23 Ocak 2010

O yazıdan kurtuldum...

Hastaneden geldikten bir süre sonra sizlerin yorum bırakmadığını farkettim. Sonra e-mail adresime gelen yazılarda siteme girilmesinin sakıncalı olduğu yazısının çıktığını bu yüzden problem yaşadığımı öğrendim.
Ne korkunç ! 'Sönmez Mutfak' yazıldığında bir ikaz yazısı çıkıyordu. BU SİTEYE GİRMEK BİLGİSAYARINIZA ZARAR VEREBİLİR diye:(
Zaten eski sıklıkla bloguma giremiyorum. Düzeltilmesi için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bütün bu sıkıntıların arasında Sevilim yine yetişip bana bir takım yollar önerdi. Ehh iş başa düşmüştü. Deneme-yanılma yoluyla birşeyler yaptım. Ama sonunda o yazıdan sitemi kurtardımmmmm.
Bu arada şablonumu değiştirmek istedim. Bazı arkadaşlarımın adresleri eksik biliyorum. Hepsini ekleyeceğim ama zamana ihtiyacım var.

Hastaneden döndükten sonra eskisi gibi olmasada yine eskiye yakın bir düzen kurarım diye ummuştum. Ama ne yazık kı hergün yeni bir problem çıkıyor. Hala başa çıkamadıklarım var. Buda bende büyük bir stres yaratıyor.  Bu kadar karmaşa içinde blogumun sorun yaratmasıda çok canımı sıkmıştı. Neyseki artık düzeldi.
Bu arada sevgili Bülbülünyeri'nden aldığım Arkadaşlığa ve Dostluğa davet ödülü içinde çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.

En kısa zamanda aranızda olmak dileğiyle......

Sevgiler,

7 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablam bir yardımım olabildiyse ne mutlu bana şükür ler olsun kurtuldun o yazıdan
inş. bir daha olmaz
şimdi nasılsın neler yoruyor yine seni bak iyi bak kendine yoksa sende hasta olursun..

Flame dedi ki...

Blogun yeni hali çok iç açıcı olmuş bence.. Daha çok sevdim bu halini.. Artık okuyabildiğim için de çok sevinçliyim :D Herşey biran önce eski haline döner umarım. Annenin sağlığına kavuşmasını diliyorum. Çok öptüm..

NzlGl dedi ki...

---Sevilim
bende umuyorum bir daha bu gibi sorunlarla karşılaşmam.
Bana gelince onun içinde umuyorum ki hasta olmam

sevgilerimle


---Alevim
Beğendiğine çok sevindim. Şimdi oğlum yanımdaydı. O da beğendi. Kendimce birşeyler yapmaya çalışıyorum.
Teşekkürler canım çok öptüm
sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

nazlıcım çok sevindim..
blog aydınlık, sayfa ferah..
herşey güzel olsun diliyorum kalben ..
nasılsın-IZ ?
Nerelere geldi tedavi hiç bir bilgim yok..
her aklıma gelişte hiçç dualarımı eksiltmiyorum emin olki.
sayfana giremediğim gibi açamıyordum ne yazıkki
şimdi tertemiz sayfada rengarenk günler başlasın..
sevgiler canım.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim nunucuğum
sizin kalbimi ısıtacak sözlerinizi beni anlayan yorumlarınızı okumak ne kadar güzel
dualarınızın benimle olduğuna kesinlikle eminim. Allah kabul eder inşallah.
Sorunlar-ımız zor. İnanın ki ne olacak bilemiyorum.
Bekliyorum ama neyi?


Umarım rengarek günler yakındır.

Sevgilerimle,

Birgül dedi ki...

Canım,
sayfan çok şık olmuş. Nununun dediği gibi çok aydınlık olmuş.
Bilgisayarındaki problemi çözdüğüne ve sıkıntından kurtulduğuna çok sevindim. Sevil'im başka gerçekten.Ben ona blogların neşeli yüzü diyorum.
İnşallah sağlıkla ilgili sorunlarını da çözersin.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili birgül hanım
sayfamı beğendiğinize sevindim. Bende aynı fikirdeyim.
ne güzel bir isim bulmuşsunuz sevile ...gerçekten öyle
dilekleriniz için kocaman bir amin diyorum:)))
sevgilerimle