24 Ağustos 2009

Ödüle layık görülmek ne güzel !


Sevgili Nur Hanım -Yaşamın Kıyısında ödülü dağıtırken beni de unutmamış. Çok mutlu oldum. Kendisine teşekkür ediyorum.
Ödülün kuralları:
1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
6- Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
Bu ödülü listemde ismi yazılı tüm arkadaşlarıma gönderiyorum. Ama 7 kişi seçmek zorundayım. Gözlerimi kapatıp seçiyorummmmmm
Kendimle ilgili ilginç ! şeyler nelermiş görelim:)
1- Hergün yaptığım dualarım vardır. Onları okumadan dışarı çıkarsam işlerimin ters gideceğini düşünürüm.
2-Salı günü hiçbir işe başlamaz, yeni birşey giymezdim. Taki kızım Salı günü doğuncaya kadar.
3-Sabah evden çıkacaksam heryeri toplar, düzenlerim. Çamaşırlarımı bile yıkar asarım. Yemeğimi yaparım. (Sanki arkamdan teftiş ordusu gelecekmiş gibi)
4-Fenerbahçe maçlarında gol atmışsak asla yerimden kalkmam uğur olsun diye
5-Çantamda mutlaka cep telefonum , anahtarlarım ve ıslak mendilim bulunur. (Para olmasada olur:)
6-Eğri büğrü , kolundan bacağından yakasından asılan çamaşırlardan nefret ederim. Hepsi düzgün , aynı boyda olanlar bir arada ve mandallarda sarı-kırmızı yanyana gelmeyecek şekilde asılmasını isterim.
7-Ne başkasının evine ayakkabı ile girerim ne de evime ayakkabı ile girilmesinden hoşlanırım hatta nefret ederim.
Evet arkadaşlar bu günlük bu kadar sizlere kolay gelsin.
Sevgili lemanice sana da teşekkür ederim. Ben sayfana girmeden ödülü sana vermiştim. Ne güzel karşılıklı olmuş:)

29 yorum:

n@zo dedi ki...

:)) ev toplama durumunda tıpkı annem gibisin Nazlı Abla. Annemin en çok eleştirdiğim huyu.. Bir yere giderken deli olurum. Evden çıkamayız bir türlü. Herşey biter, tam çıkacakken çıkardığı terliği dolaba koyar.. Neymiş, eve nasıl döneceğimiz belli olmazmış. Ve şimdi sıkı dur. Ben bu huyu kapmışım çok fena halde. Evden çıkamıyorum :)))

NzlGl dedi ki...

nazocum
okurken seni tebessüm ediyordum ama en son cümlede koptum:))
Gerçekten annenle bu konuda aynı düşüncelere vede huylara sahibiz demek ki

anneciğine selamlar seni öptüm nazom

armina dedi ki...

Tebrik ederim ablacığım. Ödül için çok teşekkür ederim, en kısa zamanda sayfama koyacağım.

saniyesultan dedi ki...

ödül için teşekkürler en kısa sürede bende ödüllerimi dağıtaçağım .

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablam sen her ödülü hakl ediyorsun
harikasın allaha emanet ol
sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..

Adsız dedi ki...

canım çok teşekkür edrim sağalasın buralardayım canım fakat bloglarımla hiç ilgilenemedim ancak kendime geliyorum bulantılarım daha yeni yeni azalmaya başladı 4 ayı bitircem inş bir kaç gün sonra herşey daha iyi olcak umarım benide ödüle layık bulup düşündüğün için çok teşkekkür edrim arkadaşım sevgilerimle çoook öpüyorum
ahsapboyaci.blogcu.com
sevgilerimle...

lemanice dedi ki...

balııımmmmm.senide bana ödül verenlerin arasına kattım bile...çok teşekkür ediyorum.senin de ödülün hayırlı olsun.ilk aklıma gelenlerden biriydin.kocaman sevgiler.

Keyifli Hobiler dedi ki...

Tek değilsiniz kızlar bende de var o takıntı ev derle topla çöpleri çıkar ıvır-zıvır düzenle, kadınların bu hali ne olur bilmiyorum ama bana bu huyu babam kaptırdı bekarken sürekli tambih ederdi çünkü :)
Nazlı ablacığım ödül için çok teşekkür ederim son günlerde enerjim biraz düşük ancak geldim ödülümü almaya ama ayy nasıl taşıyacagım ben şimdi bunu benim bloga çok ağır bu ablacığım ya :D

neseersoy dedi ki...

TÜM KALBİMLE ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :-))
SEVGİLERİMLE,
NEŞE

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Ödülünü tebrik ediyorum arkadaşım...sevgiler.

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Kısmende olsa seni tanımak güzelll..

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Ben teşekkür ederim Nazlı'cım,
Neyse ilginç huylar konusunda yanlız değilmişim.
Nazo, annesi, sen, ben, kızlarım
daha da vardır sanırım.
O dışarı çıkmadam ev toplama canımdan bezdirdi ama değişmek çok zor.
Sevgilerimle...

hdidem95 dedi ki...

:)) güzel cevaplar birbirimizi birazcık daha tanımış olduk hayırlı ramazanlar sevgiler

NzlGl dedi ki...

---Ben teşekkür ederim arminacığım
kendine iyi bak canım


---Sevgili saniye sultan
merakla bekliyorum cevaplarınızı teşekkürler, sevgiler


---Sevilim
iyiki varsın kardeşim çok öptüm seni

NzlGl dedi ki...

---Sevgili ahşapboyacım
İyi olduğunuza sevindim Allah tamamını erdirip bir avazda kurtarsın inşallah:)


---Çok teşekkürler lemanicem
kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana:)


---Nurum benim
keyifsizlik hepimizde var biraz ama böyle küçük şeylerle hayatımıza biraz olsun renk katıyoruz:)
öptüm


---Kabul ettiğiniz için asıl ben teşekkür ederim sevgili neşe ersoy


---Çok teşekkür ederim sevgili gönülden ele
iyiki sizleri tanımışım:)

NzlGl dedi ki...

---Sevgili nur hanım
insanın yalnız olmadığını bilmesi ne güzel.
Vallahi bende ne kadar istesem bu huyumdan vazgeçemiyorum. Eşim birşey demiyor ama kızım hazır kapıda beklemekten bezdi:))
Bende size en içten sevgilerimi gönderiyorum.


---Beğendiğinize sevindim hdidem
sizede hayırlı ramazanlar diliyorum.

Esra dedi ki...

Tebrikler...

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili esra sayfama hoşgeldiniz:)

armina dedi ki...

Güzel bir hafta geçirmeni dilerim ablacığım.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Arminacığım,
Sanada iyi haftalar

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Arkadaşım sana sevgiler getirdimmm....
:))))

NzlGl dedi ki...

Çok mutlu oldum teşekkür ederim sevgili gönülden ele:)

hdidem95 dedi ki...

güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler

ahsapboyaci dedi ki...

merhabalar arkadaşım yokluğumda neler yaptınız bakalım umarım iyisinizdir öpüyorum

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler hdidem sizede.....


---Vallahi ahşapboyacım bir tembelliktir gidiyor:)))))

armina dedi ki...

Hayırlı ve bereketli iftarlar dilerim ablacığım.

Gönül dedi ki...

tebrikler şekerim...sevgilerimle öpüyorum

NzlGl dedi ki...

---Sizede arminacığım
sevgiler


---Teşekkürler gönülcüğüm
sevgiler