26 Ocak 2010

DEĞNEKTEN ATINIZ HİÇ KAYBOLMASIN....

Nur. Otuz seneyi çoktan aştığımız arkadaşım, kardeşim, dostum. Hastanede yatarken çok sıkıldığım bir konuda aramak için ilk aklıma gelen kişiydi Nur. Beş dakikada soruna çözüm bulan da oydu. Şanslıyım böyle bir kişiyi tanıdığım için. Onunla bir çocukluk geçirdiğim için. Bana bir yazı yollamış yine. Çok beğendiğim için sizlerle paylaşmak istedim. Şu an İstanbul'da güneş var. Umarım herkesin gönlüne de doğar.....

ZİHİNSEL GÜÇ


İki çocuklu bir aile hafta sonunu piknik yaparak geçirmeye karar verirler. Piknik yerine vardıklarında anne yemeği hazırlarken, çocuklar babalarıyla birlikte yürüyüşe çıkar. Uzun bir yürüyüşten sonra oldukça yorulan küçük çocuk yalvarırcasına bakan gözlerle, 'Babacığım çok yoruldum. Lütfen beni kucağında taşır mısın?' der. Baba; 'Ben de yorgunum oğlum'' der demez çocuk ağlamaya başlar. Baba tek kelime etmeden ağaçtan bir dal keser. Dalı bıçakla biçimlendirip, çocuğa zarar vermeyecek biçimde yontar. Sonra dalı oğluna verir. 'Al oğlum, sana güzel bir at' der. Çocuk sevinçle dal parçasından yontulmuş ata biner ve sıçrayarak, ata vurarak annesinin yanına doğru gitmeye başlar. Babasını ve ablasını geride bırakmıştır bile...

Baba gülerek kızına: 'İşte yaşam budur kızım. Bazen zihnen ya da bedenen kendini çok yorgun hissedeceksin. İşte o zaman kendine değnekten bir at bul ve neşe ile yoluna devam et. Bu at, bir arkadaş, bir şarkı, bir çiçek, bir şiir yada bir çocuğun tebessümü olabilir.'

Değnekten atınız hiç eksik olmasın.

7 yorum:

birdutmasali dedi ki...

harika bir paylaşım nazlıcığım..
umutlar- hayaller- ve azmin hiç bitmemesi dileğimle.....

NzlGl dedi ki...

Sevgili nunucuğum
sağolun, varolun.....

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

NAZLI ABLAM NUR HANIMLA BİR ÖMÜR BOYU DOST CANDAŞ OLMNIZI DİLİYORUM
HARİKA BİR YAZI OLMUŞ
SEVGİYLE KAL

Nur dedi ki...

Yaşam böyle bişey işte yeterki ışığı görebilen o kalp gözümüz hiç kapanmasın Nazlı ablacığım...
Herzaman hayata ufacık bir sebeptende olsa sıkı sıkı bağlanalım...
Öptüm yanaklarından.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Paylaşımın için çok teşekkürler Nazlı'cım,
Umarım annen ve sen daha iyisinizdir. Sayfan hayırlı ve bereketli olsun canım.
Son günlerde hiç keyfim yok,bir durgunluk ve sebebini bilmediğim bir yorgunluk ve bu yazı sanırım iyi gelecek.
Sevgiyle öperim canım...

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler sevilim Allah herkese böyle arkadaşlar nasib etsin.
Bende çok öptüm
sevgiler


---Ne kadar doğru söylüyorsun Nurum ama bazı zaman yapamıyoruz işte

sevgilerimle öptüm

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nur hanım
Bizler aynıyız.
Sayfamı beğendiğinize sevindim.
Biraz keyfinize birşeyler katabildiysem ne mutlu bana

Sevgiler ve hürmetler ....