21 Temmuz 2009

Bizim Gizli Bahçemizden

Bir kitap daha okudum arkadaşlar.......



Nermin ve Pamir Bezmen'i Ayşe Arman'la yaptıkları röportajdan tanıyorum. Evlenmek için çektiklerini üstü kapalı anlatmışlardı. Daha sonra Nermin Bezmen eşini kaybedince Ayşe Arman'a bir mektup göndermiş ve bu mektupta kaşık gibi yatmaktan söz etmişti.
Kitabı aldım. Ve iki gün önce bitirdim. Nermin Bezmen yazar olmasının getirdiği ustalıkla güzel bir kitap hazırlamış. Eşine yazılmış uzunca bir mektup tarzında.
Okurken bazen 'yok böyle olmaz yani' dediğim yerler olmasına karşın yinede kitap buram buram sevgi , aşk ve fedakarlık kokuyor.
En çok beğendiğim bir bölüm varki burada 'Eşinize kırıldığınızda yalnızca o konu için kırıldığınızı unutmayın. Sevginizi vermeyi asla ihmal etmeyin ve asla küsmeyin' i anlatan bölüm.
Ben eşime kızdığımda bütün bütün kızıyor ve küsüyordum. Vallahi artık böyle yapmıyorum.
Eşime bunu anlattığımda bana 'Nazo istersen bu kitabı bir daha oku' dedi:))))
Bence okuyan herkes bir kıssadan hisse çıkaracaktır.
Bilgilerinize sevgili arkadaşlarım.
Hamiş:
Kızımın tamir ettirdiği laptopu yine arızalandı. Ne yapalım idare ediyoruz.
sevgiler

5 yorum:

Keyifli Hobiler dedi ki...

Aldığım kitapların bir tanesi kaldı elimde birde yarım var tabi :) Bu kitabı not aldım haftasonu sanırım şehir dışı seyahati var çıkmadan almalıyım. Elimdeki yarım kitabımın arkasına bunu ekleyeceğim inşallah bulurum yada çıkıp almaya fırsatım olur Nazlı ablacığım tavsiyen için teşekkür ederim Mucccck

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

AY NE GUZEL BİR KİTAP BENİMDE HEMEN ALIP OKUMAM GEREK :))
BEN EŞİNE ÇOIK ASIK BİR KADINIM VE BUNU EŞİME ÇOK BELLİ EDİYORUM SONRA GENE COK UZULEN BEN OLUYORUM ABLA BUNUN BİR CARESİ VAR MI :))
SENİ ÇOK ÖPTÜM ABLAM O LAPTOP İŞİ BİTMİŞ BENCE ENİŞTEME SÖYLE YENİ BİR LAPTOP ALSIN KIZA SENİDE BİZDEN MAHRUM BIRAKMASIN :))

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bende aynı röportajı okumuş ve ilgimi çekmişti.
Şu an elimde dedesini anlattığı kitabı var sonra bunuda okumayı düşünüyordum...
Anlatımın çok iyi geldi, ellerine sağlık...

birdutmasali dedi ki...

evet nazlıcığımm.
hikayelerini bende çokk iyi biliyorum.
okadar saygı dolu bir birliktelikteki..
ne çok yanlızlık ve iç acısı yaşıyordur nermin bezmen :(
selam ola tüm büyük aşklara......

sevgiler...

NzlGl dedi ki...

---Kocaman sevgiler nurcuğum


---Vallahi sevilim bu olayı çok iyi biliyorum da :)) çaresini bulamadım henüz:))
Laptopla ilgili düşüncelerine katılıyorum ama eşim katılırmı:) bilemem
çok çok öptüm canım sevilim


---Teşekkürler sevgili Yaşamın Kıyısında


---Bizden de selam olsun nunucuğum