12 Temmuz 2010

Güzin Orbay seni seviyorum......

Ve yorgun kalb durdu......


İçimiz bomboş , yüreğimiz boş, evimiz boş kaldı.

Annem perşembe günü (07.07.2010) bizi bıraktı.
Kızımın dediği gibi belki o gece uzun zamandan beri ilk kez rahat uyudu. 26 senedir her gün hatırladığı , özlediği ve son zamanlarda adeta ona kavuşmak için gün saydığı babamın yanına gülerek gitti.

Ne baktığımız resimleri, ne giysileri, ne el yazısı hiç birşeyde teselli bulamıyoruz. Biliyorum zaman en iyi ilaç. Özlemimiz gün geçtikçe artacak ama kim ne yapmışki biz yapalım.

Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın. Allah bu acıyı unutturmasın demekten başka artık yapacak hiç birşeyim kalmadı.......

31 yorum:

birdutmasali dedi ki...

:(((((((((((((
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:(((((((

Ah nazlım :(

ALLAH HUZURLARA ERDİRDİ :(
RAHMETLER ÜZERİNE,
IŞIKLAR KABRİNE DOLSUN :((
BAŞINIZ SAĞOLSUN CANIM :(

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nazlı Hanım Başınız sağolsun Allah o yattıkça sizlere uzun ömürler versin. Nurlar içinde yatsın.Sevgiler.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

CANIM ABLAMMMM
ÇOK ÜZÜLDÜM ŞİMDİ GÖRDÜM YAZINI
TELİNİ BULAMADIM ARIYAMADIM
ÇOK ÜZÜLDÜM ALLAHIM SİZE YARDIM ETSİN SABIR VERSİN MEKANI CENNET OLSUN
ANNESİZ OLMAK ÇOK ZOR HER NE KARDAR ZOR GÜNLER YAŞATSADA SİZE YANINDA OLDUĞUNU BİLMEK GÜZEL Dİ
AMA ŞİMDİ DAHADA GÜZEL BİR YERDE HEM ACIDA ÇEKMİYOR RAHAT UYUYOR ONU DÜŞÜN ABLACIM ÜZME KENDİNİ
SEN YAVRULARINA EŞİNE VE BİZ KARDEŞİNE GEREKLİSİN
SENİ ÇOK SEVİYORUZ BUNU BİLESİN ALLAHIM YAR VE YARDIMCIN OLSUN

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Allah rahmet eğlesin.

Başınız sağolsun Allah sizi eşinize ve çocuklarınıza bağışlasın ne denebilirki başka :(

Armina dedi ki...

Başın sağolsun ablacığım. Annenin mekanı cennet olsun.

mehtap kuzucu dedi ki...

nazlı hanım başınız sağ olsun,emin olunki babanızın yanında huzur içindedir,allah size ,eşinize ve çocuklarınıza sağlıklı uzun ömürler ve sabırlar versin,annenizin mekanı cennet olsun.

Tijen dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Başınız sağolsun. Anneciğin gittiği yerde huzur bulsun.

HÜLYA dedi ki...

başınız sağolsun .. allah anneciğinizin mekanını cennet etsin.

HÜLYA dedi ki...

başınız sağolsun .. allah anneciğinizin mekanını cennet etsin.

derya dedi ki...

Canımmm başın sağolsun.Rabbim meka
nını Cennet eylesin sizlerede sabır
versin.

özgül dedi ki...

Basin sag olsun canim Anecigine Allah rahmet eylesin Mekani cennet olun.
Sizlere saglik, sihat afiyetler versin.

Pepela dedi ki...

''İnna lillah ve inna ileyhi raciun''
Başınız sağolsun,anneciğinize Rabbimiz sonsuz rahmet eylesin,ebedi mekanını cennet kılsın,sözün bittiği,kalbin konuşmaya,ruhun duymaya başladığı yer,bu yer..
Sonsuz sabırlar dilerim.

Eya dedi ki...

Sevgili Nazli Hn. basiniz sagolsun, allah sabirlar versin. Bizler de duaciyiz anneciginize...

zehrA

Damak Tadı dedi ki...

Başınız sağolsun..Anneciğinizin mekanı cennet olsun,nurlar içinde yatsın..Sevgiler..

EBRULİ dedi ki...

Başınız sağolsun..Allah sabırlar versin.Çok üzüldüm..

Flame dedi ki...

Nazlı ablacımmmmm :((((
Şimdi okudum ve nasıl üzüldüm anlatamam. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Sabır versin sana ve tüm aileye.. Çok üzüldüm, çokkk İnan :(((

Zuzuların Annesi dedi ki...

Başınız sağ olsun...Mekanı cennet olsun anneciğinizin:(

kahvekeyfi dedi ki...

Başınız sağolsun.Allah rahmet eylesin, size de sabır dilerim.Annenizin ölümünü "Bir Dut Masalı" adlı blogda yazan Nuray Hanım'dan öğrendim.

Swotpisces dedi ki...

başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin.

sarımutfak-hande dedi ki...

başınız sağolsun allah sabır versin mekanı cennet olsun canım

kemalpaşatatlısı dedi ki...

"ölüm güzel şey, budur perde ardından haber,
Hiç güzel olmasaydı, ölür müydü Peygamber(SAV)...N.Fazıl"

Canım, anneciğini Allah ın rahmetine emanet etmişsin, sonsuz sabırlar diliyorum,Rabbim size uzun ve sağlıklı ömürler versin. Üzülmemek elde değil ama kişi sevdiği ile beraberdir ve bir gün buluşacaktır inş.
En güzel yerde buluşmanız duasıyla...Sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

başınız sağ olsun ...allah ruhunu dinlendirsin

Nur dedi ki...

Nazlı ablacığım,
şimdi okudum şimdi haberim oldu, çok çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun inşallah.
Anneciğinize rahmet diliyorum mekanı durağı cennet olsun orada yüzü gülsün inşallah. Amin, amin binlerce kere amin.

Çınar dedi ki...

Haklısınız kim ne yapabilmiş ki bu durumda.Allah rahmet eylesin nurlarda yatsın demekten başka bizim de elimizden birşey gelmez:((((

Allah sabırlar versin

Sevgiler

Fatoş Öztürk dedi ki...

Hayırlı Cumalar. Allah sabırlar versin bloğunuzu arkadaşları gezerken gördüm.Ailemden birisini kaybetmek en hassas olduğum konulardan bir tanesi.Düşünmek bile istemiyorum.Benimde Babamın bir çok hastalığı var birde diyalize giriyor yaşıda var.Biliyorum eninde sonunda genç yaşlı demeden birgün mutlaka hepimizin gideceği yer orası ama yinede düşünmek istemiyorum.Allah hepimizi son nefeste dahil olmak üzere İmandan Kurandan ayırmasın.Sevgiler...

hasret senfonileri dedi ki...

Çınar'ın sayfasındaki yorumundan yasın olduğunu öğrendim sevgili Nazlı..
Sıralı ölüm güzeldir.. Her bireyin kendi anasının ölümünü gördüğünü düşünürsek, bunun normal olduğunu kabul edebiliriz.. Etmeliyiz de!
Yeter ki, sırasız olmasın ölüm!
Ve sen acılı nazlı evlât, dilerim bu acını unutacak acılar yaşama..

Yemekçinin Mekanı dedi ki...

Başınız sağolsun... Anneniz nur içinde yatsın. Gerçekten çok zor...Allahım başka acılar yaşatmasın size...

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Nazlı'cım,
Üzgünüm canım:(( Allah sabır versin, yattığı yerde huzur bulsun, rahmetler üzerine olsun Son aylarda zor günleriniz olduğunu biliyorum, yattığı yer nurla dolsun.
Senin de dediğin gibi Allah bu acıyı unutturmasın.
Özlemin gün geçdikçe artacak, evet canım bunu en iyi ben biliyorum:((
Sevgiyle yanaklarından öperim...

Yeni döndüğümden geç haberim oldu,bunun için de ayrıca üzgünüm.

neseersoy dedi ki...

Uzun zamandır bloglara uğramadığım için maalesefki bu üzücü haberide göremedim.İnan çok üzüldüm ,Allah anneciğinin mekanını cennet etsin , yattığı yerde rahatlık versin.
Unutmak ne kadar mümkün bilinmez ama hayat akıp giderken tatlı anılar gözümüzden geçerken genede acının yerini hatırlara dayalı tebessümlere bırakması dileğiyle , acını paylaşıyorum.
Sevgilerimle,
neseersoy

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Çok üzgünüm.Okurken dağıldım...:((
Şimdi okudum,çok geç olucak ama Allah gani gani rahmet eylesin.Sizlere sabır diliyorum Nazlıgül Hanım.
Çok zorrr.:((

NzlGl dedi ki...

Bu yazımı yazdıktan sonra ilk okuyuşum. Beni tanıyanlar her yoruma cevap yazdığımı bilirler.
Benim acımı paylaşan , bu içten yorumları bırakan sizlere çok teşekkür ediyorum

Nazlıgül