07 Eylül 2010

Anneme Mektuplar - 3-

Ben darmadağınık, ben kopuk, ben özlem içindeyim. Ramazan bitiyor, bayram geliyor. Annem ahh annem nerdesin....................................



Annem

Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
ANNEM SEN BENİM YANIMA KALANSIN

Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
ANNEM BEN SENİN YANINA KALANIM

Annem annem
Sen üzülme
SÖZLERİN HEP YÜREĞİMDE

Annem annem
Gel üzülme
Ben hala senin
Dizlerinde

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutur dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
ANNEM BİZ BİRBİRİMİZE KALANIZ

Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benin yanıma kalansın


(Candan Erçetin'in Annem şarkısı)

9 yorum:

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Bizmezmiyim o bayramları Nazlıcığım 23 yıl geçti ama hala dün gibi hatırlarım babamı kaybettiğim ilk bayramı Allah sabır versin nur içinde yatsınlar hepsi sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

Nazlıcım çocuklarına daha bir sarıl onlardan güç al söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum bu geçmeyen ağır acıya....
kalbim seninle..
sevgiler..

derya dedi ki...

Ahhhh Nazlıcığım Allah sabır versin
Anneciğim rahmetli olalı 25 sene geçti.Her bayram burnumun direği sızlar o olsa her şey ne kadar fark
lı olurdu.Mekanları Cennet olsun sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Allah sabır versin ,bu büyük özlem ve sevgiyi hakeden bir annen olmuş ve onunla yıllarını geçirmişsin ne güzel.Sen de ÇOCUKLARINA ONUN SANA OLDUĞU GİBİ BİR ANNE OLARAK ÖZLEMİNİ DİNDİREBİLİRSİN.gÜZEL BİR BAYRAM DİLİYORUM.SEVGİLER

NzlGl dedi ki...

---Ahh Mine'ciğim
26 senedir aynı sızıyı yaşıyordum. Şimdi bide annemin yokluğu eklendi.
Allah beterinden korusun. Ama çok zor.
Desteğin için teşekkür ederim
sevgiler


---Çok teşekkür ederim sevgili yemekbiraşk
Gerçekten zor acı...Allah kimseye vermesin
sevgiler


---Size ne söyleyeceğimi bilemiyorum Derya hanım
Allah rahmet eylesin annenize
sabırlar versin size
sevgilerimle


---Sevgili anneanneninemekleri
Jyle bir anne olabilirmiyim bilmiyorum.
teşekkürler,sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Bu bayram zor geçecek sizin için biliyorum, ama anneniz tamda şiirde dediği gibi yanınızda sizde..

Allah sabır versin canım

Çınar dedi ki...

:((((( ne hissettiğini biliyorum, annesiz bayramları...

Sabır canım

Öpüyorum

Armina dedi ki...

Hayırlı bayramlar dilerim ablacığım.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Zehra hanım
NE güzel bir yorum. Bana söyleyecek söz kalmamış,
teşekkür ederim canım
sevgiler


---Çınar hanım
sabretmekten başka ne yapılabilir ki?
teşekkürler, sevgiler


---Arminacığım
teşekkür ederim, sanada iyi bayramlar dilerim