19 Mart 2010

Kaç dilim yediğimi sayma :)

Bugün annemin Yaş günü :)

Sabah 'Günaydın doğum günü çocuğu' diye uyandırdım onu:)Alnına öpücüğümü koydum.
İlk hediyesi Sevgili Naciye'den geldi. Pembe üzerinde laleler olan bir gecelik. Annemin en sevdiği hediye türüdür.

İki gün önce annemle aramızda şu konuşma geçti:

- Annecim Cuma günü ayın 19'u

- Ne yapalım?

- Anne sana birşey hatırlatmıyormu?

- Boşver kızım sil gitsin takvimden

- Anne !

- Annem sana ne alalım?

- Ne mi alıcan?

- Evet ne istersen

- Ne istersem?

- Evet annem

- O zaman çikolatalı ve şamfıstıklı bir pasta istiyorum

- ?!

-Ve o gün yaşgünümse ben pastayı yerken bana bakıp boğazıma tıkma ve kaç dilim yediğimi sayma bana en güzel yaşgünü hediyesi olur

- ?????!!!!!! (Bana kapak olsun)


Canım annem ek hastalıklardan uzak, ağrıdan sızıdan uzak , biraz daha iyi ol bana yeter.
Allah başımızdan eksik etmesin seni.
Nice doğum günlerini beraber kutlayalım.

Hamiş:
Akşama çikolatalı şamfıstıklı pastamız geliyor. Ve söz bu sefer hiç karışmayacağım:))

14 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
sen ne iyi bir evlatsın. Annen acaba bunun farkında mı?
Annenin doğum gününü kutluyorum. Pastasını sağlıkla yemesini ve neşesinin yerine gelerek hepinizin çok mutlu olmasını diliyorum.
Sevgiyle kal.

birdutmasali dedi ki...

:)))
kutlamamak ne mümkün :) ?
cesur kadın işte ! :)))
Sen göz ucuyla yinede say nazlıcığım ? :)
ne olur ne olmaz dimi ama ? :)))

size çok güzel bir gün diliyorum.
sonu keyif olsun, tatlı olsun, neşe olsun..
SAĞLIK OLSUN YETERKİ....
SEVGİYLE...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım
güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Güzel günler dileğiyle
sevgiler

NzlGl dedi ki...

Nunucuğum
umarım söylediğiniz gibi olur
Küçücük bir göz ucuyla bakmayı ihmal etmeyeceğim pasta yerken:)
Çook teşekkürler
kocaman sevgiler

Flame dedi ki...

Nice yaşları olsun anneciğininnn.. Dertten, tasadan uzak sağlıkla sürdürsün yaşamını.. Pasta için de kocaman bir AFİYET olsun diyorum. Ellerinden öpüyorummm.. Ağzınızın tadı hiç bozulmasınnnn.. Sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Alevim hem annem hemde kendi adıma çok teşekkür ediyor bende seni çok öpüyorum canım
sevgilerimle

Nur dedi ki...

Fıstıklı çikolatalı pastaya kimse hayır diyemiyormuş demek ki :) Birlikte kutlayacağınız nice güzel yaşlarınız olsun inşallah anneciğinize sağlıklı güzel yıllar dilerim Nazlı ablacığım..
Öpüyorum seni çokk..

Huriye Kimdir? dedi ki...

Ablacim bayildim konusmaniza:)) eminim ki annecin de senin kadar tatlidir...Annecine uzun saglikli yillar diliyorum,yeni yasi kutlu olsun ve tüm güzellikler sizlerle olsun insallah,annecinin ellerinden ve yanaklarindan öpüyorum...hosçakal ablam.

NzlGl dedi ki...

---Nurum
çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok öptüm seni


---Huriyeciğim
Ne güzel yazmışsın annem ve kendi adıma teşekkür ederim.
sevgilerimle öptüm canım

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Sevgili arkadaşım bende anneciğinin yeni yaşını kutluyor ve sağlıklı bir ömür diliyorum.Uzun zamandır ziyaretine gelemedim umarım iyisindir.sevgilerimi bırakıyorum.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Geç oldu ama yine de annenin doğum gününü kutlamak istedim. Allah başınızdan eksik eymesin ve gönlünce sağlıklı nice yaşlara erişsin. Ve koca bir afiyet olsun.

NzlGl dedi ki...

Amin inşallah sevgili nur hanım teşekkür ediyorum annem ve kendi adıma
sevgilerimle

öykü dedi ki...

dogum gunu kutlu olsun sevgılı annenın sevgı ve saygılarımla

NzlGl dedi ki...

Canımsın Öykücüm
çok teşekkür ederim...