22 Ekim 2009

Nefes !


Sonbaharla beraber bizim film keyiflerimiz de başladı. Pazar günü oğlum da bizimle beraberdi. Kahvaltı yaparken bu filme gitmeye karar verdik. Doğru Capitol'e......


'Nefes' i nefesimizi tutarak seyrettik.
Başroldeki Mete Horozoğlu'nun bu gün Hürriyet gazetesinin Kelebek ekindeki röportajını okumanızı isterim. Film ve filme hazırlıkları hakkında bilgi veriyor.

Filmin başında Mete Horozoğlu'nun askerlere yaptığı konuşma baştan bitiriyor sizi zaten...
En sonuna doğru Atatürk büstüyle ilgili sahnede beni çok etkiledi. Vatan sevgisiyle kabaran yüreğimize gözyaşlarımızda eklendi filmi seyrederken. En acısı ise filmin gerçekleri yansıtması ki başrol oyuncusuda başarılarının sırrının bunda gizli olduğunu söylüyor.
Filme gitmeden önce oğlum 'Anne filmin konusunu okudum. Bu filmi seyreden erkekler ya askere gitmek isteyecekler ya da hiç askerlik yapmak istemeyecekler' dedi.
Sinemadan çıkarken oğluma 'Sen ne karar verdin ' diye sorunca;
'Vallahi anne buradan çıkıp doğruca askere gitmek istedim' diye cevap verdi.....
Onunla gurur duyduk.

Birkaç defa daha seyredebileceğimi düşünüyorum. Herkese tavsiye ederim.

6 yorum:

Flame dedi ki...

Arkadaşlarımdan biri 2. kez izledi bende istiyorum bu haftasonu. Ben bile eminim koşa koşa gitmek isteyeceğim filmden sonra askere..

birdutmasali dedi ki...

sabah çok erken kuaför randevum vardı,
köşeyi uzun uzunn okuma fırsatı buldum,
pazar günü ise palladıumda son anda vazgeçtik, dilerim bu hafta seyredebiirim....
asker annesi oldum şükür-bitti geçti 2 sene önce..
tüm duygulara hakim ve yakınım..
ama seyretmeyede varım :)
teşekkürler nazlıcığım.

NzlGl dedi ki...

---Aynı duyguları paylaşıyoruz flamecim
umarım bu hafta sonu seyredersiniz:))))
Maçtan önce:)))))


---Allah bizede hayırlısıyla nasib etsin asker annesi olmayı nunucuğum
O gururu inşallah bizde yaşarız.
sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Bende çok istiyorum nefesi görmeyi..pelincede izlemiş..makyajsız gidilmesi tavsiye edilir demiş hatta:)))
içinde askerin olduğu bütün filmler güzeldir bence..ayy burnum sızladı..Allah c.c. sizede göstersin asker anası olmayı..bizler daimi içindeyiz aile gibiyiz..kıyamam dayanamam hiç birine..bak gözlerim doldu..gideyim kal sağlıcakla..

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Benimde izlemek istediğim bir film.
Maç içinde tebrikler.
:))
bizde de en büyük ve en küçük fenerli.
dün çıkdırdılar adeta sevinçten:)))
sevgilerrr

NzlGl dedi ki...

---Biran önce izlemelisiniz sevgili nuray hanım
makyajsız gitme konusuna bende katılıyorum:)
sevgiler


---Çok sevindim ailece fenerli oluşunuza :)))))
herkesi tebrik ediyorum.
O çıldırmak bizdede vardı:)))))