16 Eylül 2010

Ev yapımı Gnocchi


Her zaman hamur işlerini tatlılara tercih etmişimdir. Rejim yapmaya başladığımdan beri kendimi tutuyorum. Ama bu tarifi sevgili cafepepela'nın sayfasında görünce dayanamadım. Ramazandı hemen yapıp iftara yetiştirdim.
Bizim ev sakinleri keşke 'kıymalı yapsaydın' dedilersede afiyetle yediler. Onların ağız tadına hitap etsin diye sarmısaklı yoğurdu bol kullandım.
Bence nefis olmuştu. Hatta bir kısmını buzlukta tutuyorum. Lazım olur diye.....
Tarifi burada .....

Teşekkürler sevgili pepela.....

17 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

hmm harika görünüyor cafe pepelaya da baktım bendede süper bir tarif

Flame dedi ki...

ne kadar güzel görünüyor Nazlı abla o_O Olsa da yesek :)

sarımutfak-hande dedi ki...

bende görünce çok beyenmiştim bunu seninkide harika görünüyor ellerine sağlık

MUTFAKCİNİ dedi ki...

Canım çekti vallahi :)Harika görünüyor.Not alıyorum hemen,yapmak üzere.Bu akşamam mı yapsam acaba .Elelrine sağlık.sevgiler ;)

NzlGl dedi ki...

---Mutlaka denemelisin sevgili lezzet sarayı


---Alevim vallahi şöyle karşılıklı oturup yesek ne keyifli olur:))))


---Çok teşekkür ederim handeciğim
sevgiler


---Bence mutluka denemelisiniz mutfakcini asla pişman olmazsınız
şimdiden afiyet olsun

derya dedi ki...

Nazlıcığım ellerine sağlık ben hiç
denemedim.Harika görünüyor sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

nefis bir lezzet bilirim ıspanaklısıda nefis olur ellerine sağlık canım sevgiler..

♡♥♡ Cafe Pepela ♡♥♡ dedi ki...

Merhaba
Gnocchiler enfes görünüyor,acıktım ya Hu:)

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Canım maşallah,ellerine sağlık,ben de tarifi çok beğenmiştim fakat,deneme cesaretini gösterememiştim..Çok güzel gözüküyor,ellerine sağlık,afiyet şifa olsun.Kıymalısını denersen sonucunu bize de bildirirsen sevinirim :) Sevgiyle kal canım..Hoşçakal..

anneanneninemekleri dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR,SARIMSAKLI YOĞURDUN GİRDİĞİ HERŞEYİ SEVERİM.ELLERİNE SAĞLIK.

NzlGl dedi ki...

---Derya hanım bence denemelisiniz
teşekkürler,sevgiler


---Birgün denemek istiyorum ıspanaklısınıda yemekbiraşk. Onada bayılırım herhalde....


---Tekrar teşekkürler tarif için pepelacığım


---Tabii memnuniyetle Zelihacığım
teşekkürler, sevgiler


---Çok doğru sarmısaklı yoğurdun girdiği herşey nefis oluyor sevgili anneanneninemekleri teşekkür ederim, sevgilerimle

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ablacıum sorma bende rejimdeyim bayramda bile tatlı yemedim inş. bu sefer vericem :))
bozamaz kimse benim rejimi :)

NzlGl dedi ki...

Sevilim süpersin sakın vazgeçme olur mu canım?

Nesrin Meçik dedi ki...

Ben de hep yapıcam diyrum hep ama bir türlü fırsat lmuyr,ama en kısa zamanda deniycem,ellerine sağlık,sevgiler.

saniyesultan dedi ki...

yoğurtlu sarımsaklı olsun da ne olursa olun...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

merak ettim doğrusu hemen oraya geçiyorum :)

NzlGl dedi ki...

---Denemenizi öneririm sevgili nesrin
Sayfama ziyaretiniz için teşekkür ederim


---Haklısınız saniye hanım katılıyorum size


---:)))))