14 Ekim 2010

İNAT

Ne bir yazı yazmak geliyor içimden......
Ne de tarif vermek.......



OFFFFFFFFF !!!!!!

Canım hiç birşey yapmak istemiyor.......
Oturmak istemiyor
yatmak istemiyor
okumak istemiyor
seyretmek istemiyor
uyumak istemiyor

Kısacası İstanbul kadar iç karartıcı bir ruh halindeyim........
İçimdeki fırtınaları dinliyorum, sükunete ermelerini sabırla bekliyorum.....

Bunlar olacak mı ? Bilmiyorum.
İşin güzeli
Bilmek de istemiyorum

Hayat yolunda yürüyorum,
Hiç birşey beklemeden, yalnızca görerek , dinleyerek, hazmetmeye çalışarak......

Hiç tepki vermeden.

Canımı yakmak isteyenlere , fırsattan istifade edip yaramı kanatmak isteyenler inat......

20 yorum:

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

fırsat verme canını yakmak isteyenlere
içindeki fırtınaları dinle ama fazla kafa yorma
insan nasıl düşünürse öyle olurmuş en güzelini düşünki en iyisi olsun
sevgiler...

Bayram Kombesi dedi ki...

Haydaaaa. E olmadi simdi. Dusmanlara acik davetiye. Blogundaki hakkimda kosesini bi daha oku istersen bak ne guzel yazmissin. Hayat siyahli beyazli ama guzeeellll. sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Kimseye seni üzmeleri için izin verme..Ne kadar sessiz kalıp kulaklarını tıkarsan o kadar iyi..Bu durumda, sen üzüleceğine karşı taraf seni üzemedi diye üzülsün..Herşey güzel gönlüne göre olsun canım..Sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

nazlımmm,
hayat iniş ve çıkışlar ekseninde döner. bazen yeşerir bazen sararır
ama; yaşamak güzel bir şey...

Flame dedi ki...

Yaz böyle sıkıldıkça.. Paylaştıkça rahatlıyor insan.. Aynı ruh hali bana da uğruyor ama yine de iyi ki!! nefes alıyoruz değil mi? o yüzden boşverrrr gitsin..

derya dedi ki...

Canım benim her zaman hayata karşı
inat halindeyiz.Şimdi bir fincan kahve ve mutluluk hormonu çikolata alıyorsun.Olmazsa bir daha yapınca
ben sana yollarım:))kahveni yudumla
her nakar sıkıntısıda olsa içinde mutluluklarda barındırıyor bazen sen güçlü bir kadınsın ben biliyo
rum:))Çokkkk öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Yeşimcim inşallah öyle olur..
Sağol canım


---Sevgili Bayram Kombinesi
teşekkürler, herkese güzel hayatlar o zaman:)))


---Gül hanım
buda başka bir pencereden hayata bakış...
Ama güzel, teşekkür ederim, öpüyorum sizi


---Öyle gerçekten.....
yorumun için teşekkür ederim, sevgilerimle


---Yani yalnız değilsin diyorsun Alevim
:)))))
öptüm canım

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Fırsatta verme zaten onlara hep inat...

Bazen banada oluyor hatta bu sebepten şi bırakasım tutuyor sık sık ..Neyseki geçiyor bir kaç günde

NzlGl dedi ki...

---Deryacığım
ne kadar güzel ve ne kadar motive edici bir yorum bırakmışsın.
Çok teşekkür ederim.
Artık ben olmaz olmaz demiyorum. Kimbilir belki o güzel çikolatalarından tatmak nasib olur:)))
sözünü dinleyip kahve içmeye gidiyorum şimdi......
sevgilerimle öptüm canım

NzlGl dedi ki...

Aylinciğim
yalnız olmamak güzel ama daha iyi konularda aynı fikirde oluruz inşallah
kocaman sevgiler canım

hdidem95 dedi ki...

bazen bende böyle hissederim 10 gündür izindeydim aynen evde dediğin gibi gezindim bugün işe başladım hastaları dertlerini görünce sanırım şımarıyorum deyip şükrettim çok şükür demek lazım canını yakmak isteyenlere karşı dik dur arkadaşım onlara inat dimdik sanada bu yakışır kendine iyi bak canım sevgiler

Sıcak Paylaşımlar Aysel dedi ki...

Nedense son günlerde ben de benzer hallerdeyim... Umarım en kısa zamanda hasarsız bir şekilde atlatırız... Sıcacık sevgiler...

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

nazlıcım seni blogumda mimledim.
sevgiler...

NarincE dedi ki...

Şu karanlık günler bir geçse, azıcık güneş mi açtı ne?

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
senin gibi güçlü birinin böylesine umutsuz yazı yazması beni üzdü. Elbette hayatta her zaman iyi ve güzel günler kadar kötü ve hüzünlü günlerde olacak. Ama işte burada vereceğimiz kararlar ya da hayatta ki duruşumuz bizi güçlü kılacak.
Belli ki hayatında şu an için sorunlar var. Tatlım, lütfen soruna odaklanma, çözüm yanı başındadır ama sen şua an için göremiyorsundur. Olaya dışardan ya da başkasının gibi bak ve çözümü gör. İnanıyorum ki anında göreceksin. Yeter ki bu gücü kendinde bul.
Biliyorum ki, eşin ve çocukların seni zaten motive ediyorlardır. Ama hadi şimdi bugün her şey güzel olacak, ben istersem her şey değişecek ve bende de bu güç var demeni istiyorum. İnan ki bunu dedikten iki dakika sonra güneş daha güzel parlayacak, hayat gözüne daha güzel gelecek. Yaşadığın kayıptan sonra böyle şeyler yaşaman çok doğal. yeter ki, haayatını ele geçirmesine izin verme, kötü ve mutsuz düşüncelerinin.
Sevgiyle kal.

Sevil dedi ki...

merhaba sevgili dostlar sitemde yayınladığım yazıyı dikkatlice okuyun lütfen kim bilir hediye paketi kazanan şanslı siz olursunuz.
siteme bekliyorum sevgiler
http://birdemliksohbet.com

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Didemciğim
herzaman şükrediyorum Allah bu acıyı unutturmasın diyorum
çok teşekkür ederim canım
sağlıcakla kal


---İnşallah Ayselciğim
Allah bu günlerimizi aratmasın
çok öptüm canım


---Teşekkürler Yeşimcim


---Hem dışımızda hem de içimizde güneş açması dileğiyle

sevgiler narinciğim


---Sevgili Birgül hanım

ne güzel oralarda buralara pozitif enerji gönderiyorsunuz.
Çok mutluyum sizi tanıdığıma
Yorumunuzu birkaç kez okudum.
Dediklerinizi yapmaya çalışacağım

Teşekkürler,kocaman sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

""Canım hiç birşey yapmak istemiyor.......
Oturmak istemiyor(BU SATIRDA BEN AKSİNE HİÇ BİRŞEY YAPMADAN SADECE OTURMAK İSTİYORUM)
yatmak istemiyor
okumak istemiyor
seyretmek istemiyor
uyumak istemiyor""

Evet Nazlı'm bende aynen bu şekildeyim canım...

NzlGl dedi ki...

Ahh Nur hanım

ne desem
ne yazsam
ne söylesem hepsi BOŞ .....

Allah yardımcınız olsun. Bu acınızı unutturmasın

mutfakcini dedi ki...

Uzak dur canım enerji emicilerden.Çek fişlerini ;) Hayat bir gündür,o da bu gündür de,ve günlerini güzel yaşa.sevgiler ;)