24 Eylül 2009

Düzelsin artık bu arızaaaaaaa

Bayramdan sonra bir hevesle sayfama girdim. Sizleri ziyaret edeyim diye. Ne mümkün !
Sayfaya girmek bir dert, yorum yazmak başka bir dert.....
Böyle oluncada insanın hevesi kaçıyor. Hemen çıkıveriyorum sayfadan.....
Baktım sizlerdende aynı sorunları yaşayanlar var. Eee millet 20 sene sonra sonsuz yaşamayı hedefliyor biz sayfamıza giremiyoruz:))
Arızanın en kısa zamanda ! giderileceğini umuyor (um)
Görüşmek üzere, sevgiler...............................

8 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ABLACIM SORMA VALLA SAYFAMDAN SOGUDUM YA BİRSEY YAZASIM GELMEDİ BU SORUN 15 GUN OLDU SİNİR ETTİ BENİ BENDE KENDİMİ FACEDE OKEYE VURDUM :)))
ABLALARIN GUZELİ
ALLAHA EMANET OL GECMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN
SEVGİLER

NzlGl dedi ki...

Canım sevilim
vallahi face üye olsamda beraber mi oynasak :)))
bende geçmiş bayramını kutluyor çok çok öpüyorum güzelim

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Gerçekten çok sıkıcı olmuştu.düzeldi çok şükür.
Umarım güzel bir bayram geçirmişsinizdir.
SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM.

NzlGl dedi ki...

Evet düzeldi çok şükür sevgili gönülden ele
sevgilerimle

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

nazlı ablam gunaydın valla blogda olsa hiç fena olmaz kesin her an okeyde olurum patron yakalamadıgı sürece :)
ol üye ablam oynayalım beraber :))

NzlGl dedi ki...

Vallahi o zaman tarifler yada yazılar rüya olur sevilim:))))))
paso oyun oynarız

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bu ara biraz daha düzeldi gibi...

NzlGl dedi ki...

Haklısınız sevgili içimden geldiği gibi
en azından saç - baş yoldurmuyor:))