11 Şubat 2010

Haftaya tatlı başlayalım dedik :((((( ama buna da şükür !

Sevgili arkadaşlarım

Haftaya tatlı başlayalım dedik ama üzgünüm o  gün annem evde düştü. Feryadıyla salona girdim ki yerde boylu boyunca yatıyor. Hemen kaldırdım yatağına kadar götürdüm. Ama ağrısı fazla olunca bir terslik olduğunu anlayıp ambulansla hastaneye götürdük. Çekilen röntgen filminde birşey çıkmadı ama bilgisayarlı tomografide kalçasında bir küçük kırık tespit edildi:(
Hemen gözetim altına alındı. İç kanama olup olmadığı kontrol edildi. O gece hastanede kaldık. Gözlem odasında. Allah herkese yardım etsin. Daha önce kaldığımız yeri mumla aradık. Ben anneme kalkıp oturmuyor diye konuşurken 3 hafta kesin yatak istirahati verildi. Şimdi de o kalkmak istiyor ben kaldırmıyorum. İşler daha zorlaştı. Üç gündür belimin ağrısından yürümekte zorluk çekiyorum.
Ama; yinede şükürler olsun. Kırık çok büyük olsaydı bu yaştaki bir hasta için durum negatif olurdu.
Doktorlar kemiklerinin iyi olduğunu tekrar yürüyebileceğini söylediler. Zaten ayağını rahatlıkla kaldırabiliyor, oynatabiliyor.
Evet durum böyle olunca vakit bulduğum an sayfama ve sizlere geleceğim.
Hepinize sağlıklı günler diliyor, sevgilerimi gönderiyorum.

13 yorum:

mis kokulu lezzetler dedi ki...

Annenize çok geçmiş olsun kırık üstelikte kalçada çok berbattır.Allah beterinden korusun.İzmirden sevgiler.Mine

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Mine
İlginize teşekkür ederim. İnşallah bunuda atlatacağız.
Sevgilerimle

Flame dedi ki...

Çok üzüldüm Nazlı ablacım :(
Neyse kötünün iyisi olmuş yine de..
Sağlıkla kalksın anneciğin ayağa ama sende kendini fazla yorma gerekirse yardımcı falan al yanına :(

birdutmasali dedi ki...

çok çokkk geçmişler olacak bitecek gidecek tez zamanda nazlıcım.
asla moralini bozmayacaksın.
gün ne getirise lütfen yola devam.
çayını- kahveni içip, dergilerini krıştırıp, kendine ara dere yaratmaya gayrete deceksin. keyifli şeyler okuyup, keyifli şeyler seyretmeyede gayret et lütfen.
sakın kendini kaatma.
buda unuttuklarından olacak hayırlısıyla inşallah.
sevgiler canım.. esenlikler ferahlıklar.

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Alevciğim
vallahi eşim sağolsun hemen bir yardımcı buldu ama yinede merkezde ben olduğum için ağırlık bende.Bu günleri geçirmek için allahtan sabır ve güç diliyorum.
sevgilerimle


---"buda unuttuklarından olacak hayırlısıyla" cümleniz beni ne kadar ferahlattı sevgili nunu bilemezsiniz
Umarım hayırlısıyla öyle olur.
Ben daha önceki hastane serüveninden çıktıktan sonra nasıl toparlanırım diye düşünürken birkaç derece daha aşağıya düştüm.Daha da çok zorluklar karşıma çıktı.Toparlanamadan tekrar düştüm gibi.
Ama annem için yinede şükür diyorum. Allah beterlerinden korusun.
Yol gösterici sevgi ve içtenlik dolu mesajınıza teşekkürler, sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nazlı'cım,
kalça çatlağı yatması gereken bir rahatsızlıktır. Eşimin de olmuştu, yatmış ve kısa sürede iyi olmuştu. Neyseki kemikleri sağlammış bunun için kısa sürede geçmesini sağlar.
Bunlar yaşamın tuzu biberi, sakın üzüntü yapma kendine,geçecek ve sizde bunu unutacaksınız inşallah.
Annene hürmetler sana da yürekten sevgiler...

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Nur hanım
Daha beteri olmadığı için şükrediyorum. Annemin kemik erimesi yok . Onun içinde fazla zarar görmediği söyleniyor. İnşallah atlatacağız. İlginiz için annem ve kendi adıma çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

çok geçmiş olsun annenize acil şifalar diliyorum sizede kolay gelsin sevgiler

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili didem
sevgiler

Huriye dedi ki...

Ablacim çok geçmis olsun inan uzuldum insallah simdi annecin iyidir allah acil sifalar versin dualarim seninle,opuyorum.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim Huriyeciğim
daha iyiyiz çok şükür inşallah daha da iyi olacağız.
sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

nazlıcım herşey iyiye gidiyor sanırım.
şu güzelim bahar başlangıcunda
temennim sizlerinde çiçekler açmanızdır.

sağlıkla sevgiyle bereketle...

NzlGl dedi ki...

Hakikatli nunucuğum
teşekkür ederim. Daha iyiyiz çok şükür.
Umarım baharla beraber bizde de çiçekler açar

sevgilerimle