16 Ağustos 2010

Dile çok kolay geliyor ama birde bana sormak lazım...

40 gün.... Kırk koca gün oldu annem bizi bırakıp gideli............


Sen bana hep kızardın ya karamsarım diye, hep bardağın boş tarafını görüyorum diye . İşte şimdi bardığın dolu tarafını görerek söylüyorum:

Size gelmem 40 gün daha yaklaştı....


Diyorlar ki :

40 güne kadar hergün insanın içinde bir mum yanarmış. Kırkbirinci gün hepsi söner bir tanesi sonsuza kadar kalırmış.

Benim kırk mum birleşip bir mum olarak sonsuza kadar yanacak.....


Nurlar içinde yat canım sende babamda..... Allah rahmet eylesin.....
Banada sizin acınızıı hiç unutturmasın......



36 yorum:

Utku'nun annesi dedi ki...

40 gün değil 40 yılda geçse asla unutulmaz eminim
Allah sabır versin

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Unutulamazki zaten unutulabilinirmi?

Nur içinde yatsın ikiside

Fatoş Öztürk dedi ki...

Allah bu acını unutturacak başka acılar vermesin Nazlıcığım.Sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

dualarını ettim canım.
allah kabul etsin.
mekanları nur'u cennet olsn.

Flame dedi ki...

Zaman herşeyin ilacı gibi gelse de acı aynı acı bence de..
Üzeri örtülüyor ama en küçük bir esintide bir bakıyorsun öylece duruyor işte :((
Tekrar başınız sağolsun..
Allah sabır versin..

Armina dedi ki...

Hayırlı ramazanlar dilerim ablacığım.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

dualarım sizinle ...

allah tüm vefat edenlerin ruhunu dinlendirsin

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Nazlı'cım,
kırkıda geçer elliikiside geçer yıllarıda geçer geçerken hep özlem arttırır. Acılarını unutmamanı bende dilerim canım.
Bu dua çoğu kişi tarafından hayretle karşılanır ama sen ne demek istediğimi anlıyorsundur.
Yattıkları yerde sonsuz huzurları olur inşallah.
Sevgiyle

NzlGl dedi ki...

---Sevgili utkunun annesi
teşekkür ederim yorumunuz için....


---Amin Aylinciğim
çok teşekkür ederim....


---Bende hep öyle dua ediyorum Fatoş hanım , teşekkür ederim,sevgiler


---Ahh Nunucuğum
inşallah cümlesiyle beraber....
sevgilerimle


---Alevim ne güzel de anlatmışsın ben ne yazayım artık
sağol canım benim


---Teşekkürler Arminacığım sanada canım


---Biliyorum sevgili Elçin hanım tüm kaybedilenlerin mekanları cennet olsun inşallah


---Sevgili Nur hanım
İlk olarak babamın vefatında bana söylenmişti bu söz . Çok kızmış , öfkelenmiştim. Yıllar geçtikçe ne demek istendiği, annemin gidişinde ise tam olarak anladım.
Evet Allahım bu acıyı unutturmasın.
Sizi iyi anlıyorum. Çok teşekkürler, hayırlı günler, sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Allah'tan sabır diliyorum, başka söyleyek söz yok acınıza..
Unutmak zaten istesenizde imkansız..

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Zehracığım

Sevgilerimle

anneanneninemekleri dedi ki...

Unutulmasa hiç yaşanmazdı heralde.Allah sabır versin.Acını içine gömüp çocuklarına daha fazla vakit harcarsan biraz hafifler sanırım.Sevgiler.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili anneanneninemekleri

hayat devam ediyor. Bir şekilde yerimi almalıyım allahın yardımıyla

teşekkürler, sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

nur içinde yatsın annen canım ablam
eminim o seni her daim izliyor ve hala kolluyordur
Allahım sana sabırlar versin

derya dedi ki...

Canım inan unutulmuyor her olayda her an aklında oluyorlar.Mekanları
Cennet olsun öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Sevilim
ne güzel bir yorum böyle . İnşallah öyledir canım
çok öptüm


---Amin Sevgili Derya hanım
inşallah öyledir. Hepsi nurlar içinde yatsınlar
sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

asla unutulmazlar nur içinde yatsın tüm geçmişlerimiz allaha emanet ol sevgiler

yemekaski.com seçil dedi ki...

Nur içinde yatsın anneniz.. Allah size sabır versin geride kalanlarada sağlıklı huzurlu uzun bir ömür..

bahar dedi ki...

Nur içinde yatsınlar hayırlı ramazanlar


http://krematat.blogspot.com/

NzlGl dedi ki...

---Didim hanım

çok teşekkür ederim sizde allaha emanet olun canım
sevgilerimle


---Amin sevgili Seçil
Dualarınız için teşekkür ederim.


---Amin bahar hanım
sizede hayırlı ramazanlar dilerim
sevgiler

dokuzuncubulut dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah...
Geride bıraktıklarına da sabırlar versin...
Başınız sağolsun.
sevgiler...

Yemekbahane dedi ki...

Allah sabır versin...
Mekanı cennet olsun

Sevgiler
Müge

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim sevgili dokuzuncubulut yorumunuz için

sevgiler


---Amin sevgili müge,
teşekkürler

Sıcak Paylaşımlar Aysel dedi ki...

Tüylerim diken diken oldu aşağıdaki iç döküşleri okurken... Çok üzüldüm başınız sağolsun... Ateş düştüğü yeri yakar, acı çok büyük hiç bir zaman unutulmuyor. Ben babamı kaybettiğimde (10 yıl oldu) bir daha hiç gülemeyeceğimi sandım...

Allah rahmetini eksik etmesin, mekanı cennet, kabri nur olsun... Sizlere de bol sabırlar versin... Hayırlı ramazanlar...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Aysel hanım

Babanızada Allah rahmet eylesin.

Dualarınız için, yorumunuz için çok teşekkür ederim.

sevgilerimle

SADECE YEMEK dedi ki...

Başınız sağolsun.
Allah rahmet eylesin nur içinde
yatsınlar.
Allah sizlerede sabırla versin.
Selamlar.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim sadece yemek
Allah sizlerden razı olsun
sevgiler

saniyesultan dedi ki...

başınız sağolsun....Allah sabır versin.

sarımutfak-hande dedi ki...

başınız sağolsun mekanı cennet olsun allah sabır versin canım

Çınar dedi ki...

Yaşadığım için biliyorum; İçinde bir yer hep sızlayıp duracak, bitmeyecek acıları yıllar da geçse. Unutmuş gibi yapacaksın sadece hayatın koşturmacası içinde. Ama lütfen sana ihtiyacı olan yakınlarını düşün yaşama tutun sıkıca. Acınla birlikte mutlu olmayı da başaracaksın. Allah başka acı vermesin.

Sevgiler

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili nazlı bloğunu keşvedipte bu haberi okuyunca duygulanmamak elimde değildi.. Allah her ikisine de rahmetler eylesin toprakları bol olsun. Kaçınılmz bir son maalesef.. Sözün bittiği yer oluyor.. Bu acıyı unutturacak başka acılar göstermesin ,, Güzel bloğuna sevgilerimi ve taziyelerimi bırakıyorum . Görüşmek üzere canım..

NzlGl dedi ki...

---Sağolun sevgili Saniye hanım, teşekkür ederim.....


---Amin sevgili Handecim, çok teşekür ederim.....


---Yazdıklarınızda çok haklısınız sevgili Çınar hanım
yapacağım bunları başka çarem varmı ki?
sevgilerimle.....


---Sevgili Şükran hanım

çok teşekkür ederim acımı paylaştığınız için. Evet bende allah bu acıyı unutturmasın diyorum hep....
sevgilerimle

yemekbiraşk dedi ki...

çoook üzüldüm mekenı cennet olsun...
kelimelerin tükendiği an...
Allah sabrını versin
sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Teşekkür edrerim yemekbiraşk

Amin diyorum,
sevgiler

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Canımmm, çok hüzünlendim okurken,resimlere bakarken..Yüreğime bişey gelip oturdu.Senin yerine koydum kendimi,hiç kolay şey değil..Hayat ne garip,çok garip hatta..Ama bu hayatın son bulması herşeyin bitmesi demek değil ki..İnşallah ötelerde çok daha mutlulardır anne ve baban..Hepimzin son durağı değil mi nasılsa öteki alem..İnanmak ne güzel şey,ümitle beklemek,inşallah anne ve baban seni cennet bahçelerinde bekliyorlardır canım..Rabbim umut tohumları eksin yüreğine,sevgilerimle..

NzlGl dedi ki...

Ne kadar güzel ve bir o kadar doğru yazmışsın sevgili Zelihacığım
zaten o düşünceler sabır veriyor insana....
Yorumun için çok teşekkür ediyorum. Bende sana yürekten sevgilerimi gönderiyorum...