16 Ekim 2009

Lütfen Okuyun !

Tanıdıklarım yada tesadüf eseri sayfamda bulunanlar. Lütfen yazıyı sonun kadar okuyunuz.

Blogumu açtığımdan beri Nazoyla birlikteyiz.
Onu evlendirdik , Amerika'ya gönderdik :))) Paylaşımları sayesinde bizde oraları gezdik.
Şimdi Nevşehir'de öğretmen. Ama gerçek öğretmenlerden.
Öğretmeyi herşeyden üstün tutan, öğrencilerini seven, Atatürk'ün çizdiği yolda ilerleyen, geleceği parlak, vatanına yararlı öğrenciler yetiştirmek isteyen öğretmenlerden. Hani bu zamanda olan ama zor bulduğumuz cinsden.
Aynı zamanda ne istediğini bilen, güçlü , üretken, paylaşımcı ve hakkını koruyan gerçek bir Türk kadını.
Yine bizimle paylaştığı bir yazıdan yola çıkarak (bizleri kırmayıp) çok güzel bir şeye önder oldu nazom.

Nazomun önce bu yazısını ve yorumlarını sonra da sanal olsa bile duyarlı insanların hala var olduğunu anlatan ikinci yazısını okuyun lütfen...
Kimbilir belki sizde bizimle birşeyler paylaşmak istersiniz.

Teşekkürler........


15 yorum:

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablaaa.. Çok utandırdın ama beni.. Ne yazacağımı bilemedim :))
Çok teşekkür ederim sana, çook.. Güzel sözlerine, desteğine..
Bugün güzel mailler aldım, güzel şeyler olmaya başladı..
Çok öpüyorum seni.. Bu arada ne çok şeyi birlikte paylaşıyoruz değil mi? Hiç görüşmesek bile birbirimizin hayatlarına dahiliz. İyi ki var bloglarımız..

NzlGl dedi ki...

Canım nazom
üzüntülerimizi nasıl paylaşıp azaltıyorsak , sevinçlerimizi de paylaşıp çoğaltacağız.
Ayrıca içimden gelen hisleri yazıya döktüm. İyiki varsın çok öptüm
sevgilerimle

armina dedi ki...

Böyle güzel işlerle uğraştığı için Nazoyu tebrik ederim.

NzlGl dedi ki...

Nazo adına teşekkürler arminacığım
sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

İlk yazdığın gün okudum Nazlı'cım,
İlgili yerleri de okudum ve yorumlarıda.
Sizler, yumuşak yürekler, el verenler sayesinde az da olsa ilgi alanına giren köylerimiz var.
Elimden geleni yapacağım ve Nazo'yu, sevgili öğretmenimi kutlar yanaklarından öperim.
Sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

realist öğretmenlerde var elbette hayatın içinde..
nazo çok duyarlı vede çok faydalı bir işe imzasını atıyor.
bende uzun yıllardır böyle oluşumların içindeyim, sayfama hiç yazmadım, nasılsa burada biz bizeyiz açıklayabilirim rahatlıkla.
kardelenlerden tutta, yurdun nice yerlerinde gönüller gezdiriyor, gülümseyen yüzleri öpüyoruz..
BENDE NAZOYU YÜREĞİNDEN öpüyorum Nazlıcığım..
sevgiler canım.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Nur hanım
Nazo adına çok teşekkür ederim. Bir küçük damlayız biz. Umarım işe yararız:))))
Sevgilerimle, iyi haftalar diliyorum


---O kocaman yüreğinizde daha kimler var bilmezmiyim nunucuğum iyiki varsınız.......

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Hemen okumaya gidiyorum.
sevgiler bıraktım.
:))

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili gönüldenele

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim tühh hayıflandım kendime...keşke daha önce gelseydim...Hemen baktım Nazo'nun sayfasına....Elimden ne gelirse yapmaya hazırım...Ben burda bile yepyeni ama küçülen kıyafetleri pazarcılara verdim..İhtiyacı olanlara verin diye..Tanımıyorum kimseyi yabancıyımya..Öyle sosyal bir etkinlikte bilmiyorumki vereyim..
Bana hatırlat olurmu tekrar nasıl ve neler verebiliriz..Çok saol canım aracı olduğun için..

NzlGl dedi ki...

Sevgili nuray hanım
hiç üzülmeyin. Sanırım her zaman ihtiyaç olacak şeyler bulunacaktır.
teşekkürler,sevgiler

hdidem95 dedi ki...

yokluğumda bloğumu yalnız bırakmadığın için tşkler canım hemen bakıyorum nazonun sayfasına sevgiler

NzlGl dedi ki...

Döndüğünüze çok sevindim sevgili didem....
hoşgeldiniz

nurmutfakta dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN



46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com/

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

19 EKİM 2009 - 2 KASIM 2009

TARİHLERİ ARASINDA

http://nurmutfakta.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili nurmutfakta

size kolaylıklar diliyorum