07 Nisan 2009

Pazar, Pazartesi, Salı..........

Artık pazar günleri sinemaya veda ediyoruz. Güneş varken kapalı yerde kalmak işimize gelmiyor. Eşim haftanın altı günü full çalışıyor. Bunun içinde pazar günlerini açık havada geçirmek istiyor. Benimse asla itirazım yok.
Yürüyüşlerimize başladık. Deniz kokusunu içimize çeke çeke , Adaları seyrederek bolca yürüyoruz.
Havaların biraz daha ısınmasını bekliyoruz. Termosumuza çaylarımızı koyup, portatif sandalyelerimizle gazetelerimizi alıp doğru Dalyan sahiline gitmek için.
O kadar yürüyüşten sonra Pelit'den nefis bir pasta alıp eve gelmekte bizim yapacağımız iş olsa gerek:)))

Saatler ileri alındığından beri daha hızlı geçiyorlar sanki. Sabah erken kalktığımız halde çok çabuk zaman geçiyor. Bir bakıyorsunuz ki akşam olmuş.

Pazartesi günü temizlik yapıp yemeklerimi koymuştum ki Nedret Ablamla kızı Duygu geldiler.
Gelirken simit, selanik çöreği, portakallı kurabiye getirmişler.Hemen çay demleyip kurulduk mutfaktaki sofraya. Bir yandan koyu bir sohbete dalarken diğer yandan da tulum peyniriyle simitleri bir güzel yedik. Daha sonra güzel kızımda okuldan geldi ve bize katıldı.
İnsan sevdiği kişilerin yanında vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor. Tadı damağımızda kalan bir sohbetti.

Bu günde yine güzel bir sohbeti kursta gerçekleştirdik. Sevgili Işın hocamız bize
değerli bilgiler verdi. Psikoloji ve felsefeydi konumuz. Bize okumamız gereken kitaplar önerdi. En kısa zamanda alıp okuyup sizinle paylaşacağım.
Yarın komşularım bize gelecekler. Hazırlık yapmam için gitmem gerek.

Herkese kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.



8 yorum:

Flame dedi ki...

Sinemanın sezonu bitiyor artık. Yaşasın yazzz :)

birdutmasali dedi ki...

İyi haftalar..
sevgiler..
kolaylıklar dilerim.....
:)

hdidem95 dedi ki...

merhabalar hakikatende insan sevdikleriyle vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor çok şükür baharda geldi içerlerde kalmamak lazım:)) sevgiler

NzlGl dedi ki...

----Alevcim aynıııı fikirdeyiiiiimmmmmm:)))


---Tesekkurler nunucugum


---Sevgılı hdıdem
cok haklısınız artık kendımızı dısarı atma zamanı geldı:)

lemanice dedi ki...

günler güneşli ve güzel geçtiği için çabuk geçiyor vakit.mutlulukların daim olsun canım arkadaşım. gelemedim ne zamandır yoğun ve yorgun ve sıkkındım biras bütün iyi dileklerimi yolluyorum sana sarma da harika mmmmmm.

sevil dedi ki...

bak bak ablama nelerde hazırlamış merak ettim komşularına
zaten hiç beni çagırmıyorsun hoş beni ziyarete bile gelmedin neyse inş. bir dahakine gelecegini ümit ediyorum gelceksin demi istanbul buluşmamıza :)))
öpüldün ablam...

Flame dedi ki...

Ablacım mimledimm seni. Zor biraz kusura bakma :)

NzlGl dedi ki...

---Sevgili lemanice
nerelerdesiniz bende merak etmiştim sizi
Bahar sendromu olsa gerek yaşadığınız hepimiz geçirdik. Umarım sizinkide en kısa zamanda geçer
Teşekkürler, sevgiler


---Sevilim
Başımın üzerinde yerin var ne zaman istersen
Allah nasip etsin inşallah görüşürüz.
Çok öptüm canım


---Flamecim
En kısa zamanda cevaplayacağım
Öptüm