15 Temmuz 2009

Limonata tabiiki NUNU marka :)))

Hımmmmmmm Nefisssssss !!!!




Sevgili Nunucuğum haklı olarak mutfağı terk ettiğime dem vurmuş:))) Çok haklı :)) Çünkü yaz olunca üstelik bizim gibi rejim yapıyorsanız yediğiniz yemekler kısıtlı oluyor. Bol salata ve zeytinyağlı yemekler.
Geçen Pazar günü eşimle 'bu gün kendimize ziyafet çekelim bir günden birşey olmaz' dedik. Kendimizi Dalyan'da çimenlerin üzerinde bol tahıllı sandöviç arasına dil peyniri, kıvırcık ve domates yerken bulduk:))))))
Bu kadar kilo verdikten sonra insan kolay kolay birşey yiyemiyor. Dolayısıyla değişik tariflerde vermem mümkün olmuyor.
Artık yazılarımla idare edeceksiniz:)))))
Ama oğlum limonata isteyince hemen Nunucuğum sayfasına girip tarifi aldım. Limonatayı yaptım. Eskiden sık sık yapardım ama benim tarifim oldukça zahmetliydi. Bu tarifin yapımı daha kolay. Bu günlerde serin serin harika gidiyor. Tabii ben üzerine su ilave ederek içiyorum. Çünkü tadı bana fazla geliyor.
En çok sevindiğimde oğlum artık Kola falan istemiyor. Böyle olunca banada sık sık yapmak düşüyor.
Tarif burada
Teşekkürler nunucuğum..........

10 yorum:

MoonSun dedi ki...

NzlGlcum ellerine saglik afiyet olsun :)) sayenizde birazdan gidip ben de limonata yapacagim :))

NzlGl dedi ki...

Bu gidişle limonata sevenler çoğalıcak galiba:))))
Afiyet olsun sanada moonsuncum
kocaman sevgiler

armina dedi ki...

Bu sıcaklarda serin serin limonata çok güzel oluyor, bizde de limonatayı annem yapıyor. Ellerine sağlık ablacığım.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Arminacığım
Anneninde ellerine sağlık
sevgiler

birdutmasali dedi ki...

nazlıcığım canım benimm.
hem beni onore ediyorsun
hemde güzelliklere güzellik katıyorsun.
ellerine sağlık..
afiyetler olsun şeker delikanlımızada.
inanırmısın yaptığım içecekler ne çok. ama postlara zaman ayırmak çok zor, şirket yoğunluğu ve günlük düzen içinde.
oysa şeftatlili ve başka içeceklerde var.
bie show dahamı yapsam !
ne yapsam :))
TEŞEKKÜRLER EDİYORUMM.. SEVGİLER.. GÜZELLİKLER.

NzlGl dedi ki...

Çok yoğun olduğunuzu biliyorum canım ama bizi böyle bir show'dan mahrum bırakmayacağınızı da biliyorum :))))
merakla ve hasretle bekliyorum.
Ben teşekkür ederim nunucuğum
kocaman sevgilerimle

eviminnuru dedi ki...

AHH!BU SICAKTA SOĞUK BİR LİMONATA NE İYİ GİDER

NzlGl dedi ki...

Çok haklısınız sevgili evimin nuru
afiyetle
sevgiler

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

valla canım istedi tarife bakıp yapacağım...

NzlGl dedi ki...

Sevgili içimden geldiği gibi yapımıda içimide harika memnun kalacaksınız
şimdiden afiyet olsun:)))