05 Nisan 2010

Ekler Canavarına Sevgilerimle :))))



Bizim evdeki 'Ekler Canavarı'kızım. Son birkaç gündür eşim eve ekler taşımaktan bir hal oldu.
Kızım hepsini bir güzel yiyiyor. Geçen gün oğluma 'yalnızca iki tanesini yiyebilirsin, başka sakın yeme' derken duydum:)))))
O gün tamamen tesadüf eseri Sevilin sayfasında ekler tarifi gördüm. Hemen yaptım. Hatta telefonla resmini çekip kızıma yolladım. 'Heyyyyyyy, yupppppiiiiii' diye cevap attı:)))))
Akşam gelirken babası tekrar ekler getirmiş. Ohhh afiyetle hepsini yediler. Tabii oğlumda rahatlıkla yedi:))))

Sevilim tarif çok güzeldi teşekkür ederiz. Dileyen buradan öğrenebilir.

sevgilerimle,


Hamiş:

Resim çekmek için zor bir tane ayırabildim:))))

8 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablam beğenmiş olmana çok sevindim afiyet bal olsun ..
güzel bir hafta diliyorum..
istanbulda hava ne kadar da güzel değilmi
bahar geldi bahar ..

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Ellerinize sağlık benimde kızım çok seviyor ekler pastayı bende en kısa zamanda yapayım aklıma getirdiniz.İzmirden sevgiler.

Flame dedi ki...

Nefissss olmuştur eminimmm. Afiyett olsunnn. İyisiniz değil mi??

NzlGl dedi ki...

---Tekrar teşekkürler sevilim
gerçekten hava çok güzel ama bu bahar ne yazık ki evdeyimmm:((((


---Sevgili Mine
gerçekten tariften yüzde yüz memnun kalacaksınız:)
Bizden de çoook sevgiler
teşekkürler

birdutmasali dedi ki...

MÜTHİŞ BİRŞEY ŞU ÇİKOLATA OLAYI

NE DE SEVERİZ ŞU MÜBAREĞİ OLDUM OLASI
BENDE EVDEN YAPIYORUM BİLİYORSUN,EPEYDİR YAPMADIK, ARTIK DAHA SONRA KARADUTUMUZA KISMET OLUR İNŞALLAH
ELLERİNE SAĞLIK NAZLICIĞIM.nede güzel sunmuşsun.

Bu arada nasılsın -ız ?

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablaa ben de çok severim biliyor musun? Burada da güzel yapan bir yer bulduk. Tesadüfen az önce yazını okurken aradı. Eklerin bittiyse alayım diye :)))
Tarif kolay da biraz zaman alıcı galiba değil mi?

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık. Muhteşem görüntü. Artık ekler canavarının elinden kurtulabileceğini sanmıyorum. hafta da bir kaç kez yapılacak gibi görünüyor.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

---Alevim teşekkür ederim çok öptüm canım


---Sevgili nunucuğum
vallahi ne yapsakda bu çikolatadan vazgeçemiyoruz:)))))
teşekkür ederim yorumunuz için
sevgilerimle



---Sevmeyen yok herhalde Nazocuğum bu eklerleri
Afiyet olsun canım kendine iyi bak çok öptüm


---Vallahi çok haklısınız sevgili Birgül hanım
artık ara sırada olsa yapacağız elimiz mahkum :))))
teşekkürler, sevgiler