14 Nisan 2009

Şeytan tüylü Şeytan Kek:))))))))


Sevgili bulbulunyerinden tarifini alıp yaptığım Şeytan Kek'i bu günde yaptım ve kurs arkadaşlarıma götürdüm. Aman yarabbi ! herkes bayıldı.
Feneryolu Pratik Kız Sanat Okulu bu gün Şeytan Kek'le tanıştı. Nasıl mı? Çünkü
Işın hocam küçük küçük parçalar halinde bütün öğretmenlere tatdırmış:))))
Ve Kek herkesten tam puan almış:))))

Biraz önce bilgisayarı olan arkadaşlarıma tarifini e-mail olarak attım. Olmayanlara da yazdım Perşembe günü götüreceğim.

Gerçekten Şeytan tüyü var bu kekte:))))))
Kim yese bayılıyor.

Ben sevgili bülbülünyeri'nden tarifi aldığım için ona bir kez daha teşekkür ederiyorum......Kendim ve arkadaşlarım adına.....

2 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
güzel sözlerin için teşekkür ederim. Bence yapan elin lezzeti ve kalbindeki sevgi tadını bu kadar güzelleştirdi. Sevginin giripte güzelleştirmeyeceği hiç bir şey olamaz.Gördüüm kadarıyla bu da sende fazlasıyla var.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sözlerinizle çok mutlu oldum sevgili bulbulunyeri
teşekkür ederim.