13 Nisan 2009

Köfteli Patlıcan

Akşama ne yapacağımı düşündüğüm bir gün buzdolabımda patlıcan ve hazır köfte olduğunu gördüm.
Hemen patlıcanları fırında közledim. Köfteleri teflon tavada hiç yağ koymadan kızarttım.
Patlıcanların kabuklarını soyup iyice ezdim. Biraz terayağı eritip patlıcanları içine koyup iyice karıştırdım. Yarım paket kremayı ekleyip karıştırmaya devam ettim.

Diğer yanda kızarttığım köfteleri birer parmak eninde kesip servis tabağına aldığım patlıcanların üzerine koydum.



Hazırladığım sarmısaklı yoğurdu patlıcan ve köftelerin üzerine gezdirdim.



Son olarak terayağında kırmızı pul biberleri haşlayıp yoğurdun üzerine döktüm.



Ev halkı beğendi.


Bende bir geceyi daha atlattığıma şükrettim:))))))





5 yorum:

birdutmasali dedi ki...

nasılda severim bende, artık havalar ısındıkça yaz sebzelerine özlemim artıyor.
bunuda diyetime eliyeyim ama 2 köfteli !!!
:))))
eline sağlık, sevgiler.....

armina dedi ki...

Harika bir görüntü ellerine sağlık ablacığım. Sarımsaklı yoğurtlu tariflere bayılırım, bir de köftesi ve patlıcanı var nefisss.

NzlGl dedi ki...

---Bana kalsa sevgili nunucum sadece patlıcanın üzerine yoğurt koyarak yerim. Ama iki köfte karar:))))
sevgilerimle


---Beğendiğine sevindim Arminacığım

teşekkürler, sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

hımmm..canım çektiii.
köftelihünkar olmuş buu..tek şansım burda mahalle fırınına verip közletmek..halihazırda..gelsin mamalar:)))))
eline sağlık canım bakındım gidiyorum.

NzlGl dedi ki...

sevgili akasya kokusu
teşekkür ederim
sevgiler