03 Şubat 2010

Bu seferki Zorrr bir mim.....:))

Yeni blog arkadaşım sevgili estergonyeşil- Hayattan azıcık   beni mimlemiş. Vallahi iyi geldi:))
Kendisine teşekkür ediyorum.
7 maddede kendimi anlatmalıymışım...Peki hadi buyrun bakalım:

1 - Her ne kadar canım babam Beşiktaş'lı da olsa koyu Fenerbahçe'liyim.(Çamaşır asarken asla sarı - kırmızı mandalları yanyana getirmeyecek kadar)

2 - Bauhaus türü mağazaları gezmeyi tercih ederim. Oradan aldığım küçük el aletlerini hiçbirşeye değişmem.

3 - Çocuklarım söz konusu olduğunda mantığım izne çıkar.(Aslında en lazım olan zamandır ama üzgünüm bende olmuyor)

4 - Her yılbaşı takvimi alır bütün akrabalarımın , arkadaşlarımın yaşgünlerini yazarım. Asla atlamamaya çalışırım.

5 - Bir dergide, televizyonda , gazetede  gördüğüm ve beğendiğim yemek tariflerini hemen not eder mutlaka denerim.

6 - Senelerdir bir listem vardır. Tatile giderken o listeye göre bavul hazırlarım. Böylece hem kısa zamanda hem de eksiksiz bir bavul hazırlamış olurum.

7 - Sofra sohbetlerini çok severim. Eskiden annemle yapardık şimdi çocuklarımla uzun uzun sofra sohbetleri yapıyoruz. Tadına doyum olmuyor.


Son zamanlarda sizleri sık sık ziyaret edemediğim için kimlerin bu mim'i cevapladığını bilemiyorum.
Ondan dolayı kimseyi mimleyemiyorum. İsteyen yada daha önceden mimlenmemiş olan cevaplayabilir.

Sevgilerimle,

8 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablacım
ne güzelde anlatmışsın kendini sade ve net ..
canımsın canım kocaman öpüldün

NzlGl dedi ki...

sevilim
çok teşekkür ederim benden de sana kocaman sevgiler, öpücükler

Huriye dedi ki...

Canim ablacim,
Güzel yorumun için tesekkürler...Mim sayesinde seni daha da iyi tanimis oldum, ama bu fenerbahçelilik olmadi yaa:))en iyisi cimbom hani:)) saka bir yana kendini çok güzel anlatmisin...seni çok özledim ve kocaman öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

canım huriyem
hoşgeldin canım
mim beğendiğine sevindim. Oldu oldu fenerli olmak çok iyi oldu:))))))
çok öptüm seni

hdidem95 dedi ki...

sofra muhabbetini bende çok severim:)) çok içten cevaplar yüreğine sağlık sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bir fenerli asla sarı kırmızıyı bir arada görmek istemez!
Bende istemem...
Seni yeniden tanımak güzel...

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkürler sevgili didem sofranızda herzaman güzel muhabbetler olması dileğiyle....

NzlGl dedi ki...

Süperrr
işte duymak istediklerim
Sevgili nur hanım iyiki sayfanıza rastlamışım
bence sizi tanımak daha güzel:))))
sevgilerimle