06 Nisan 2010

Kalp yorgun:(

Biliyorum beni merak ediyorsunuz. Haber almak istiyor durumumu soruyorsunuz. Ne yazık ki size verebileceğim iyi haberlerim yok.

Annemin kalbi artık çok ama çok yorgun, kalp yetmezliği hat safhada. Doktorlar bu hastalıktan kurtulmasının tek çaresinin kalp nakli olduğunu söylüyorlar ki bu imkansız bir durum. Sonuç olarak günün çoğunu uyumakla geçiriyor. Bazen çok iyi ama bazen tablo kötü oluyor. Dün amcamın kızı Sevcan aradı. 'Sanki bir çorap söküğü gibi bu hastalık' diye bir cümle söyledi. Gerçekten öyle. Söküğü tutturuyoruz ama iplik yine kaçıyor ne yazık ki.....

Yine de Allah şifa verip beterinden korusun tüm hastaları ve bizide....

İlginize tekrar teşekkür ediyor, güzel haberler verebileceğim günleri özlemle bekliyorum....

Sevgilerimle,

13 yorum:

birdutmasali dedi ki...

biliyorum,
bazen çaresizce insan üstü bir çaba sarfediliyor,
lakin en acı vereni kabullenmek oluyor
hatta en doğrusunun bu olduğunu sonradan anlıyoruz.
ALLAH KUVVETİNİ-Zİ ARTIRSIN NAZLICIM.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablam allahım şifa versin sizlere de sabırlar
elden birşey gelmiyor işte rabbim yar ve yardımcınız olsun..

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım umarım çok daha güzel haberler alırız senden. Mucizeler seninle olsunn..

NzlGl dedi ki...

---Ne kadar güzel ve doğru ifade etmişsiniz Nuray hanım
sağolun,varolun


---Amin Sevilin çok teşekkür ederim canım


---Acaba bir mucize olur mu? Alevim
İnşallah
teşekkürler sevgiler

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablacım sormaya çekiniyordum.. Söylemediğine göre iyi galiba diyordum kendi kendime..
İnsan tıkanıyor böyle zamanlarda ama Allah şifa versin demekten başka çaremiz yok.. İnşallah Alev'in de dilediği gibi mucize olur..

Huriye Kimdir? dedi ki...

Ablacim,okurken üzüldüm ama inan hayatta neler var Mücizeler de var,ben hastane de çalisiyorum ve bazen çok aci olaylar oluyor tam ümidini kesmis hasta bir anda güzel haber aliyor,dilerim annecigin için de güzel haberler alirsin...ümitler kesilmez,dilerim hersey güzel olur dualarim sizlerle Nazli ablacigim..

Türkçem pek iyi degil ama sen beni anlamisindir,seni kocaman öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili nazocuğum

bizi düşünmen ne güzel. Keşke bende iyi haberler verebilseydim.
Ama ümidimiz devam ediyor

teşekkürler,sevgiler



---Huriyem inşallah dediğin gibi olur
Allahtan ümit kesilmez
çok teşekkür ediyor ve öpüyorum canım

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablam güzel yorumuna teşekkür ederim
allaha emanet ol annen nasıl oldu allahım yardım etsin..

estergonyesil dedi ki...

Sağlık bir an evvel kapınızı çalar umuyorum.Anneciğine acil şifalar...sevgiler canım...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Okuyunca üzüldüm Nzlg:((
Acil şifalar,güzel haberler diliyorum arkadaşım.

NzlGl dedi ki...

Aynıyız sevilim değişiklik yok ne yazık ki
çok öptüm, sevgiler

NzlGl dedi ki...

Dilekleriniz için çok teşekkür ederim sevgili estergonyeşili...

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili içimden geldiği gibi,
sevgilerimle