07 Mayıs 2010

Enginar Çorbası - Kolay Börek - Girit Usulu Bakla Ezmesi

Bu sefer blog arkadaşlarımda görüp yaptığım yemekleri sizlerle paylaşacağım.

Miskokulu lezzetler-Sevgili Mine hanımın sayfasında harika tariflerle karşılaşabiliyorsunuz. Bunlardan biri enginar çorbasıydı. Bu sene ne mutlu ki çocuklarda yemeye başladılar. Haftada en az iki gün zeytinyağlı enginar pişiriyorum. Mine hanımın sayfasında görünce çorbasınıda yaptım. Bir çorbakolik olarak bayıldım. Tarifini istiyorsanız burada şimdiden afiyet olsun diyorum.....


Bu börek tam ağız tadımıza layık. Yumuşacak, lezzetli . Tarifi Sevilimden. Okuduğum gün akşam yaptım ve ahali tarafından çok beğenildi. Tavsiye ederim. Malzemeleri kolay, yapımı kolay.
Tarifi burada..


Bu tarifte yine Mine hanımdan. Girit usulü yemekler beni hep cezbetmiştir. Tesadüf eseri baklam hazırdı hemen yaptım. Bizim evde baklayı yalnızca eşim ve ben yediğimiz için biz beğendik. Hoş ve değişik bir lezzet. Tarifi burada..

Sevgili Mine hanım ve Sevilim. Tarifleriniz için tekrar teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,

6 yorum:

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nazlı Hanım Merhaba, ne kadar mutlu oldum anlatamam . Benim tariflerimi denemeniz ve beğenmeniz beni çok duygulandırdı. Girit usulü bakla ezme gerçektende çok farklı bir tat birazda alışılmışın dışında bir lezzet. Sağlıklı mutfaktan Hilal de geçtiğimiz günlerdeki konuşmamızda yapıp beğendiğini söylemişti. Çok teşekkür ederim ilginiz için sizinde ellerinize sağlık. Sevgiler ve saygılar annenizede hürmetler umarım daha iyidir.

NzlGl dedi ki...

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Mine hanım. Gerçekten sayfanızda olmaktan dolayısıyla sizi tanımaktan dolayı mutluyum.
Şu sıralar zamanım pek elvermiyor ama birsürü tarifiniz aklımda inşallah onlarıda yapıp sizlerle paylaşacağım.
Annemde pek değişiklik yok . Bunada razıyız diyelim
ilginize teşekkür ediyor sevgilerimi yollulorum....

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Her biri ayrı güzellikte görünüyor.
Haklısın iki arkadaşımız da çok güzel tarifler veriyor.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili Birgül hanım
iyi haftasonları dileğiyle, sevgiler

Huriye dedi ki...

Ablam eline saglik uçu de harika,enfes yapmissin,bende borekten aliyorum izninle,opuldun.

NzlGl dedi ki...

Beğendiğine sevindim huriyem
bende çok öptüm canım