29 Mart 2010

Berna ;)

Berna İngilizce grubundan arkadaşım.
Güzel , sevimli, sözünü hiç esirgemeyen bir insan. Ve koyu Cimbom'lu. Tanıştığımızdan beri FB-GS hakkında takılırız , maçlardan sonra ararız birbirimizi:))

Son zamanlarda yaşadıklarım maçlardan keyif almamı da azalttı. Ama dünkü maç başkaydı. Maç bitiminde telefonum çaldı.
Baktım Canım arkadaşım Berna:) Oğlunu havalimanına yolcu etmeye götürürken maçın bittiğini ve sonucu öğreniyor beni arıyor.
Konuşmamız sırasında bana öyle bir cümle söyledi ki beni, kendini, arkadaşlığı, dostluğu kısaca herşeyi özetledi:

'Nazlı keşke her maç böyle bitsede sende telefonları böyle gülerek açsan'

Teşekkürler Bernacığım herşey için teşekkürler.......

Hamiş:

Boşuna demiyorum 'ailem ehh birde Fenerbahçem daha ne olsun' diye.:))))))))))

8 yorum:

birdutmasali dedi ki...

aman ne güzelllll !!
sen böyle gül yeterki :)

ama fenerde hep yenecek değilki güzel komşum :)

ben seni güldürmenin başka yollarını da bulurum elbet :)))

hayat gülde olsa,
dikenleri de var be nazkım :(
allah başka elem vermesin,
her şey eskisinden de güzel olsun
iyi haftalar canım.

NzlGl dedi ki...

Harika !
tabii hep yenecek değil sevgili nunucuğum çook haklısınız ama bu seferide atlattık ya çok şükür:)))

Sizin bu gülen resminizi gördükten sonra zaten gülümsememek mümkün değil
Allah hayattaki dikenleri size hiç rastlatmasın herkes için sizin için umarım benim içinde hayat eskisinden güzel olsun
teşekkürler, sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
Galatasaray aşığı biri olarak bu sonuç günlerdir yaşadıklarını bir parça unutturabildiyse, Berna'nın dediği gibi, iyi ki öyle olmuş. Sevgili arkadaşımın hüznünün hafiflemiş olmasına çok mutlu oluruz.
Gülmelerin hep artsın inşallah.
Sevgiyle kal.

Huriye Kimdir? dedi ki...

Ablacim mrb,tebessümle okudum...insallah bu sekilde yüzün hep güler ve hiç solmaz. Fener yenmis olabilir bir dahaki seneye de biz cimbom yenecegiz, yani insallah:)) bu gidisle zor kabul ediyorum:)) öpüyorum seni.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Gül her zaman gül, yaşam sana hep gönlünün güzelliğini sunsun.
Bu arada hepimize tebrikler dimi!

NzlGl dedi ki...

Sevgili birgül hanım

Gerçekten çok teşekkür ederim. Bunu söylemek herkesin harcı değildir. Sağolun varolun
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Ha ha ha Huriyeciğim harikasın ben daha ne söyleyebilirim ki :))))))
ne yapalım kader bu

çok çok öptüm kendine iyi bak canım
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Sevgili nur hanım

iyiki sizin sayfanızı bulmuşum ne iyi yapmışım
yorumlarınız her zaman huzur vermiştir bana
çok teşekkür ederim.
sevgiler, saygılar

Hamiş:

Ne demişler 'Fenerbahçeliler hayata hep 1-0 önde başlarmış' :))))