20 Haziran 2009

Geldim - Gidiyorum:)



Merhaba arkadaşlar,

Bilgisayarım hala kızımda:( Yazılar, tarifler birikti ama nafile:)
Neyse biraz önce bazı arkadaşlarımın sayfalarını gezdimde herkese bir yaz rehaveti çökmüş. Yazı sayıları azalmış. Uzun kıştan sonra insan ancak kendisine geliyor......

Bana gelince;

1- Kurdeşenlerimle iyi geçinmeye çalışıyoruz. Son zamanlarda anlaşmamız şöyle: Ben sinirlenmezsem onlarda beni rahat bırakıyorlar:) Ama sinirlenirsem anında dönüş yapıyorlar:( Nereye kadar Allah bilir?

2- Canım oğlum ve kızım final sınavlarına girdiler. Sıkıntılı bir 15 gündü. Onların sıkıntıları beni çok üzdü (gerçi onlara belli etmedim ama kaşıntılarımdan anladılar)
Şimdi sonuçları bekleme stresi başladı. Umarım sonuçlar iyi olur.

3-Bu arada Anne Taksi iki yavru taksi yetiştirmeye başladı. Artık boş arazide çalışmıyoruz. Trafiğin yoğun olmadığı saatlerde onları sokak aralarında çalıştırıyoruz. 4 Temmuz'da sınava girecekler. Oğlum her ne kadar istemesede o koltuğa oturduğundan beri araba kullanmayı sevdi. Kızımsa bıraksanız şehirler arası gidip gelecek durumda:)

4- Nihayet iki hafta önce Ankara'ya ikizleri görmeye gittik. Canım halam ve eşi ile harika bir gün geçirdik. (Detaylara sonra değineceğim) İkizler Sivas'a gezmeye gitmişlerdi. Ama kısada olsa onları görme fırsatını bulduk. Elif bir ateş topu gibi:))) Her an hareket halinde.....
Kerem'se daha ağır . Allah analı - babalı büyütsün. Kokuları hala burnumda. Bu arada Kerem sünnet oldu. Bizim oğlandan daha önce askere gidecek herhalde:)))

5- Geçen hafta sonu eşimle Burgaz adasına gittik tavsiye üzerine. Tur yapalım dedik. Neredeyse faytona binmemizle inmemiz bir oldu. Zaten adanın etrafını dolaşmıyorsunuz. Bir kısmını gidip geliyorsunuz. Böylece Büyükada'nın ne kadar farklı olduğunu bir kez daha anlamış olduk.
Ama dondurması çok güzeldi:)))

6- Bir iki haftadan beri eşimle haftasonu yaptığımız yürüyüşleri her akşam yapıyoruz. Yemeğimizi yedikten sonra ver elini Dalyan. Başlıyoruz yürüyüşe....
Harika deniz kokusu, ışıl ışıl adalar, yüzünüze çarpan ılık rüzgar. Daha başka ne isteyebilir insan.
Caddebostan'a yaklaştıkça çayırlara oturmuş gençler, yemek yiyen insanlar, koşuşan çocuklar cıvıl cıvıl bir yer görüyorsunuz. Bir , birbuçuk saat dolaştıktan sonra eve gelip yatıyoruz. Burnumuzda deniz kokusuyla rahat rahat uyuyoruz.

7- Bu arada geçen sene Nisan ayında 83 kilo gösteren tartım , şimdi beni 67 kilo gösteriyor.Ben hamileliklerimde bile bu kiloya çıkmamıştım. Çok şükür ki verebildim.Nasıl yaptığım çok basit . Az yiyerek. Kilo vermenin basit yolu budur arkadaşlar. Eğer az yerseniz paşa paşa kilo veriyorsunuz. Artık kızımla ortaklaşa giyiniyoruz. Bu zevk beni acayip motive ediyor. Darısı zayıflamak isteyenlerin başına........

8- Yaz geldi bizimde bahçe sefamız başladı. Eşim sağolsun bahçemizi yaptırmada apartmana yardımcı oldu. Şimdi heryer seramik. Mis gibi. Bahçemiz yeniden düzenlendi. Asmalarımız harika çıkıyorlar. Bizde apartman sakinleri olarak bütün öğleden sonramızı bahçede geçiriyoruz. Yoldan geçen tanıdıklarımız, arkadaşlarımız geliyor. Bayağı şenlikli oluyoruz. Onun içinde bütün işlerimizi , yemeklerimizi sabahtan yapıyor sonrada bahçeye iniyoruz.
Ama artık eskisi gibi pastalar, mantılar, börekler yapmıyoruz.(Ben rejimdeyim ya herkesi rejime soktum) En lüks yiyeceğimiz simit ve kaşar peynir. Bunun yanında light ürünlerden ve bolca meyve tüketiyoruz. Benim sayemde herkes sağlıklı besleniyor:)))))))

İşte benden haberler bu kadar. Tekrar görüşünceye kadar hepinize sevgilerimi gönderiyorum.........




7 yorum:

birdutmasali dedi ki...

:))
bayıldım bayıldımm..
bütün haberler böyle olsa ....
sevgiler.. başarılar.. sağlıklar diliyorum.
allah tamamına erdirsin her bir şeyi inşş. :)

NzlGl dedi ki...

---Sevgili nunucuğum
yine içinde çiçekler açtırdınız yorumunuzla,
sağolun, sevgilerimle

lemanice dedi ki...

ne kadar güzel herbişeyin.keyfin yerindeyse daha ne olsun.kilo veriyorsun mutlusun inşallah çocuklarının da sınav sonuçları aynı şekildee mutlu eder seni mutluluğuna mutluluklar katılması dileklerimle...

Flame dedi ki...

Nazlıgül Abla özledik valla :) Ama miskinlik çok var hakikaten hepimizde :)
Kurdeşenlerden tamamen kurtulmanı diliyorum. Sıcakta nasıl zordur kimbilir. Öptüm seni..

Keyifli Hobiler dedi ki...

Canııım senden güzel haberler duydukça bende iyi oluyorum biliyor musun?
Kurdeşenler dışında tabi, terketmediler demek seni ay uyuz şeyler ya...
Byle tatlı insanları bulur bunlar :)
Öptüm ablacıgım seni yanaklarından bahçe sefasını birden benim için yap olur mu?
Sevgilerimle..

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Habelerin hepsini okudum.deniz kokulu sahil yürüyüşlerine imrendim,sağlık haberlerine sevindim,sınav sonuçları için başarı diledim ...bunlar okuduğum an içimden geçenlerdi.amaaa beni en çok heyecanlandıran kilo verme paragrafı oldu.
Çünkü uzunca bir süredir benim tardımda aynı miktarda.Bizde eşimle sıkılmadan,daha az yiyerek kilo vermeye karar verdik.10 gün oldu,çok bariz bir değişiklik hissetmiyorum .ama yememiz çok farklılaştı.
Umarım sizinki gibi bir sonucu yakalayabilirim bende.öyle umutlandımki...çok teşekkürlerr.acayip moral oldu bana inanın.
Bende de tatil öncesi bir yoğunluk var.bitirmem gereken işler..ama birbirimizi anlamamız çok güzel.
sIKINTISIZ GEÇECEK GÜZEL BİR YAZ DİLİYORUM ARKADAŞIM.SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM YORUMUMUN ALTINA:))

NzlGl dedi ki...

---Teşekkür ederim Sevgili lemanice
güzel duyguların için çok öptüm


---Canım Flame
miskinlikte güzel vallahi:))))
bende seni çooooook öptüm canım


---Ah benim Nurum
ne güzel yazmışsın şırmarttın beni:))))Mümkün olsada beraber yapsak bahçe sefasını
kimbilir belki bir gün olur
Öptüm , sevgiler nurum


---Sevgili arkadaşım gönülden ele
dilekleriniz için teşekkürler. Yalnız kilo konusunda çooook sabırlı olmanız gerekiyor.
İnanın sabrın sonu selamet olacaktır.

Sevgilerimiz karşılıklı
iyi hafta sonları diliyorum.