12 Ekim 2010

İKİ PAYLAŞIM


Ajanda Dergisi bir online dergi. İçinde benim ilgimi çeken bir sürü yazı olduğunu gördüm ve hemen üye oldum. Emeği geçenlerden biride blog arkadaşım Sevgili Yemekbahane - Müge Karahan.
Sizde incelemek isterseniz Bu adresten dergiye göz atabilirsiniz.

Emeklerinize sağlık sevgili Müge.





Bir başka blog arkadaşım Sevgili Armina yapılan izinsiz alıntılara yer vermiş sayfasında.
Ve bunları yapan bazı adresleri yayınlamış.
Belki sizin de tarifleriniz izinsiz alınmış olabilir.
Öğrenmek isterseniz lütfen tıklayın.

Teşekkürler Arminacığım
bizleri haberdar ettiğin için, sevgiler.......

10 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm önce güzel dileklerin için teşekkür ederim.Nasıl özlemişim siz
leri çok öpüyorum.

yemekbiraşk dedi ki...

nazlıcım paylaştığın ve bilgilendirdiğin için teşekkürler..
selamlar canım

Gülcan dedi ki...

çok güzel bir dergi olmalı.ama bana böyle bir dergi gelmiyor .çlıştığım yere.dergilerle ben ilgilendiğim için bayiye soracağım sevgiler.

NzlGl dedi ki...

---Deryacığım
hoşgeldin geçmişler olsun.....



---Rica ederim öptüm canım


---Gülcancım adrese tıkla yeter canım
sevgiler

NarincE dedi ki...

Teşekkürler bi gidip bakiim hırsızlara!

Aybike Ceylan dedi ki...

Ne guzel bir giris yazisi, cok begendim. Hersey de cok guzel, bir de FENERBAHCE:)

Sevgiler...

Zehra Gürgen dedi ki...

Hemen arminanın bloguna uğradım, teşekkürler canım sayende bir bloger daha tanıdım.

sevgler

NzlGl dedi ki...

---:)))
Sevgiler narince


---Aybikeciğim
Ortak yönlerimiz belki daha fazladır:)))))Hoşgeldin sayfama


---Çok sevindim Zehracığım
sevgiler

annemineli dedi ki...

Merhaba,canımın içi dergiyi tanıttığın için gönülden teşekkürlerrrr...Hemen gidiyorum..Öptüm.....

NzlGl dedi ki...

Bu güzel yorum için çok teşekkürler, sevgiler