07 Ağustos 2009

Kızım , oğlum, Bahar, Esram , Yağmur

İstanbul yağmur altında. Bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor. Kızım arkadaşı Gizem'le birlikte ada yollarında. Gençlik bu gün gitmeye karar vermişler. Şu an yoldalar. Biraz önce kızım aradı 'Anne sırılsıklam olduk ama gitmekten vazgeçmedik' dedi:)))
Ne güzel. Bu da onlarda güzel bir anı olarak kalacak.

Oğlum, oğloşum şu an arkadaşı Furkan'la Bodrum'da tatilde. Salı akşamı yolcu ettik onları. Keyifleri yerindeymiş. Dün aradı. Babasıyla daha çok görüşüyorlar nedense:)))) fısır, fısır :)))
Umarım sağlıkla dönerler. Eeee oğlan tatilde, kız burada haksızlık dediğinizi duyar gibi oluyorum:(
Ne yazık ki öyle. Ne kadar zamana ayak uyduralım desekde bir yerde duruyoruz. Bu konuda eşimle hem fikiriz. Herşeyin bir zamanı olduğunu düşünüyoruz. Kızımız için bu zaman doğru bir zaman değil. Ona karar verdik. Sağolsun oda hiç itiraz etmedi.
Bir kaç kez solaryuma girdi. Sanki tatile gitmiş gibi oldu zaten. İki gün önce beraber Dereağzına
gidip orada bir cafede oturduk. Öyle bir konuşmaya dalmışız ki saatlerin nasıl geçtiğini anlamadık bile.
Ramazana kadar daha yapmak istediğimiz birkaç program daha var.

Geçen akşam ikizler annesi sevgili Bahar aradı. Sevinç ablamla beraber sayfamı gezerken Ahmet Ümit' in kitabı Bab-ı Esrar' ı görmüşler. Bahar bana Ahmet Ümit' in diğer kitaplarını da okumamı söyledi. Özellikle Patasana'yı tavsiye etti. Not alınmıştır:)))
İkizlerimiz emeklemeye başlamışlar. Kerem benim gibi ters emekliyorumuş. Bahar 'Abla şimdi görsen kesin alıp götürürsün bunları' dedi. Vallahi bende çok özledim

Kandilde Esin ablamla konuştuk. Esraların Bodrum'da tatil yaptıklarını söyledi. Hemen aradım. Canım Esramı ne kadar çok özlemişim. O da beni:) 'Ablacım mümkün olsada bir gün sabahtan akşama kadar oturup konuşsak 'dedi. Biliyorum ki bir gün bize asla yetmez:)))
Esra ile Soner' in evlilikleri 2 Ağustos 'da bir seneyi doldurdu. Onlara ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Bu arada Esra sorduda aklıma geldi. Bizimkiler ne yazık ki ehliyet sınavını geçemediler. HA Ha yani:)
Oğlan motordan, kız ise hem motor hem de ilkyardımdan kaldı:(
Bu ayın 22 sinde yine girecekler sınava . Babamızla karar verdik geçemezlerse bu işin peşini bırakacağız.
Ben böyle kızarken Esracığım ' Ablacım demek bu sene sorular zormuş' diye yine o pırıl pırıl kalbiyle böyle bir yorum yaptı. Süper bu kız vallahi.

Umarım öğleden sonra yağmur kesilirde kızlar daha çok ıslanmazlar. Ne kadar yağsada şimdiden sıcak bastırdı.

Bana izin lütfen bir sürü iş beni bekliyor.

Sevgiler.......

12 yorum:

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablaa ben de tavsiye etmek istiyorum Ahmet Ümit-Beyoğlu Rapsodisi :)
Keyifler yerinde ne güzel.. Bu yıl bizde tatil yapamadık ama annemle evde, dışarda vakit geçiriyoruz. Amerika'daki günlerin acısını iyi çıkardık :))

Flame dedi ki...

İkinci sınavda geçerler annesi :) Meraklanma sen..

Sırılsıklam ıslanmak deyince 16 -17 yaşlarındayken erkek arkadaşımla ıslanmıştık bizde öyle, pek romantikti.. Hatta bana ıslanmak bir insana bu kadar mı yakışır demişti bak :) nasıl gülümsedim.. Çook eskilere gittim sayende çokkk..

NzlGl dedi ki...

---Nazocuğum
Dünyadaki en büyük aşk baba-kız aşkı diyorlar. Doğrudur. Ama anne-kız aşkınıda yabana atmamak gerek değilmi?
Ne kadar güzel yapıyorsunuz. Bizde annemle hep beraber olurduk. Şimdi sağlığı elvermediği için gezemiyoruz.
Önerdiğin kitabıda listeye koydum canım
teşekkürler,

---Alevciğim hele bir geçmesinler:(

Vay vay bayağı romantikmişsiniz demekki :))))
ne güzel seni gülümsettiysem
çok öptüm canım
umarım paşa düzelmiştir.
sevgiler

birdutmasali dedi ki...

yaz yağmuru nazlıcığım, tatlı e sıcak ıslatır.üzülme :)
ehliyetlerde alınır :) tatlı anılar bunlar..
tatiller, evlatla geçen zamanlar,
ada, fenerbahçe sahilleri,kitaplar...
eeee daha ne olsun.
ALLAH AĞZINIZIN TADINI HİÇÇÇ BOZMASIN.....
İYİ HAFTASONLARI..,
Bak yağmur yine başladı :((

NzlGl dedi ki...

Haklısınız nunucuğum hemde çoook haklısınız.....Duanız için teşekkürler herkese inşallah
sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Ne kadar keyif verici bir yazı olmuş, bir yazı okurken tebessüm etmek ne güzel geliyor.
Patasana'yı bende tavsiye ederim, çok güzel ve Ahmet Ümit'in tüm eserleri çok güzel.
Kuzulara'da başarılar.
Sevgi ile kalın

NzlGl dedi ki...

Sevgili Yaşamın Kıyısında

Sözleriniz için teşekkür ederim. Patasana/yı okumak şart oldu artık:)
Kuzular umarım bu sefer başarırlar

sağlık ve huzur dolu bir hafta diliyorum
sevgiler

armina dedi ki...

Merhaba ablacığım, oğlun ve kızın hayırlısıyla ehliyetlerini alırlar inşallah. Esra ve Soner'in evlilik yıldönümleri kutlu olsun.

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

:))
sevgili arkadaşım ,
kaçırdıklarımla bereber okudum yazını..bebişler büyümüş..Allah sağlık versin.
yaz yağmuruda olsa dedimki,annelik işte,yazı boyunca aklının bir parçası orada kalmış.
Sınavda bi dahakine inşallah.bence fazla ciddiye almamışlardır.


kitaplar hakkında bende bir yorum yapayım,aşk ı da bab ı esrar ı da okumadım henüz.belkide okumam.elif şafak kitaplarını ,yazılarını konuşurkan iki kitabıda okuyan bir arkadaş detaylıca anlattı ikisinide...okumuş kadar olmasamda heyecanı kaçtı.
ama bende şu an beyoğlu rapsodisini okuyorum.
Baştan biraz ağır gitsede elimden bırakamaz oldum.110 sayfam kaldı

Kitapları okurken anlatımın detayları nekadar fazlaysa hayalimde canlandırmam okadar renkli oluyor.
Beyoğlu rapsodisi de böyle.

sonunu bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla öneririm bende.

sevgiler ve iyi geceler dilekleri bırakıyorum.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili gönülden ele
ziyaretiniz ve yazılarınız için teşekkürler özellikle 'annelik' kısmına bayıldım bütün annelerin huyu bu olsa gerek:))
Keşke kitapları okusaydınız çünkü bu kitaplarda da tasvir oldukça fazla bu yüzden beğenirdiniz,
önerdiğiniz kitapta listemizde yer aldı, inşallah hepsini okumak istiyorum
selam ve sevgilerimi gönderiyorum arkadaşım:)))


---Arminacığım
umarım !? bu sefer olur. Soner ve Esra adına teşekkürler

sevgilerimle

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Sevgili arkadaşım;
öncelikle tatlının nefis göründüğünü yazayım öncelikle..
sonra..
Bugün ani bir kararla AŞK ı aldım ve şu an 140 a geldim.Kurallara bayıldım.Kitap bitince tek tek yazacağım hepsini,en görülesi yerlere koymak üzere..

beyoğlu rapsodisi bitti.sonu süperdi.hiç umulmadıl şekilde.öneririm tekrar.
sırada siyah süt ,patasana ve tabiki bab ı esrar var:))

NzlGl dedi ki...

Sevgili gönüldenele
öncelikle patasanayı okumayı istiyorum inşallah
ama bu aralar kitabımı elime bile alamıyorum:)
En kısa zamanda kitaplarıma dönmek üzere diyor sevgilerimi gönderiyorummmmm:)