02 Mart 2010

Çok şükür bahar geldi:)

Ne güzel bahar geldi.
Bu sabah  kışın ne kadar çabuk geçtiğini konuştuk. Biz hastalıktan hiç birşey anlamadık. Aman Allah bir daha kimseye bizede böyle şeyler göstermesin de varsın kışı gün be gün yaşayalım.
Dün moral olarak dibe vurmuşken bu sabah güneşle beraber kendime geldim. Çok şükür iyiyiz.
Hayatımdaki çok çok zor dönemeçlerden birini daha atlattım. Allah beterinden korusun. Annem çok daha iyi. Zaten baştan beri oturuyordu. Artık birkaç adım atmaya başladı. Onun morali iyi olunca bende dolayısıyla ev halkıda iyi oluyoruz. Baştan beri çok gayretli ama korkuları da yok değil. Zamanla aşacağımız problemler bunlar.
Allah tüm hastalara şifalar versin.

Bu zor dönemde yanımda Naciye vardı. Benimle beraber zorluklara göğüs gerdi. Bana moral verdi yardım etti. Allah ondan razı olsun.
Başlı başına bir insan Naciye. Onu mutlaka sizlere tanıtacağım hemde en kısa zamanda.
Şimdilik bizden haberler bu kadar. Nunucuğumun dediği gibi inşallah baharla beraber bizde çiçek açmaya başlayacağız:)

Sevgilerimle

19 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

nazlı ablacım ;
allahım beterin den korusun inş. vet moraliniz ne kadar yüksek olursa o kadar cabuk iyileşirsiniz. canım benim allaha emanet olun
tekrar annecine acil şifalar diliyorum .

ablacım benim eşim ortopedi malz. üretimi yapıyor mecikal firmalarından alman gereken bir şey olursa haberim olsun
sevgiyle kal
numaram var sende kaybetti isen mail atman yeterli tekrar yazarım
sevgiler

Flame dedi ki...

İnşallahhhhhh Nazlı ablacım. İnşallahhhhh her şey daha da güzel olur. Öpüyorum..

NzlGl dedi ki...

---Sevilim çok teşekkür ederim canım dileklerin için.
Ayrıca malzemeler içinde teşekkür ederim. Bundan sonra birşey olursa mutlaka haberleşiriz. Düşüncen için sağol
sevgilerimle öptüm sevilim



---Alevciğim bundan sonra inşallah herşey iyi olur tabii herkes içinde
teşekkürler, sevgiler

birdutmasali dedi ki...

ne güzel, herşey sıraya giriyor,
zaten baharlar ancak açıyor nazlıcığım, sen bu bahar ve yaz hiç bir şeyi kaçırmayacaksın allahın izniyle.
gelsin yine eşinle yürüyüşler, gitsin maçlar :)
piknikler, yeğenler, misafirler.
ve elbette tarifler paylaşımlar :)

her şey güzel olacak !
ÇOK SEVGİLER.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Tüm sıkıntılar kışla beraber yok olacak inşallah Nazlı'm,
Tekrar tekrar geçmiş olsun ve sağlıklı günlere.
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Sevgili nunucuğum

baharları bilmem ama yorumunuz içimi açtı bile:)))
teşekkür ederim. İnanın bende çok özledim yürüyüşleri, maçları,sinemayı en çok da sayfamda vakit geçirmeyi. Sabretmeyi öğreniyorum. Umarım en kısa zamanda onlar da olacaklardır.
Sevgilerimle,

NzlGl dedi ki...

Sevgili nur hanım
sizi ve yazılarınızı okumayı özledim.
İnşallah dediğiniz gibi kışla beraber sıkıntılar uçup gitsin hem benim hem herkes için
hep beraber nice sağlıklı güzel günlere,

kocaman sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
çok şükür yazından artık moralinin
iyi olduğu belli.
Hayatın içinde her türlü renk var. Neşe, keder,mutluluk, mutsuzluk. Hepimizin payına bunlardan muhakkak düşüyor.Önemli olan o zamanlarda hayata nasıl cevap vereceğimiz.
Yazında ki mutluluk beni de mutlu etti. Baharın evine ve sana gelmesine çoook sevindim.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım
Her ne kadar zorlukları tam aşamasamda azıcık mutluluk bile insana çoook iyi geliyor.
Bu mutluluğu benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ OLSUN..
SEVGİYLE..

NzlGl dedi ki...

Nunucuğum iyiki varsınız:)))
Teşekkürler,sevgiler

Huriye Kim? dedi ki...

Nazli ablacim geri aramizda olmana çok sevindim,insallah hersey daha güzel olsun senin için,seni seviyorum,öptüm güzel ablacim.

NzlGl dedi ki...

Canım huriyem
çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için
bende çok öptüm canım benim
sevgiler

Huriye Kimdir? dedi ki...

Canim ablacim beni dusunup fazla yeme demen inan beni çok mutlu etti,duygulandim bile çok sagol,kalbinin guzelligini bir kez daha gordum canim...bazen bir tane yiyorum onu geçmiyorum her ne kadar zor da olsa ama aslinda hiç tatli yememem lazim onun içinde sik sik yapmamaya dikkat ediyorum,seni seviyor ve opuyorum.

NzlGl dedi ki...

Huriyeciğim
biliyorum çok zor ama hem bugün hemde ilerki hayatın için mutlaka diyet yapmak zorundasın
bende çok öptüm
sevgiler

Huriye Kimdir? dedi ki...

Canim ablacim sagol yine çok güzel sözler söylemissin,dedigin gibi uzaktan bakmak lazim ilerisi için bu önemli,seni kocaman öpüyorum ve güzel bir hafta sonu diliyorum...

NzlGl dedi ki...

Bende seni çok öptüm iyi haftasonları huriyeciğim
sevgiler

hdidem95 dedi ki...

evet iyiki geldi bahar canım teyzemizde toparlamış biraz maşşallah diyorum güzel günler sizinle olsun sevgiler

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili didem
sağlık ve mutluluk dolu günler diliyorum.
sevgilerimle