21 Ağustos 2009

Hayırlı Ramazanlar

Yaklaşık 27-28 sene önce ramazan yine yaza gelmişti . O zaman Büyükada'daydık. Bütün akrabalar bir bahçenin içinde aynı apartmanda oturduğumuz halde birbirimize iftara giderdik. Koca masalarda yer olmaz biz gençler elimizde tabaklar merdivenlerde, bahçede orucumuzu bozardık. Ne güzeldi o günler . Kayıplarımız çok ama Allah geride kalanlara uzun ömürler versin.

Herkese sevdikleriyle beraber sağlık ve huzurla geçireceği hayırlı ramazanlar diliyorum.

HAMİŞ:

Bu gün özel bir gün . Oğlumun yaşgünü. Biraz sonra kızımla beraber çıkıp oğlumun çok istediği ama benim almasına izin vermediğim yeni çıkan Fenerbahçe tişörtlerinden alacağız. Sürpriz olacak. Evdeki 5 tane forma olmasına rağmen çok istemişti. Kıramadık :)))
Şimdilik hoşçakalın.

10 yorum:

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

:))
Hayırlı ramazanlar diliyorum arkadaşım.
Doğum günü kutlu olsun oğluşunun.Sağlıkla geçecek bir ömür diliyorum .
******
Ah o forma sevdası...bizdede var.Çok sağlıksız geliyor bana ama çıkartmıyorlar üzerlerinden.
SEVGİLER BIRAKIYORUM.

Flame dedi ki...

Nice yaşlara diyorum öncelikle oğluna..

Hayırlı ramazanlar ve de..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ABLACIMMM HAYIRLI RAMAZANLARR ABLACIM AYRICA OGLUŞUNADA NİCE YAŞLAR DİLİYORUMMM

NzlGl dedi ki...

---Sevgili gönüldenele

çok teşekkür ederim dilekleriniz için.
Forma sevdasına kızamıyorum oğlumun çünkü o sevda bende de var:))


---Alevim
oğlum adına teşekkür ediyorum.
sevgilerimle


---Sevilim çok teşekkür ederim sanada iyi ramazanlar

armina dedi ki...

Hayırlı ramazanlar diliyorum ablacığım. Oğlunun doğumgünü kutlu olsun, uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Öncelikle Hayırlı ramazanlar.
Oğlunun doğum günü kutlu ve sağlıkla geçecek uzun bir ömür boyu mutlu,umutlu olsun.
Bende bir ödülün var alırsan sevinirim...
Sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

hayırlı ramazanlar diliyor sevgilerimi yolluyorum nazlıcığım.
oğluşada en güzel yılları armağan ediyorum...

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Arminacığım
çok öptüm


---Sevgili yaşamın kıyısında
dilekleriniz ve ödülünüz için çok teşekkür ediyorum
sevgilerimle


---Sevgimiz karşılıklı biliyorsunuz sevgili nunucuğum
o en güzel yıllar hepimizin olsun inşallah oğlum adına teşekkürler
sevgiler

lemanice dedi ki...

canım benim ödülün var sayfama uğrayıp alır mısın.sevgiler.

yildiz dedi ki...

Hayirli ramazanlar size de...
Fazla formalari alabiliriz biz.Zira burda Fenerbahce formasi yok.
Kücük fenerliye mutlu yillar diliyorum.