21 Haziran 2009

Babama.......


Bu ikimizin bir arada olmadığı 25. Babalar Günü.

Şekil olarak ayrıyız. Ama ben biliyorum ki ne yaşıyorsam benimle yaşıyorsun. Üzülüyorsam sende üzülüyorsun. Seviniyorsan yüz kat fazla seviniyorsun. Şu kurdeşenlerim için bile kimbilir geçsinler diye ne çok dua ediyorsundur. Tıpkı beraberken bana ettiğin dualar gibi. Biliyorum ki babaların tüm duaları kabul olur.
Biraz önce seni ziyarete geldim. İçimden geçenlerin hepsini hissettiğini biliyorum. Sana olan özlemimi, seni ne kadar çok sevdiğimi, beni bırakıp gittiğin için sana kırgınlığımı.

Tüm çocukların babaları özeldir. Sende benim için çok çok özelsin. İyiki benim babamsın.
Ve sen harikasın Babam.............................................................

9 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canım benim çok üzgünüm..
kimimiz annesiz kimimizde babasısız..Rabbim babacını nur içinde yatırsın.vede eşini size bağışlasın amin..

neseersoy dedi ki...

Selamm,
Ne güzel dile getirmişsin.
Sağlığım için dileklerin için çok teşekkür ederim, artık iyi olma yolundayım.Solunum yoluna yerleşeceği yerde bağışıklık sistemindeki zayıflık sebebi ile sisteme yani kana yerleşen virüs yaklaşık 20 gün beni tuş etti , aslında yiyeceklerime ve sağlığıma dikkat eden birisiyim ama dışardan gelen etkenlere engel olamıyoruz maalesef.
Sağlıklı günler dişlerim,sevgilerimle.

birdutmasali dedi ki...

allah evlatlarına nice nice uzun ve keyifli babalar günü yaşatsın nazlıcığım.
kutluyorum canım.
BABACIĞINADA GANİ GANİ RAHMETLER OLSUN :(
İyi haftalar sevgiler cnm.

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım benim şimdiden teşekkür ediyorum...dualarınızı ve smslerinizi eksik etmeyin..sevgilerimle öpüyorum

armina dedi ki...

Baban nurlar içinde yatsın ablacığım, Allah sana uzun ömürler versin. Güzel haberlerine sevindim, inşallah kurdeşenlerinden de kurtulacaksın. Biz de kardeşimin hayırlı bir işi var onunla uğraşıyoruz, o yüzden blogumla pek ilgilenemedim.

NzlGl dedi ki...

---Amin sevgili akasya kokusu
teşekkür ederim.


---İyi olduğunuza çok sevindim sevgili neşe hanım. Bazen aksilik oluyur işte ne kadar titiz davranırsak aksilikler bizi buluyor:(
Ama Allah yinede beterinden saklasın bir daha göstermesin
sevgilerimle


---Sevgili nunucuğum
sizinkine ve daha nicelerine Allah rahmet eylesin.
Dilekleriniz herzamanki gibi çok güzel
teşekkürler, sevgiler


---Hiç merak etme gönülcüm
bizler buradayız:))))))


---Teşekkürler Arminacığım
kardeşinide tebrik ediyorum. HAyırlısı olur inşallah
sevgilerimle

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatımm harika olan sizsiniz...teşekkür ederim..sevgilerimle öpüyorum

armina dedi ki...

Güzel bir gün geçirmeni dilerim ablacığım.

NzlGl dedi ki...

---Gönülcüğüm
dualarımız hep sizinle bende kocaman sevgiler


---Teşekkürler Arminacığım sanada güzel günler olsun
sevgilerimle