07 Ekim 2009

Denedim, Aldım, Uyguladım ve çoook memnun kaldım:))))))

Dün canım kardeşim Flame'nin sayfasında bu böreği gördüğümde çok beğendim. Hemen malzemeleri aldırıp akşam yemeğine yetiştirdim. Bizim müşkülpesent ! ev halkı bayıldı. Yapımı kolay üstelik leziz. İsteyenler için tarifi burada. Ben deneyin derim:))) Flamecim tarif için sana ve kayınvalidene teşekkür ederim.
En büyük teşekkürümü unutmuşum. Bu kadar zevkli olduğu için Paşa Alper'e



Sayfasını ziyaret etmekten keyif aldığım ve tariflerini zaman zaman denediğim sevgili Neşe Ersoy son yazısında annesine aldığı bu kedili yastık kılıfından bahsediyordu. Benim annem aşırı kedi sever. Çocukluğundan beri kedilerle berabermiş. Anneannemden geçen bu sevgi beni atlayıp ! kızıma geçmiş:)
Ben ve eşim pek hoşlanmayız. Hani anneme biraz tolerans tanısak bir tane yavru kedi alıp gelecek.....
Allahtan oğlumda allerji olduğu için evcil hayvanlar bize yasak (Yaşasın)(Ama köpeğe hayır demem)
Sürekli eşimle bana bir tekir kedi oyuncağı almamızı söyler. Bizde onun gönlüne göre bir oyuncak bulamadık. Sevgili Neşe hanımdan bu kılıfı öğrenince dün Caddedeki Dodanlı'ya gidip aldım. Hemen yıkayıp ütüledim ve yatağının üzerine koydum.

O kadar sevindiki anlatamam. Dünden beri yastığı elinden düşürmüyor. Çok teşekkür ederim Neşe hanım. Sayenizde annemi mutlu ettim.



Diğer kardeşim Sevgili Nur'um bu Bingosil'den bahsetmiş . Ben aynı markanın beyazını kullanırdım. Nur söyledikten sonra hemen pembesini aldım. Aman Allahım harika bir şey. Mutfakta sıçrayan yağ lekelerini çıkarmak isterken dolabımın cilasını epey çizmiştim. Üstelik iyi sonuç alamamıştım. Bu kremi biraz sürüp bekliyorsunuz. Normal bir bezle siliyorsunuz ki lekelerden eser yok. Üstelik misssss gibide kokuyor. Aynen Nurumun dediği gibi.
Canımsın çok teşekkür ederim. Vallahi her kullanışta kulaklarını çınlatıp sana dua ediyorum.
Bir kere deneyin derim.

İyiki bu bloğu açmışım. Ve sizleri tanımışım. Her birinizden birşeyler öğrenip, kalbime, aklıma ve kulaklarıma küpe yapıyorum:))
Ve ben böyle yararlanabileceğim arkadaşlarımın, dostlarımın olmasından çok büyük mutluluk duyuyorum.


İyiki varsınız, hepinize çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle

20 yorum:

Flame dedi ki...

Çok sevindim beğenmenize ablacımmm :D Alper'in damak zevki iyiymiş değil mi? Afiyet olsunnn..

Bingosil'i bende merak ettim alacağım en kısa zamanda..

Nur dedi ki...

Nazlı ablacığım benim öyle içtensin ki diyecek söz bulamıyorum.
Bende sizlerin bloglarından çok şeyler ögreniyorum mesela buakşam Flame hanımın sayfasındaki tarifi yapıcam :) çünkü bu saat olmuş ne yapacağıma hala karar verememiştim ki bu önerin hızır gibi yetişti canımsın benim.
Buarada anneciğiniz yastığını güle güle kullansın ya çok şeker :)

NzlGl dedi ki...

Vallahi Alpere teşekkürü atlamışım ama telafi ettim:)))))
tekrar teşekkürler canım
Bingoyu denemelisin derim

NzlGl dedi ki...

Canım nurum
hissettiklerimi yazdım:)
Böreği beğeneceğine eminim
Annem adına tşk ederim.
Çok çok öptüm

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablacım evet iyikide bu blogu acmışsın seni tanımışım harika birisin seni çok seviyorum ben
yastıkda sahane valla gercek gibi duruyor :))

NzlGl dedi ki...

Sevilim canım benim
senin iyi düşüncelerin teşekkür ederim.
Ama bilki bende seni çok seviyorum,

n@zo dedi ki...

Değil mi Nazlı Ablacığım ne güzel şeyler öğreniyoruz.
Alev'in börekten en kısa zamanda bende yapacağım. Ayrıca Bingosil'i de denemek lazım!
Öpüldün çok..

hdidem95 dedi ki...

sende iyiki açmışsın bloğunu seni tanımaktan çok mutluyum anneciğinde güle güle kullansın çok şeker yastık kılıfı sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Değişiklik arayan bizler için börek çok nefis oldu.
Teşekkürler paylaşımın için.
Daha önce okumuş yorum yazamamıştım. Bugün aklıma geldi ve böreği yaptım. Hımm nefisti yani.
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

---Bende seni çok öptüm canım
sevgiler


---Teşekkür ederim sevgili didem çok naziksiniz ....


---Deneyip beğendiğinize sevindim sevgili yaşamın kıyısında
nice paylaşımlara hep beraber diyorum
iyi hafta sonları

armina dedi ki...

Börek nefis görünüyor ellerine sağlık ablacığım. Bir kedi sever olarak yastıklara bayıldım, annen güle güle kullansın.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler arminacığım, annem kedi sevmene bayılacaktır:))))

hdidem95 dedi ki...

canım selam tavuğu sormuşsun kesinlikle tuz tadını vermiyor çokda güzel oluyor denemeni tavsiye ederim sevgiler

Huriye dedi ki...

Canim ablacim nasilsin iyisindir insallah...tekrardan aranizda oldugum için çok mutluyum ve o güzel yorumlarin beni pek sevindirdi unutulmamak çok güzel:)) Böregin pek güzel görünüyor eline saglik...yastiklar da pek sirin annecigin güle güle kullansin çok hos bir hediye olmus...seni özledim ve kocaman öpüyorum kendine iyi bakman dilegiyle.

birdutmasali dedi ki...

aleve de yazmıştım beniim tarifimde kremalısı.. hala sıra getiremesemde ilk misafir guruba yapacağım kısmetse..

anneciğinin yastığını pek sevdim..
yumuşacık, iyi günlerde sağlıkla kullansın seve öpe :))

sevgiler iyi pazarlar nazlıcığım.

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Haklısın blogculuğun en güzel yanı bu. Hepimiz birbirimizden bir çok güzel şey öğreniyoruz.
Paylaşımların için çok teşekkürler.
Annenin mutlu olmasına sevindim.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

---O zaman en kısa sürede deneyeceğim sevgili hdidem
teşekkür ederim...


---Canım huriyecim
seni tekrar aramızda ve sayfamda görmek çok güzel. Sana sağlıklı günler diliyorum.
Güzel sözlerin için çok teşekkür eder yanaklarından öperim canım
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

---Nunucuğum
bende kremalısını deneyeceğim mutlaka
annem adına teşekkür ederim:))))
sevgilerimle, iyi haftalar diliyorum


---Teşekkürler sevgili bulbulunyeri
iyiki varsınız.....

akasyakokusu dedi ki...

Sevgili Nzgl valla üçü bir arada oldu bak şimdiden yazıyorum..
Önce benim için bütün yazdıklarına tşkler ederim canım benim..Anca fırsat bulsamda hep aklıma geliyor bütün arkadaşlarım..Şimdide açtığım 5 sayfadan 3.çünü açamıyorum nette sorun var galiba ..
Neyse canım..Böreğine bayıldım yaşasın paylaşım yaşasın blogculuk yaşasın arkadaşlar..
Geçen sezon deryada gösterdiler damat paçası gibi olmuş bu börek..bir ara düşünüyorum o zaman fotolarım bende..annecinde ne mutlu olmuştur valla al al kedili ne varsa al..kupa al,yastık al,tablo al..bingosili bende kullandım..ama nurum gibi bazı şeyleri bloga yansıtamıyorum..valla aklıyla bin yaşasın..ben çelik tencere ve ocak için çok beğenmiştim..sende güle güle kullan emi çiçek bahçesi gibi koksun mutfağın..destan gibi yazım bitsinde gideyim byby..

NzlGl dedi ki...

Sevgili nuray hanım
yeniden sayfamda görmek sizi ne güzel.
Yorumlarınız için teşekkürler böyle destanları hep beklerim tabii vaktiniz oldukça:)))))