12 Eylül 2009

Hem buradayım hem yokum !

Çevreme baktığımda artık gülen insanı bıraktım suratı asık olmayan insan göremiyorum. Genci, yaşlısı , çocuğu , çalışanı, evde oturanı hepsi sıkıntılı hepsi dertli. Artık insanlar geleceklerini değil , bu günlerini nasıl geçireceklerini düşünür hale geldiler. Geçim sıkıntısı her geçen gün artıyor.
Ülkemizin durumu, yaşadığımız inanılmaz sel felaketi, şehitlerimiz....... bütün bunlara karşı çaresizliğimiz. İçinde bulunduğumuz ramazan ayı yaklaşan bayram bile insanın içinde kıpırtı bile yaratmıyor.
Bireysel olarak iyi olsanızda bu durumlara kayıtsız kalamıyorsunuz. Hele yaşama hazırlamaya çalıştığınız evlatlarınız varsa. Onları neler bekliyor sıkıntısı da geliyor üzerinize.
Sonuç olarak içim daralıyor . Elim klavyeye gitmiyor. Ama yazı yazmasamda siz arkadaşlarımı ziyarete geliyorum.

İnşallah ülkece bu sıkıntılı günleri geçireceğimizi düşünmek istiyorum da NE ZAMAN ve NASIL bilmiyorum:((((

6 yorum:

Flame dedi ki...

Sonbahar mutsuzluğu diyelim ama gerçek olmadığını biliyoruz..

Zorrrr..

NzlGl dedi ki...

Beni anlayacağını biliyordum alevciğim
teşekkürler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Nazlı'cım,
ne zaman? nasıl?
Bende bilmiyorum canım sadece umut etmek istiyorum.
İçim kararıyor, çocukları düşünüyorum. O melekleri nasıl bir yaşam bekliyor, bu beni acıtıyor işte.
Sevgi ile kal...

birdutmasali dedi ki...

nazlıcğım merhabalar,
bir kaosun içine sıkıştırıldık gidiyoruz.
iktidarın ezeli başından beri varlığının yarattığı dertlerle başlayan kara bulutlar, yanlı tutumlar, ülkemiz insanlarını bölen sendensin -bendensin yarışı
:( işsizlik önlenemeyen DOĞU Nüfusu, sıraya konmayan plansızlıklar, bir türlü aklı başına gelmeyen, mdeniyeti, gelişmeleri, yeni ve aydınlık zihniyetleri kabullenmeyen anadolumuz , insanların hayvanlara ve tabiata saygısızlığı, aşırı israf-tüketim ve nice ortak toplumsal değerlerimizin yok oluşu hepsi etkendir bunlara.
dikkatleri başka tarafa kaydırılmışb bir TÜRKİYE yarattılar.uyuşmuş geçim derdine düşürülmüş ,sadece muhtaç hale getirilmiş bir toplum haline getiriliyoruz.eği bilemem canım,
ama daha şimdiden sıkıntıda değillermi evlatlarımız-gençlerimiz
vede biz...
hep iyi niyetle saençlerimizin bahtıda şansıda çok olsun..
sevgiler canım..
iyi pazarlar- hayırlı ramazanlar.bırla tevekkelle yarınlara sığınıyoruz.
diliyorum aydınlıklarımız hiç kararmasın.
g
gelec

NzlGl dedi ki...

---Korkularımız, kuşkularımız aynı sevgili yaşamın kıyısında....


---Sevgili nunu
dilekleriniz için İNŞALLAH diyorum. Umarım geleceğimiz aydınlık olur
sevgilerimle

Gönül dedi ki...

offff bende günlerdir haftalardır öyleyim valla hayatım ya...sitemden bile soğudum msn e bile girmez oldum ....kime selam versem kime hatır sorsam herkesin hepimizin ayrı sıkıntısı derdi tasası var...Allah büyük...bugünlerde geçer...çok öpüyorum..sevgilerimle