31 Aralık 2010

365 GÜN

Koskoca bir yıl daha geçti.....

Kimilerine göre derin izler bırakarak,
Kimilerine göre hızlı,
Kimine göre sağlıklı, kimine göre hastalıklarla,
Kimine göre uzun, kimine göre kısa

sonuçta bitti.
Artık arkada kaldı. Hatıralarımızdaki yerini aldı.

Şimdi yeni umutların, isteklerin, duaların olacağı yepyeni 365 gün bizleri bekliyor.....
Bu yılın herkese iyi gelmesini, mutluluk ve sağlık, huzur getirmesini diliyorum.
Acılarımızın , kederlerimizin, sıkıntılarımızın daha az,
mutluluklarımızın daha da çok olacağı bir yıl olsun....

Herkesin yeni yılı kutlu olsun

sevgilerimle

nzlgl

13 yorum:

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Yeni bir yılı taptaze umutlarla,sevgiyle,bereketle,neşeyle,aşkla,gönlünüzdeki tüm güzelliklerle geçirmenizi diliyorum sevgili arkadaşım:)

Flame dedi ki...

Mutlu Yıllarrrr Nazlı ablacımmm...

derya dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

hasret senfonileri dedi ki...

acılar yerli yerinde... ama mutluluklara doyumsuz yüreklerimiz var sevgili Nazlı'm ..
Acılarımızı başka acılarla unutmamıza sebep olmasın yeni yıl... ve bizler hep doyumsuz mutluluklar yaşayalım..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ne güzel yazmissin ablacim,dilerim bu gelecek 365 gün sana diledigin herseyi getirsin...nice daha güzel 365 günlere...seni kocaman öperek mutlu yillarrrr dilerim...

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Sevgili Nazlı'cım,
Yeni yılını tüm içtenliğimle kutlar sağlıkla sevdiklerinle ve gönlünce, güzel ailenle mutlu bir yıl geçirmeni dilerim.
Sınsıcak sevgilerimle.

not:bir evvelki postun çok ilgimi çekti vakitsizlikten iki kere girdim okuyamadım. İnşallah üç günlük tatilde:))

birdutmasali dedi ki...

nazlıcığım
iyi seneler, keyifli güzel günler diliyorum,
sağlık ve huzurla ...

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

NzlGl dedi ki...

---TEşekkür ederim sevgili gönüldenele aynı dileklerle


---Alevim hep beraber canımmmm


---İnşallah DEryacığım hepimiz için....


---Gülsen Hocam
çok teşekkür ederim. Ne güzel anlatmışsınız,
sevgilerimle


---Huriyem
dileklerin için teşekkür ediyorum,Bende seni çok öpüyor teşekkür ediyorum


---Sevgili Nur hanım

çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için
inşallah hepimiz için güzel bir yıl olur
sevgilerimle


---Sevgili Nunucuğum
inşallah hep birlikte .....


---Sizede sevgili Handan

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım yeni yıl bence de ümitle karşılanmalı, geçmiş yılın acılarına inat yeni yıl sevgiye gebe olması için kutlanırya..
Dilerim senin için umutların yeşerip, yaraların sarıldığı hayatına güzel başlangıçların girdiği bir yıl olur.

sevgiyle öpüyorum..

saniyesultan dedi ki...

herşey bizler için bakalım yeni yıl bize neler getirecek...

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Zehracığım bu güzel dileklerin için

---Herşeyin hayırlısı olsun Saniyeciğim
teşekkür ederim

annemineli dedi ki...

Canım; yeni yılda herşey gönlünce olun....Paskalya çöreği çok nefis görünüyor,ellerine sağlık...sevgilerrrrr..öptüm....