21 Eylül 2010

Patlıcan kızartması (Karadeniz Yöresinden)

Bu tarifi Sevgili Derya hanımın sayfasında görmüştüm. Kızartmaları hayatımızdan çıkarttığımız bir dönemde bu tarife dayanamadım:) hemen denedim.
Ev ahalisi bayıldı. Çok beğendik. Daha sonra tekrar yaptım bu sefer üzerine sarmısaklı yoğurt döktüm. O da çok güzel oldu.



Yakın zamanda domates sosu ile denemek istiyorum. Eminim oda güzel olacaktır. Zaten ben mi seviyorum bilemiyorum ama mısır ununun ilave edildiği herşey çok güzel oluyor.

Elinize sağlık Derya hanım, tarif için teşekkürler, sevgiler

Patlıcan kızartmasının tarifi burada

10 yorum:

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nazlıcığım bende bazen bazı yemekleri kısıtlıyorum ama çokta katı olmamak lazım bu tarifi görünce balık gibi demiştim mısır unu ile kızartmalar hem lezzetli hemde yumuşak oluyor ellerine sağlık sevgiler bizden....

derya dedi ki...

Nazlıcığım merhaba deneyip beğenme
ne çok sevindim.Ellerine sağlık sev
giler.

anneanneninemekleri dedi ki...

Bu tarifi birkaç sitede gördüm artık deneme zamanı geldi.Ellerine sağlık güzel görünüyor.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

nazlı ablacım evet nbefis bir tat oluyor heleki sarımsaklı yoğurt ile servisi ile nefis oluyor
ablacım ellerine sağlık afiyet bal olsun
kocaman sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

Nazlıcım harika bir lezzet ellerine sağlık
sevgiler..

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Nefis görünüyor.Bende çok severim mısır ununu nedense annem pek kullanmaz geç tanıştım bu yüzden ellerine sağlık

NzlGl dedi ki...

---Damak zevkimize uygun olacağına inandığın zaman bende biraz toleranslı davranıyorum Mineciğim
beğendiğine sevindim


---Bayıldık Derya hanım
teşekkürler


---Teşekkürler denemenizi tavsiye ederim hocam, sevgiler


---Damak zevkimiz nasılda benziyor SEvilim
öptüm canım


---Teşekkür ederim yemekbiraşk


---Ben çok seviyorum mısır ununu Aylinciğim
mutlaka mutfakta yer vermeliyiz ona
sevgiler

Adsız dedi ki...

Bende denemek istiyorum,değişik olmalı..
afiyet olsun..

pelince

Gülcan dedi ki...

evet bende derya ablamdan görüp yaptım .gerçekten muhteşem ellerinize sağlık.sevgiler.

NzlGl dedi ki...

---Bence denemelisiniz sevgili pelin harika oluyor


---Seninde ellerine sağlık gülcancığım