20 Eylül 2010

Börülce salatası


Börülcelerin baş ve son kısımlarını temizleyerek bol su ile yıkıyorum. Düdüklü tencerede diriliğini fazla kaybetmeyecek şekilde haşladıktan sonra süzülmeye bırakıyorum.
Diğer tarafta sarmısak,sirke, zeytinyağını karıştırıp süzülen börülcelerin üzerine döküp iyice karıştırıyorum.
Bir iri domatesin kabuklarını soyup kuş başı formunda doğrayıp az zeytinyağında soteleyip börülcelerin üzerine aktarıyorum.

Malzemelerin miktarlarını vermedim. Çünkü herkesin damak zevkine göre hazırlayacağı bir salata.
Afiyet olsun,

12 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık.çok severim

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Ben bunu çok seviyoruumm :) Domates soteyle daha leziz olmuştur eminim.Ellerine sağlık canım.Hayırlı haftalar diliyorum..Gönül dolusu muhabbetle...

anneanneninemekleri dedi ki...

Eline sağlık,sağlıklı bir lezzet.

yemekbiraşk dedi ki...

börülce gibisi varmı ellerine sağlık canım
sevgiler..

derya dedi ki...

Canım mutlu haftalar ellerine sağlık tüm salatalara bayılıyorum.
Sevgiler.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Börülcede pek güzel görünüyor hani canımcığım. Ellerine sağlık adaşım:)

Gülcan dedi ki...

mutlu haftalar.çok güzel olmuş.sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

çook severim ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler

NzlGl dedi ki...

---Teşekkür ederim lezzet sarayı
sevgiler


---Zelihacığım beğendiğine sevindim. Sanada hayırlı haftalar canım


---Teşekkürler hocam
sevgiler


---Bende aynı fikirdeyim çok seviyorum yemekbiraşk


---Derya hanım bende çok seviyorum salataları
sevgilerimle


---Sağolasın adaşım:))))


---Sanada iyi haftalar Gülcancığım
sevgiler


---Teşekkür ederim Didem hanım
iyi haftalar diliyorum

CAFE PEPELA dedi ki...

Merhaba
Nefis görünüyor :)
Patlıcan balığı deriz biz..Her daim keyifle tüketirim,ellerinize,emeğinize sağlık canım.
Muhabbet ve selametle

CAFE PEPELA dedi ki...

Uvv pardon,börülceye bırakmışım yorumu..
Beni anmış demek ki:)
Vesileyle bu güzelliği de görmüş oldum,şifa olsun inşallah ..

NzlGl dedi ki...

Her ikisi içinde teşekkür ederim Pepelacığım
sevgilerimle