24 Haziran 2009

Anneme



Annem;

1- Ters doğduğum için seni zorladım, Özür Dilerim.

2- Büyükada'ya giderken vapurda lodostan etkilenip bir avazım yerde bir avazım gökte ağladım için Özür Dilerim.

3- Senin sütünü bırakıp Ada'daki sütçünün ineğinin sütünü iştahla içtiğim için ve bu yüzden babaannemin 'bu çocuğun annesi sütçünün ineği' diyerek sana takılmasına yol açtığım için Özür Dilerim.

4-Ters doğduğum gibi ters emeklemeye başladığımda seni hayretler içinde bıraktığım için Özür Dilerim.

5- Sermin ablamla beni yıkarken konuşmaya dalıp, köpükleri yuttuğumu anlamadığınızdan dolayı:)) öksürük krizine girip sizi korkuttuğum için Özür Dilerim.

6- Gerçi sen öğretmiştin ama ilkönce 'BABA' dediğim için Özür Dilerim.

7-Kolum yandığında babamın eve gelme saatinde herkes kaçışırken ben merdivenlerden inip babama herşeyi anlattığım ve onun kucağında eve geldiğim için Özür Dilerim.

8-Ada'da hergün babam işe giderken ağlayıp 'annem işe gitsin sen benimle kal'
dediğim için Özür Dilerim.

9-Düşüp çenemi patlattığımda ödünü kopardığım için Özür Dilerim.



Seninle 43 yıl önce bugün tanıştık.

Öncelikle Annem olduğun için, babamı bu kadar çok sevmemi sağladığın için ,( her ne kadar beni disiplinli yetiştirdiğini söylesemde) beni böyle yetiştirdiğin için, sevgini sözlerinle değil hareketlerinle belli ettiğin için ve beni dünyaya getirdiğin için TEŞEKKÜR EDERİM..........



Hamiş:

Limitim dolmuştur arkadaşlar. Bundan sonraki yıllarda hep 44 yaşında olacağım .
Duyrulur:))))))))))))))))))))







11 yorum:

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım benim ne güzel yazmışsın..nice güzel yaşlara inşallah.....hayatım evet sinir bozucu dimi:)) ama erkanın bu akşam hakkından geldik merak etme...çok öpüyorum ...sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler gönülcüğüm
bende çok öptüm
sevgiler

Flame dedi ki...

Bu yazıyı okurken sonu nereye bağlanacak diye meraklanıyordum :)
İyi ki doğmuşsun :)
Benim annem 29'da kaldı sen çook bile gitmişsin :)

NzlGl dedi ki...

Canımsın ya çok güldüm
Aslında söylediğim herkes aynı şekilde cevap verdi. Acaba rakmı küçültsem mi ne yapsam flamecim:)))
teşekkürler
sevgiler

Keyifli Hobiler dedi ki...

Canııım ne güzel yazmışsın biliyor musun?
İyiki dogdun, iyiki varsın seni çoook seviyorum.

NzlGl dedi ki...

Nurum sevgili kardeşim benim
çok çok teşekkür ederim. İyiki sende varsın. Bende seni çok seviyorum canım:))

birdutmasali dedi ki...

:)))))
özür dileme dileme...
hayata böyle gelmek varmış :)
hayat senden özür dilesin nazlıcım :))
hayat sana hep gülsün..
hayat heeepp 44 de dursun !! :)
( ama
mutlaka söyle de, benimkinede, artık yerinde dursun emi :)
ÇOK GÜZEL BİR ÖMÜR DİLİYORUM
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

NzlGl dedi ki...

Ne güzel bir yazı ne kadar güzel dilekler......
çok teşekkür ederim nunucuğum
sevgilerimle


not:
yaşlar kulağıma fısıldadılar, herkesin istediğinde duracaklarmış:)))))))
haberiniz olsun:))

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

harika bir yazı.yüreğine sağlık.
hayırlı kandiller diliyorum arkadaşım.

MoonSun dedi ki...

Canim NzlGlum sana nice nice mutlu yillar ve yaslar diliyorum :)) Iyi ki dogdun :)) Kandilin mubarek olsun, tum dualarinin kabul olmasini diliyorum :)

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim sevgili gönülden ele
sizede iyi kandiller diliyorum
sevgilerimle


---Dileklerin için çok teşekkür ederim moonsuncuğum iyi ki sizde varsınız.
Sana da iyi kandiller canım
çok öptüm