09 Mayıs 2009


Çok şükür ki bu senede 'evladım' annem yanımda.........
Yine çok şükür ki bu sene 'anne'yim çocuklarım yanımda.......
Bizler için Anneler Günü yine güzel geçecek.

Ama;
Ya annesi olmayanlar için, annesini yeni kaybedenler için yada annesini hiç tanımayanlar için yine hüzünlü bir gün.
Eskiden böyle günleri çok severdim. Ama insan hayatı öğrendikçe böyle günlerde sevineceğine daha çok üzülüyor.
Yapacağımız şey dengeyi bulup şükretmek olmalı diyorum.

Tüm blog arkadaşlarımın Anneler Günü'nü en içten dileklerimle kutluyorum. Yaşayan annelerin ellerinden öpüyorum. Kaybettiklerimize rahmet diliyorum. Herkes için güzel bir gün olsun.
Sevgilerimle.......

9 yorum:

lemanice dedi ki...

canım arkadaşım senin de anneler günün kutlu olsun mutluluk ve sağlıkla:))

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim Lemanice:)))
sevgilerimle

MoonSun dedi ki...

Anneler gunun kutlu olsun NzlGlcum, cok sanslisin, senin adina cok mutluyum, Allah yalniz olanlara sabir versin...

Keyifli Hobiler dedi ki...

Nazlı ablaammm canım benim anneler günün kutlu olsun şekerparem...

hdidem95 dedi ki...

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN
ÖPTÜM CANIM SEVGİLER

birdutmasali dedi ki...

Sevgili ANNEnize ve SİZE çok çok sevgilerimi iletiyorum.
anneler gününüz kutlu olsun.

NzlGl dedi ki...

---Canım Moonsuncuğum
Çok teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda sende 'anne'olarak bu günü kutlarsın.
Kocaman sevgiler


---Nurum güzel kardeşim benim teşekkür ederim. Seninde kutlu olsun canım
çok öptüm, sevgiler


---Teşekkür ederim, sevgili hdidem
sizinde Anneler gününüzü kutlarım


---Annem ve kendim adına çok teşekkür ederim sevgili nunucuğum
Sevgimiz daima karşılıklı...

Lezzet Gemisi dedi ki...

hafta sonu yoktum, o yüzden uğrayamadım. geç olmadan senin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum canım. iyi haftalar, sevgiler....

NzlGl dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim sevgili lezzet gemisi
sizinde kutlu olsun
sevgiler