05 Haziran 2009

Büyükada


Büyükada..........
Annemin evlenip gittiği yer. Babaannem, amcam, halam, halamın çocukları ile yaşadığımız kocaman evimizin olduğu yer. Çocukluğumun geçtiği yer. Daha sonraları yazlık olarak gittiğimiz yer. Mümkün olsa ömrümün bundan sonrasını geçirmek istediğim yer.
Hele rahmetli belediye başkanı Sevgili Recep Koç'un babamın adını verdiği çocuk parkından sonra hiç vazgeçemediğim bir yer. Gerçi babam orada değil ama diğer aile büyüklerimizin mezarları orada. Şu anda bazı akrabalarımızda yazlık olarak oradalar. Onun için sık sık gittiğim bir yer.
Bence adaların içinde en güzeli......
İşte bu gün çok sevdiğim kurs arkadaşlarımla beraber Büyükada'daydık. Çok güzel bir gün geçirdik. Çok güldük. Çok eğlendik. Gerçi yalnızca yemek yiyip Kahve Dünya'sında kahvelerimizi içtik ama bu bile bize yetti. Havasını koklamak bile bizlere hele bana ne kadar iyi geldi. Eskisi gibi uzak değil. 25 dakikada Bostancı'dan geçiyorsunuz. Bence hele bu mevsim harika. Mutlaka gitmelisiniz.
Bu arada meşhur Bursa İskender Kebap'çısı orada şube açtı. Çarşının içinde. Dönüşte sakın Mado'dan dondurma yemeği unutmayın.
Ve adanın kokusunu içinize çekin, çekin, çekin......
Sevgilerimle,

11 yorum:

Flame dedi ki...

Nazlıgül ablacım benimde görmek ve kokusunu içime çekmek istediğim bir yer Büyükada.. Çok iyi yapmışsınız sizde.. çOK ÖPTÜM, ANNENE DE SELAMLAR..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

nazlı ablam ya ben kaç senedir istanbuldayım ama bir türlü gidemedim şu adalara ama gitcem inş. bu yıl istiyorum kısmet bakarsın seninde orda oldugun zamana denk gelir koca istanbulda görüşemedik orda görüşürüz
eger gidersem mutlaka sana haber verecegim babanın parkınıda gezmek isterim
sana guzel bir hafta sonu dilerim canım ablammm

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
benim de İstanbul'da en sevdiğim yerlerden biri. Ne zaman kardeşime gelsek, bizi oraya götürür.Hatırla Sevgili dizisinden sonra ise daha bir anlamlı oldu. Orada ki, bahçelerin renk renk açmış çiçekleri, insanların yüzünde ki mutluluk ifadelerine vurgunum. Yolum ne zaman İstanbul'a düşer bilmem ama gitmek isteyeceğim ilk yer.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili flamecim
umarım en kısa zamanda o güzelim kokuyu içine çekersin.
Annemin selamları var, bende öptüm canım


---Sevilim
vallahi gitmelisiniz. Beğeneceğine eminim.
Kısmette varsa görüşürüz tabii
öptüm canım
iyi haftasonları diliyorum


---Bu düşüncelerinize çok sevindim Sevgili bülbülün yeri
Umarım yine gelirsiniz
sevgilerimle

lemanice dedi ki...

oralara çok sık gelmemekle birlikte ve oralı olmamakla birlikte tam bir istanbul aşığıyım ben çocukluğumun en hatırda kalır yanı orada geçtiğindenmidir acaba.

birdutmasali dedi ki...

iatanbulun adası ve modası :)))
hep göz kırptığım gençlik yıllarım :)))

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

İstanbulu en güzel yerlerinden biri, orada doğman ve büyümen büyük şans ve orada yaşamayı arzu etmen. Çok haklısın bende olsam isterdim.
Sevg ile kal...

NzlGl dedi ki...

---Sevgili lemanice
Umarım birgün temelli buraya yerleşirsiniz, kimbilir:))))


---Evet haklısınız, sevgili nunucuğum


---Beni anlayacağınızı biliyordum sevgili yaşamın kıyısında
teşekkürler, sevgiler

armina dedi ki...

Merhaba ablacığım, Büyükadayı görmek kısmet olmadı ama gidenlerden çok güzel olduğunu duydum.

Yelda dedi ki...

Ne kadar güzel dimi Adalı olmak
Bir çok müşterimiz var Adalı yaz oldumu toplanıp akşam beraber eğlene eğlene gidiyorlar vapurla Eminönünden, yanlız hafta sonları kalabalıktan şikayetçiler

MoonSun dedi ki...

NzlGlcum seni cok ozledim :)) Buyukada'ya bir kere gittim ama asik olup geri dondum :)) Tekrar gidecegim insallah gelince :)) Belki orda karsilasiriz bir gun :)) Kocaman sevgilerimi birakiyorum sana :)