08 Mayıs 2010

Herşeyim Oğluma ve Kızıma.......

_ Sizi ilk kucağıma aldığımda o tarifsiz duyguyu bana tattırdığınız için;

_ Bir yere gitmek zorunda kaldığımda arkamdan ağlarken döktüğünüz o inci tanelerini direkt kalbime yollamayı başardığınız için;

_ Etrafınız ne kadar kalabalık olursa olsun , beni arayıp bulup orada olduğumu gördükten sonra rahat ettiğiniz ve bana bunu gösterdiğiniz için;

_ İyi yada kötü her şeyi benimle paylaştığınız, benim sizin için sırdaş olduğumu bana hissettirdiğiniz için;

_ Her defasında kapıda beni göremediğinizde ilk sözününüz 'Annem nerde?' cümlesi olduğu için;

_ Canım oğlum seninle tartıştıktan sonra bana attığın mesajların başında hep 'ANNEM' kelimesi olduğu için;

_ Canım minişim her defasında bıkmadan usanmadan topladığım saçlarımı öptüğün için;

_ Beraber yürürken tuttuğum o küçücük ellerin, şimdi yürürken benim koluma girmeleri için;

_ 'anne' diyerek bu yüce duyguyu bana tattırdığınız beni sevdiğiniz, sevgime karşılık verdiğiniz, yanıbaşımda olduğunuz için size çok teşekkür ediyorum.

Sizin sayenizde yine bir Anneler Gününü kutluyorum. Biz sizi dünyaya getirdik. İsteyerek, severek. Önemli olan bundan sizin mutlu ve memnun olmanız.

İyiki varsınız, Sizleri çok seviyorum.
Dileğim sizin gibi evlatlara sahip olmanız.
Allah sizin ve tüm çocuların yolunuz hep açık etsin.

Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun....

sevgilerimle

13 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
duygularını ne güzel dile getirmişsin. Haklısın dünyadaki en güzel duyguyu yaşatan çocuklarımıza çok şey borçluyuz.
İyi ki varlar.
Sevgiyle kal.

Flame dedi ki...

Çokkk güzelll bir yazı olmuş Nazlıgül abla.. Anneleri gününü kutluyorum senin de annenin de.. Ellerinizden öperimm.. Sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Gerçekten onlara çok şey borçluyuz.
Anneler gününüz kutlu olsun sevgili birgül hanım

NzlGl dedi ki...

Canım Alevim
beğendiğine sevindim. Bende senin gününü kutluyor çok öpüyorum
sevgilerimle

Huriye dedi ki...

Ablacim çok guzel duygu yuklu yazmissin,duygulandirdin beni her zaman ki gibi...Allah sizleri hiç ayirmasin insallah...anneler gunun kutlu olsun...sevgilerimle

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

İyi ki varlar ve biz onları çok seviyoruz.
Anneler günün kutlu olsun Nazlı'cım.

NzlGl dedi ki...

---Canım huriyem
çok teşekkür ederim en kısa zamanda seninde bu duyguyu tatmanı dilerim
öptüm sevgilerimle


---Sevgili nur hanım
teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum

hdidem95 dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım sevgiler

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili Didem
sizinde kutlu olsun
sevgiler

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Canım arkadaşım,nasıl güzel ifade etmişsin anneliği..Allah bu güzel duyguyu tüm isteyenlere tattırsın.sevgiler kucak dolusu benden...

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkürler sevgili gönülden ele
duanız için amin diyorum
sevgilerimle

Armina dedi ki...

Ne güzel yazmışsın ellerine yüreğine sağlık ablacığım. Geçmiş anneler günün kutlu olsun.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler arminacığım
sevgiler