17 Temmuz 2009

Meyveli Tartöletler Yine NuNu Marka:)))

Nunucuğum bir kez daha teşekkürler..........



Bu sene canım kızımın staj yapması gerekiyordu. Babasının yardımlarını geri çevirip kendi başına işini halletti. CV sini gönderdiği İTO 'ya kabul edildi. 25 gündür staj yapıyor. Bu gün son günü 'Emekliye ayrılıyor' :)))) artık. 10 Temmuz yaşgünüydü. Orada çalışanlar pasta ve mum alıp kendisine sürpriz yapmışlar. Tabii çok memnun olmuş. Birkaç gün sonra 'annecim bana çayla içilecek birşey yaparsan onlara götüreceğim' dediğinde meyveli tartöletler aklıma geldi. Hemen nunucuğumun sayfasına girip tarifleri aldım. Çok hoşlarına gittiği gibi tarifinide istediler.
Ben iki ölçü yapmıştım. İyikide yapmışım . Çünkü oğlumcum bayıldı tartöletlere. Vallahi çok da iyi oldu. Birkaç gün sonra tekrar yapacağım.
Tartöletlerin tarifi burada
Yalnız muhallebi tarifini vereceğim:
Malzemeler:
3 yemek kaşığı toz şeker
1 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı mısır nişastası
1 yumurta
1 paket vanilya
½ lt süt
1 limon kabuğu rendesi
1 paket hazır krema
Yapılşı:
Tencereye önce tozşeker, un , nişasta ve vanilyayı koyup kuru kuru karıştırıyoruz. Daha sonra yumurta ve sütü ilave edip ocağın altını yakıyoruz.Limon kabuğunu rendeleyip sürekli karıştırarak muhallebiyi pişiriyoruz. Muhallebi katı oluyor. Ocaktan alıp birkaç dakika daha karıştırarak hafif ılınmasını sağılıyoruz. Onu akıcı hale getirmek için ½ paket hazır kremayı üzerine döküp karıştırıyoruz. Boza kıvamına gelince sıkma torbasına alıp(yıldızlı uçla) tartöletlerin üzerine sıkıyoruz. Ben dondurulmuş vişne koyup, onun üzerinede az kremayla erittiğim bitter çikolataları yaydım. En üstüne hindistan cevizi ve şamfıstık serptim.
Hamiş:
Eğer ½ paket kremayla istenilen kıvama gelmemişse biraz daha ilave edebilirsiniz. Yalnız çok sulu olursa sıkma torbasından şekilli çıkmaz.
Afiyet Olsun

8 yorum:

armina dedi ki...

Kızının doğum günü kutlu olsun ablacığım. Tartöletler harika görünüyor, ellerine sağlık.

NzlGl dedi ki...

Arminacığım teşekkür ederim hem kendim hem kızım adına.
sevgiler

MoonSun dedi ki...

NzlGlcum yine dokturmussun, ellerine saglik :)) Kizinin dogum gununu de en icten dileklerimle kutluyorum :))

birdutmasali dedi ki...

CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUMM.
ALLAH BAHTINI AÇIK ETSİN.
ACABA KANDİLLİ İTO- MU..?
YOKSA HAFTANIN 2- GÜNÜ GÖRDÜKMÜ BİRBİRİMİZİ TANIMADAN ORALARDA ?
:)))
HAYRLI OLSUN..
ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN..
AFİYETLERLE AĞZINIZIN TADI HİÇ BOZULMASIN.
SEVGİLER....

hdidem95 dedi ki...

♥ Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

armina dedi ki...

Yükü sevgi, özü saygı, gücü barış, süsü hoşgörü olan mübarek Miraç kandilinizi kutlarım Allah’a emanet olun. Hayırlı kandiller...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

AH ABLACIM SORMA VALLA BENDE COK ÖZLEDİM İNAN SENİ BLOGUMU VE TÜM ARKADAŞLARIMI SORMA HEMDE EVDE EMDE BURDA YOGUNLUK OLUNCA GELEMEDİM AZ KALDI GELİCEM HEP YİNE BURDA OLUCAMMM SENİ SEVEN KARDEŞİN KARDEŞİNE ETTİĞİN İLTİFATLAR İÇİNDE TŞK EDER :))) KARDEŞİN SENİ ÇOK SEVİYORRR
ÖPÜLDÜN ABLAMMM
UNUTMADAN KIZINIDA TEBRİK EDERİMMM E TABİ BU KADAR ZEKİ BİR ANNENİN KIZINA DA İTODA STAJ YAKIŞIR DEMİ MAŞALLAH DİYORUM VE NİCE YAŞLAR KIZINIDA ÖPTÜMMM

NzlGl dedi ki...

---MoonSuncuğum
Kızım çok teşekkür ediyor. Tabii bende öptüm canım


---Sevgili nunucuğum
ne kadar güzel dilekler bunlar. Çok teşekkür ederim canım
:( Maalesef Eminönü İTO.
Ama bir gün neden olmasın :)))
kızım ve ben kocaman sevgiler yolluyoruz size


---Sevgili hdidem ve sevgili Armina
sizinde kandilinizi kutlarım
sevgiler


---Sevilim canım kardeşim
herşey gönlünce olsun. Bu güzel sözlere teşekkür ediyorum.
Kızımda sevgilerini iletiyor ve teşekkür ediyor.
Çok çok öptüm canım kendine dikkat et Allaha emanet ol.