15 Ekim 2010

Sevgili Yeşim'in Hatırına MİM

'Lezzete dair ne varsa' Sevgili Yeşim ile tanışmamız yeni. Ama birbirimizi sevdik. Acılarımızı paylaştık.
Bu gün sayfasında beni mimlerken öyle güzel bir cümle kullanmış ki , ruh halimin en çöktüğü zamanda beni gülümsetti.
Bu sıralar mimler ile pek ilgilenmezken bu cümle yüzünden Yeşim'i kıramadım.

Teşekkürler Yeşimciğim, sevgiler


1- Kırmızı Biberli İki Tarif : Birkaç gün önce verdiğim bir tarif. Bende her iki tarifi severek yapıyorum ve severek yiyiyoruz.

2- Labneli Pasta (Çakma Tiramisu)
: Ne güzel annemle ilgili bir cümlede kurmuşum. Tesadüfen onuda bulmuş oldum.

3-Kolalı Kek : Sayfasına girmekten ve tariflerini uygulamaktan memnunluk duyduğum Sevgili Sevil hanımdan aldığım bir tarifti. Ev ahalisi tarafından onaylandı.

4-Tel kadayıflı Muhallebi : Sıklıkla yaptığım hem ahali hem de misafirlerim tarafından kabul gören bir tatlı.


5-Enginar Çorbası - Kolay Börek - Girit Usulü Bakla Ezmesi
: Kolay börek tarifi Sevilimden.
Enginar Çorbası ve Girit Usulü Bakla Ezmesi çok sevdiğim Mine arkadaşımdan.
Ben her üç tarifide seviyor ve zaman zaman yapıyorum. Tavsiye ederim.


Bu mim birkaç gündür sayfalarda ve benim tanıdığım arkadaşlarım tarafından cevaplandırıldığını düşünüyorum. Bu yüzden bir ismi yazar ikinci defa mim i cevaplamaya zorlarım düşüncesiyle kimseyi mimlemiyorum.

7 yorum:

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

sevgili nazlı
beni kırmayıp mimi cevapladığın için teşekkürler .Hayat devam ediyor :)herneye üzülüyorsan inanki hiçbirşey üzülmeye değmiyor.sen daha iyi bilirsin.
sevgiler...

Bayram Kombesi dedi ki...

ben de ayni gunde 3 kisi tarafindan mimlendim ama guzel oluyor. Mimleseydin keske.

derya dedi ki...

Canım benim bence yanıtlamakla çok
iyi etmişsin:))Kocaman öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Yeşimcim
sevgilerle


---Bir dahaki sefere Bayram kombinesi
sevgiler


---Bende öptüm Deryacım :)))

Gülcan dedi ki...

ben daha hiç mim yapmadım derya ablam anlattı ama unuttum .hemen öğrenmem lazım benide mimleşim ablam.

Zehra Gürgen dedi ki...

Bu mim güzelm iş böylece tariflere bakma şansım oldu :) Mine'nin Grit yemeklerine bende bayılıyorum.

sevgiler

annemineli dedi ki...

Sevgili Nazlıcığım; bloguna gelerek yaptığın zarif yoruma bizzat teşekkür etmek istedim...Sevgilerrrrrr....