25 Eylül 2010

Anneme Mektuplar - 4 -

Annem,

Gideli 80 gün oldu. İki buçuk ay eder. Aklım hala zamana yetişemiyor.

Dün akşam İstanbul'da yağan yağmur gözyaşlarıma karıştı. Seni babama emanet edip geldikten sonra Temmuz'un 8 inde yağan o yağmuru hatırladım.

Bir kumaş mendil, bir leopar desenli giysi, bir kedi, kumaş boyamayla ilgili herhangi bir şey
herşey herşeyde sen geliyorsun aklıma.

Beni seven herkes, bana yardım etmek için uğraşıyor.
Mutlaka bir yardım almamı, gerekirse ilaç kullanmamı, çocuklarımı düşünüp bundan sonra hayatıma çeki düzen vermemi istiyorlar. Mutlaka haklı oldukları taraflar vardır.
Ama;

ama ben hasta değilim ki....
Neye ihtiyacım olduğunu soran yok.....

Canımın ne kadar yandığını,
Benim bir bakışımı anlayacak bir çift göze, yürüyüşümden bile sıkıntımı anlayıp , onlara çözüm bulana ihtiyacım olduğunu soran yok....
Seni koklamayalı kaç gün olmuş sayan yok....

Seni ne kadar özlediğimi, sana nasıl ihtiyacım olduğunu ise bilen hiç yok....

O güzel gülen resmine baktıkça mutlu olduğunu düşünmek istiyorum. Hep mutlu olmanı....

Ama bilki seni çok özlüyorum aslında özlüyoruz. Hastayken bile bize ne çok şey vermişsin. Bizim sıkıntılarımızı, üzüntülerimi nasıl da süzüyormuşsun bize ne çok şey katıyormuşsun. O zaman hiç anlamamışız...

Hiç isyan etmedim. Her zaman Allah bu acıyı unutturmasın diyorum.
Benim sıkıntım bunlarda değil benim sıkıntım seni çok ama çok özlememde annem....

Nurlar içinde yatın canım annem-babam......

11 yorum:

Flame dedi ki...

Çok zor be Nazlı abla..
Umarım küllenir acın ve kaldığın yerden devam edersin yaşamına..
Unutman mümkün değil çünkü! :((

Zehra Gürgen dedi ki...

Nazlı hanım, yaranız büyükama bu yaraya merhem olmak zor.
Kimse avutamaz belki şimdi sizi ama belki yavrularınız, onların kokusu avutursa avutur..

Allhtan sabır diliyorum..

yemekbiraşk dedi ki...

.................................
...............
nazlıcım özlemek çok zor özlemenin sonunda kavuşamamak daha da zor..
daha acında çok yeni...
mekanları cennet olsun...
ama kendine de dikkat et çocuklarının sana ihtiyacı var...
sağlıcakla canım..

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Canım benim seni avutacak birşey yok bizde ne yazık ki! Dediğin gibi ihtiyacında yok. Senin ki sadece özlemden... Hepimiz bir gün bu acıyı yaşayacağız.
Nur içinde yatsın anneciğiniz.

NzlGl dedi ki...

---Alevim çok zor çookk
sağol canım benim


---Zehracığım
teşekkürler yorumun için, sevgiler


---Yemekbiraşk
acıma ortak olduğun için çok teşekkür ederim canım


---Adaşım

Allah gecinden versin. Kimseye yaşatmasın diyorum.
Desteğin için çok teşekkür ederim
sevgiler

Gülcan dedi ki...

ablacım üzntümüz çok büyük.ama sabretmemiz gerek.allah nurlar içinde yatırsın ( amin )

NzlGl dedi ki...

Gülcancığım
üzüntüme ortak olman ve duaların için çok teşekkür ederim canım
sağol, sevgiler

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

aynı özlem aynı acı benim içimdede bir ateş gibi, canım babacığımı temmuzun 16 sında koyduk kara toprağa :(((((((((((((
bu acıya kimse son veremez biliyorum ama seni çok iyi anlıyorum mayısın 10 unda babamın kanser olduğunu öğrendim temmuzun 16 sında vefat etti toplam 2 ay 6 gün bu kadarcık zaman bana bir ömür gibiydi ama takdiri ilahi diyicek söz yok Rabbim unutturmasın acılarını sana katılıyorum.
çok uzun oldu biliyorum ama yazını okuyunca kendimi gördüm sanki :(
yazmak istedim .
Babam vefat ederken yanındaydım yüzüne defalarca baktım evden çıkartılana kadar ama hala inanamıyorum sanki birgün çıkıp gelicek gibi bu özlem hep bizimle gelicek hafiflermi bilmem ama hiç bitmiyecek...
Rabbim mekanlarını cennet eyler inşallah...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Yeşim

Hani bir adam damdan düşmüş. Çevresindekiler doktor çağıralım dediklerinde
'bana doktor değil damdan düşen birini çağırın. Benim halimden o anlar ' demiş.
İşte seninle benim halimizde bu.
Herkes acımıza ortak olmak isteyebilir ama birbirimizi ancak biz en iyi anlarız.
Allah gani gani rahmet eylesin babacığına
çok zor hemde çok zor
özlem çok büyük ve her geçen gün daha da artıyor.
Ama herzaman dediğim gibi Allah bu acıyı unutturmasın
Teşekkürler sevgiler

Tesettür Aşktır dedi ki...

Mekanı cennet olsun annenizin Allah sizede sabırlar versin inşallah. O kadar zor ki bu acıya alışmak alışmaya çalışmak... babamı tam 7 sene once kaybettim ama hala sevdiği şarkılar çalınca radyoda ben deliler gibi ağlıyorum herkesi ona benzetiyorummm ve daha neler neler

Acınızı paylaşıyorum
Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah

Sevgiler

tesetturasktir.blogspot.com

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim tesettür aşktır

yorumunuz ve acımı paylaştığınız için
Allah hepsine rahmet eylesin nur içinde yatsınlar inşallah
sevgiler