23 Nisan 2010

Tebessüm :)

Sevgili blog arkadaşlarım,


Annem baktığınızda hele yatıyorsa gayet iyi görünüyor. Şeker normal, ayaklardaki morarmalar ve şişlerden eser yok, iştahı iyi gibi, diabetin yapışmadığı ama ara sıra yokladığı böbreklerde de sorun yok görünüyor ama halsiz . Ellerinden tutup oturma durumuna getirdiğinizde üç kat merdiven çıkmış gibi nefes nefese kalıyor.
İyi görünüyor derken birden sararmaya başlıyor. Birkaç dakika sonra kendine geliyor. İyiliği her an değişiveriyor.
Buna da şükrediyorum. Başka elimden ne gelir ki?
Ama iki gündür unutkanlıklarından eser yok . Minimum düzeyde unutkanlıkları. Buna çok seviniyorum. O ise bu durumdan yararlanıp bizimle dalga geçiyor:)

Sonuç olarak aşağıdaki konuşmaları yaşıyoruz. Bunları sizinle paylaşmak istedim. Bu kadar karamsar bir tablodan sonra biraz tebessüm iyi gelir diye:)


- Nazo !
- Efendim anne
- Şu suratının haline bak ! Suratın sapsarı gözlerinin altı morarmış.
- !!?
-Git biraz uyu. Biri gelse hasta olanın ben değil de sen olduğunu zannedecek....


- Nazo !
-Efendim canım
- Sen okula gitmiyorsun değil mi?
-Evet anne
- Bak arkadaşlarına ayıp oluyor. Şimdi ben düşündüm de . Havalar biraz ısınsın, bahçeye çağıralım onları ben size birşeyler ısmarlayayım
- Tamam annem
Burada suratıma manalı bakıyor
- Ne oldu anne
- Sorsana
- Neyi annecim
- Ne ısmarlayacaksın diye
- Ne ısmarlayacaksın annem
- Döner dürüm ve lahmacun
- Ne güzel sağol annecim
- Nazlıııııı
- Ne oldu anne?
- Bak ben hastayım, şimdi döner dedim lahmacun dedim içim çekti hemen telefon et bana bir dürüm bir lahmacun söyle
-YEMEZLER anne !
- Yeseler şaşardım işte. Bende hiç birşey ısmarlamıyorum size.....
-:))


Naciye'de Fenerli . Arasıra fenerbahçe tişörtü giyerek bize geliyor

- 1907 Fenerbahçe'nin kuruluşu
- Harikasın anne
- senin doğum tarihin ne annem
- hah birşey söyledik ahret soruları başladı . Söylemicem işte


- Naciye
-Efendim teyzecim
-Senden birşey rica edicem
-Tabii teyzecim
- Bana GS kaşkolu alırmısın takacağım da
Ben mutfaktan fırlayıp odaya geldim
-Annneeeee o kaşkolu ne yaparım biliyormusun?
-Hiç birşey yapamazsın çünkü eline o kaşkolu almazsın
-!!?????


-Nazo baban çocukları görseydi ne iyi olurdu?
-Tabii annecim hem babamda Fenerli olurdu o zaman
-Halt etmişsin sen Asıl çocuklar Beşiktaşlı olurlardı
-!!!


-Nazo bayrağı neden astın Fener kimi yendi
-Annem Fener herkesi yeniyor yarın...
-O zaman milli takım galip geldi
-Hayır annecim yarın 23.....
- Hangi düşünceye destek veriyorsun
(Annem biliyor ki kızı her bahaneyle bayrak asan biri . Onun için bayramlar aklına gelmiyor:))))
-Annecim yarın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onun için bayrak astım
-Baban bu yönünlede seninle gurur duyuyordur.

(Canım babam 3-4 yaşlarındaBüyükada'da oturduğumuz zamanlarda ağzımda emzik bir elimde tahta çubuklu bayrak diğer elim babamda meydandaki törenlere götürürdü. İstanbul'a taşındıktan sonra da törenleri hiç kaçırmazdık.Hatta Cumhuriyet Bayramlarında Vatan caddesine giderdik.)

-Nazo babanın ezberlettiği şiiri hatırlıyormusun?
-Tabii annem hiç unuturmuyum ya sen hatırlıyormusun?

BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR
TOPRAK !
UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.

Annem, babam seninle de gurur duyuyordur, eminim.

BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN. Allah nice bayramları vatanımızda kutlamak nasip etsin.


Sevgilerimle,




8 yorum:

estergonyesil dedi ki...

Ah canlarımsınız siz anneciğinide seni de çok öpüyorum kocaman bir tebessümle okudum. Bayrak benim 365 gün asılı camımda asla çıkartmayanlardanım artık bu değerlere sahip çıkanları görmek sevindiriyor insanı eskiden yemek içmek gibi doğal gelirdi. Geçmişe kavuşuruz en kısa zamanda umarım. Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Bu sıcacık yorum için teşekkür ederim sevgili estergonyeşil:)
Dileğinize katılıyorum umarım en kısa zamanda kavuşuruz.
sevgilerimle,iyi haftasonları

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Nazlı ablam kaç saattir sayfandayım bilmiyorum bir kaç kez okudum yazını annenin o güzel ellerinden öpmek istiyorum senin gibi vatan aşkı ile dolu bir evlat yetiştirdiği için ve bir o kadar sıcacık kalbin olduğu için
rabbim annene tekrar acil şifalar versin gül yüzlü ablam sende çok üzüldün artık seninde güzünde güller açsın istiyorum..
iyi hafta sonları

NzlGl dedi ki...

Sevilim
canım kardeşim benim. İyiki seni tanıdım Allah razı olsun.
Çok çok öptüm kendine iyi bak
sevgilerimle

Huriye Kimdir? dedi ki...

Ablacim sohbetinize hem duygulandim hem de tebessümle okudum,çok sekersiniz konusmalariniz çok hos samimi,içten...çok hosuma gitti. Insallah annecin çok çok daha iyi olur,ve senin gülen yüzün hep devam eder,seni ve annecini kocaman öpüyorum. Kendinize iyi bakin...unutmadan annecini tanimak isterdim:))

NzlGl dedi ki...

Canım huriyem

Çok teşekkür ederim hem bu güzel yorumun hemde dileklerin için
Kimbilir belki bir gün bir yerde karşılaşabiliriz:)))))))
çok öptüm kendine iyi bak canım

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nazlı Hanım Merhaba, Bloğuma bıraktığınız içten güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Anneniziz sağlık porblemlerini okuyorum. Ne kadar zor olduğunu da tahmin edebiliyorum.Anlattıklarınızla lise yıllarında anneannemin durumunu hatırlattınız bana.Allah acil şifalar versin diyorum. Çok sevgiler annenizede hürmetler.

NzlGl dedi ki...

sevgili Mine hanım
gerçekten zor yaşadıklarım. Allah sabrını verir inşallah
Dileklerinize çok teşekkür ederim
sevgilerimle