25 Haziran 2010

Yaşıyorum...

Günler hızla geçiyor. Haziran'ın 25 geldi. Yılın ilk yarısı neredeyse bitiyor.
Geçen yaz sonu çıkardığım kışlıklarımı hiç kullanmadan tekrar kaldırdım. Yazlıklarımı çıkardım ama daha hiç birini kullanmadım. Gerçi havalara bakarsanız sanki yaz sonundayız. İçimde yaz gelmediğini bilir benimle bu duygumu paylaşır gibi bu ara İstanbul'da havalar.

Annemin hastalığında gerileme yok. Hatta ilerleme var diyebilirim. Kalp yetmezliğine damar sertliğinin getirmiş olduğu bazı durumlarda katıldı. İşler zorlaştı. Bu zamana kadar oldukça kötü günler geçirdik. Sabah sanki iyi gibiydi. Ama biraz sonra ne olur bilemiyorum.

Çocuklarım inşallah bu sene mezun oluyorlar. Birkaç duyguyu aynı anda yaşıyorlar. Hayatta tecrübe kazanmaya, sıkıntıyla sevinci, üzüntüyle mutluluğu bir arada yaşamaya çalışıyorlar.

Geçen yaşgünlerimiz, anneler günü, babalar günü, çocuklarımın mezuniyet geceleri, ülkemde yaşananlar, evlatlarını, eşlerini , babalarını kaybedenler....

Merak edenlere bütün bunlar olurken ben hala Ya şı yo rum....

sevgilerimle

11 yorum:

Flame dedi ki...

Yaşamaya debam be nazlı abla.. Dünya döndükçe devam.. Öpüyorum seni ve anneciğini.. Çocukları da tebrik ederim. Sevgilerrrr...

NzlGl dedi ki...

Öyle değilmi? alevim

bende çok öptüm sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

HER NEFES ALIŞ YAŞAMAKSA
YA ŞI YO RUZ İŞTE NAZLIM, HERŞEYE RAĞMEN.
ANNENİN İYİ OLMASINA SEVİNDİM, İNŞALLAH DAHA DA İYİYE GİDER.

Huriye dedi ki...

Nazli ablacim evet senin de dedigin gibi hayat herseye ragmen dönüyor nefes aldigimiz müdetçe yasamaya devam edecegiz üzüntülerimiz mutlulugumuz hayat bu iste inisli kalkisli...insallah annecigin birazcik ta olsa daha iyi olur...çocuklarini da simdiden tebrik ediyorum onlarin sayesinde yüzüne gülümseme gelmistir...hayatlari güzel olur insallah...seni ve annecigini öpüyorum sevgiyle kal ablam.

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler sevgili nur hanım
çok sevgiler


---Huriyem canım benim
çok haklısın çocuklarım sayesinde gülümseyebiliyorum
onlar adına teşekkür ederim. Kendine iyi bak güzelim çok öptüm
sevgiler

birdutmasali dedi ki...

AA. Tebessümden vazgeçmek yok,
ne olursa olsun '' HERŞEYE VE HERŞEYİ'' Tebessümle karşılamak gerekiyor.
Kadere kızmak nafile nazlıcığım, bazen zamanı geliyor :(
ağır bir ödev veriyorlar !
nefes almadan çalıştırıyor hayat
:((
ben kaç kere çalıştım !
kah rahmetli babamla, kah valide sultanla,
kah kendimle ! (biliyorsun)
ama bu bana sunulan bir başka lütuftu !!!!
beni başka boyuta taşıyan, beni EN GERÇEKLE Tanıştıran, anlatılamaz bir BOYUT.

Bırak direnme !
hayat bildiği gibi yapıp, hep tepeden bakar !

sende yapabilirsen ki ben yapmıştım, at bir omuz, yürümeye devam et canım.

sonrası mı ?
ALLAH KERİM !!!!!!!

NzlGl dedi ki...

Ahh nunucuğum

bazen omuzumda o kuvveti buluyorum ama bazen omuzumu bile göremiyorum.
Yapabilirmiyim, yapacakmıyım hiç bilmiyorum.
Ama en doğrusu gerçekten ne olursa olsun hayat bildiğini okuyor.

Yine bu güzel ve anlamı çok olan yazınızdan kulağıma küpeler aldım.
İnşallah onları yaparım.
Teşekkürler, sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ablacım hayat bizim için bir sınav dönemi mecburen bazı şeylert yaşıyoruz
Evet bazen bittiğimizi hissediyor bazen ben bu yükü nasıl kaldırcam diyoruz ama rabbim herkese kaldırabileceği kadar yük veriyor
Herşey hepsi düzelecek ben buna inanıyorum.
Rabbim sana annene benim anneme ve tüm dertlerine deva arıyan herkese yardım etsin..
sevgiler

Huriye dedi ki...

Canim ablacim güzel yorumun için tesekkür ediyorum...sen nasilsin iyimisin nazli ablam,annecigin nasil iyidir insallah. Bende tatil hazirligi yapagim derken ayagim burkuldu hiç sans yokmus bende:))seni kocaman öpüyorum annecine sevgiler...hep mutlu ol olur mu.

birdutmasali dedi ki...

hayırlı kandiller canım

hdidem95 dedi ki...

Bazen yenik düştük zamana, esiri olduk anlamsız koşturmaların fakat adını yüreğimize yazdığımız dostlarımızı hiç unutmadık. Kandiliniz mübarek olsun.