25 Mayıs 2009

Sevgili Kurdeşenlerim:)))))

Biliyorum yaklaşık iki haftadır sayfamı güncellemiyorum:(
Sevgili bulbulunyeri merak etmiş sağolsun. Bende artık bir açıklama yapmam gerektiğini düşündüm.

Mart ayının son haftasından beri vücudumda ikamet eden sevgili ! kurdeşenlerimle başım dertte:)))
Ne ağrıdan kıvrandığım kortizonlu iğneler, ne aldığım çeşit çeşit antihistaminikler ne günün her saati sürdüğün jeller vız geldi tırıs gitti.
Onlar inatla benden vazgeçmediler. Asla beni terketmediler:)))
Bunlar bilinen parça kurdeşenlerden de değiller. Küçük küçük kabuklu yaralar. Kaşıdıkça kanıyorlar, kanadıkça kabuk tutuyorlar tekrar kaşınıyor ve tekrar kanıyorlar. Bu kısır döngü sürekli devam halinde......Hatta bazıları ufak enfeksiyon kaptılar.
Yaz geldi sıcaklar bastırdı ve ben değil şort, kapri pantolon bile giyemez oldum. Çünkü bacaklarımda oldukça çok var. Sırtımda ve dekoltemdekileri dert etmiyorum. Kollarımdakiler biraz hafifledi. Başka bir sorun ise bunların asla güneş görmemesi gerektiği. Onun içinde herkes kısa kollu ile gezerken ben mutlaka uzun kollu ile dolaşmak zorundayım:(((
Bu durum oldukça beni rahatsız ediyor. Sürekli bir kaşınma halinde olmak beni bezdiriyor. Dolayısıyla canım hiç birşey yapmak istemiyor.
Yapılan tüm tetkikler olumlu çıktı. Sorun kafamın içinde.....:) :(
O zamanda düzeltmek yine bana düşüyor. Bunun içinde zamana ihtiyacım olduğunu biliyorum. Kendi yaptığım zararı kendimin tamir etmesi gerektiğini de.
İşte durumum bundan ibaret. Zaman zaman ziyaretlerinize geleceğim. Lütfen kendinize iyi bakın.
Herkese sevgilerimi gönderiyorum........

9 yorum:

birdutmasali dedi ki...

ahh ahh..
ne ayıp etmişim. 2 haftadır kendi derdimden, kim var , kim yok farkında bile değildim :((
geçmiş olsun nazlıcığım..
bazı işler insanda dikkat bırakmıyor, sen beni affet lütfen.
Güneşe çıkamamak,uzun kollu giyinip sakınmak derdini paylaşıyorum seninle.
dilerim daha kısa sürer bu sıkıntın..
çok yıpratıcı haklısın.
acil şifalar diler, güzel temennilerine bir kez daha teşekkür ederim.
sevgiler canım....

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Sevgili arkadaşım.Çok üzüldüm.
Hafif çaplısını bende zatürre sonrası geçirmiştim.hatta başta yaraların ilaçların yan tesiriyle olduğunu düşünmüştüm.
Sıkıntıyla bişeyleri takıntı etmekle depreşiyor galiba.Bu durumda aynen yazdığın gibi.iş yine sana düşüyor.Umarım sıkıntı ettiğin herneyse aşarsın.Hiç bişey sağlıktan daha önemli değil.acil ama çok acil şifalar diliyorum sevgili arkadaşım.

Flame dedi ki...

Çook çok geçmiş Nazlıgül abla. Geçenlerde bahsetmiştin sanırım.. Kafanın içindeki sorunlar vücuttakilerden daha geç iyileşiyor maalesef. KLütfen sakin ol ve dert etmemeye çalış. Sevgiler..

armina dedi ki...

Geçmiş olsun ablacığım, Allah acil şifalar versin. İnşallah en kısa zamanda iyileşirsin.

Keyifli Hobiler dedi ki...

Nazlı abalacıgım benim çook geçmişler olsun rabbim acil şifalar versin benim ogluştada gecen yaz olmuştu fakat hamdolsun yara şeklinde degilde isilik gibiydi bu yazda çıkmaz inşallah diye dua ediyorum inşallah en kısa zamanda düzelirsin atlatırsın bu durumu rabbim kolaylık versin.
Bende ki durumlarıda biliyorsun haliyle bloguma karşı bir isteksizliktir gidiyor o nedenle pcye pek oturmuyorum e birde yaz geldi temizlikti ogluşun park günleriydi vakitde bulamıyorum sakın seni unttugumu sanma oldumu ablacıgım kendine çok cok iyi bak.
Tekrar geçmiş olsun sevgilerimle.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili nunucuğum
Rica ederim affetmek ne demek, Herkes bir koşuşturma içersinde biliyorum. Önemli olan düşünceleriniz . Bunun içinde çok teşekkür ederim. Umarım üstesinden geleceğim.
Kocaman sevgilerimi gönderiyorum. Tekrar teşekkürler.....


--- Canım arkadaşım sevgili gönüldenele
dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. İnsanın böyle arkadaşları olursa motivasyonuda daha kuvvetli oluyor.
Sevgilerimle......


---Canımsın flamecim
çok teşekkür ederim umarım dediklerini yapabilirim
çok öptüm, sevgiler


---Çok teşekkür ederim sevgili arminacığım,


---Nurum benim
unutulmadığımı biliyorum canım. Allah razı olsun. Oğloşun içinde üzülme . Benim kızımda küçükken çıkarmıştı birkaç defa. onlarınki daha çabuk geçiyor.
Artık yaz geldi. Dışarı çıkma zamanı çok iyi yapıyorsun. Ayrıca sayfandaki problem içinde kolaylıklar diliyorum. Haklı olan daima kazanır.
Canım benim çok teşekkür ederim dileklerin içinde öptüm, sevgilerimle

Aokoca dedi ki...

Ablacigim bende neredeyse arayacaktim. Umarim en kisa zamanda gecerler. Cok gecmis olsun, Asli

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
kıyamam sana.Ben de çok merak etmiştim. Sonuçlarım temiz çıktı, sorun ben de demişsin. Ben güçlü insanların böyle sorunları kolay aşacağına inanırım. Elbette hepimizin sorunları var. Ama önemli olan bu sorunların ailece üstesinden gelmek. Seni takip ettiğim kadarıyla, eşin ve çocuklarınla saygı ve sevgiye dayalı bir evliliğin var. O halde lütfen en kısa zamanda kendinle barış :) ve iyileş. Lütfen bizlere de haber ver.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili bulbulunyeri
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Çok zarifsiniz.
Herkesi memnun edeyim derken kendimi mutsuz ediyormuşum.
Şu anda kendime şans verme aşamasındayım umarım başarabilirim.
İlginize ve sevgi dolu sözlerinize tekrar teşekkür ederim.



Canım Aslım

İnşallah geçecekler, teşekkürler hepinizi öptüm.
sevgilerimle