20 Ekim 2010

BUNA İHTİYAÇ VAR.....

Biraz ARA verme zamanı.....



Sevgilerimle.

16 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

oooo, gec kalma ama donmek icin!

yemekbiraşk dedi ki...

nazlıcım gözüm yollarda olacak...
sevgiler
seval

Flame dedi ki...

Dinlen biraz Nazlı abla.. Buna ihtiyacın var ama fazla da özletme kendini :)

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nazlıcığım iyi ama kısa dinlenmeler olsun sevgiler....

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
iyice dinlen. Moralle dön.Lütfen kafanda ki tüm olumsuzlukları at. Yerlerine huzuru ve güzellikleri yerleştir.
Çok uzun ara vermeden mutlu olarak yeniden dön. Seni özleyeceğimi bilmeni isterim.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım inşallah ayrılığımız uzun sür
mez:))Kocaman öpüyorum...

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Peki ama kendine iyi bak ve uzun sürmesin timamm mı

Gülcan dedi ki...

sizi bekliyoruz.sevgiler.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Hayatta herşeyin hayırlısı olsun senin için ...

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Ama ben seni, postlarını güzel yorumlarını özlerim Nazlı'm...

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

herşey istediğin gibi olsun inşAllah
ama kendini özletme arada bir selam ver yeter

Nur dedi ki...

Nazlı ablacığım,
seni özledim bir ğramak istedim.
Dinlen ama bizden çok uzzaklaşma olur mu?
Öpüyorum seni yanaklarından..

Huriye dedi ki...

Sevgili ablacim merhabalar,uzun aradan sonra geri dönmek çok güzel...öncelikle çok üzüldüm annecigini kaybetmisin basin sag olsun gözlerim dolarak okudum mektuplarini sevgi sözcüklerini,hep bir yerde umdum daha iyi olacak diye ama olmadi,dilerim mekani cennet olur allah seni evlatlarina bagislasin sana ömür katsin...doktorla yazini okudum daha da bilgilenmis oldum seker hastasi biri olarak,sagol...seni çok öpüyorum ve çok özledim,insallah bundan sonra tüm güzellikler sizlerle olur...annecigini sevgiyle aniyorum beni aglattin aslinda bu dünya bos:( annanecim ve dedecim de aklima geldi,tüm ölmüslerimize nurlar dogsun sevgiler caniiim.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
inşallah kendini daha iyi hissediyorsundur.
Merhaba demek istedim.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Nazlıcığım hayırlı pazarlar.Daha dön
müyormusun özlettin kendini.İnşallah önemli bir sorun yoktur öpüyorum.

ŞÜKRAN dedi ki...

Verdiğin araya sevgilerimizin katkısı olacaksa ne mutlu..Bazen gerçekten hepimizin buna ihtiyacı oluyor..Görüşmek dileğiyle kendine iyi bak ,iyi davran..