekkürler...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nur hanım asıl ben teşekkür ederim bu kadar içten, sevgi dolu yorum için.....

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin canım demek aynı yerlerde geziyoruz bende bostancıdayım:)))
insan zamanla herşeye alışıyor zaman herşeyin ilacı biraz sabır ama
arkadaşın haklı bence
kendine iyi bak kendin ve çevren için
sevgiyle kal

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler handecim inşallah diyorum
sevgiler